{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Mekaniker hjælp - Nordjylland {{forumTopicSubject}}

For et par dage siden begyndte min bil at rasle lidt.. jeg tænkte ikke videre over det for jeg tænkte det var noget der lå bag i og lå løst.. men idag blev lyden så højere og umiddelbart tænkte jeg "nåda hul på udstødningen" så kørte jeg hjem fra skole.

Da jeg kom hjem fik jeg naboen til at kigge ind under bilen og jeg fik at vide at udstødningen var rusten og knækket, pis..

Da jeg er studerende og bare har minus penge i øjeblikket (pga. januar var uden SU) har jeg ikke råd til at få det ordnet hos en mekaniker heroppe, desuden er min far mekaniker og kan snilt ordne at sætte en ny udstødning på..

Problemet er bare at det jo sidder løst derinde, og det kan falde af, og jeg har 200 km til min far, så jeg har brug for at få det bundet/surret/whatever fast.. Men eftersom jeg ikke kender nogen heroppe (stort set) og ikke ved hvor der er en lille mekaniker der ikke tager særligt meget for at hjælpe mig her har jeg brug for jeres hjælp..

er der nogen der ved hvor der er en lille og/eller billig mekaniker i nærheden af 9370 Hou - det er nemlig rimeligt vigtigt at jeg får bilen lavet asap. da jeg bruger den i skole :-S

Hjæææælp people


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mekaniker hjælp - Nordjylland
  • #1   14. feb 2011 hvis du har en mekonomen i nærheden, kan du købe de gummi ophæg som nok er sprunget på din bil, de koster ca 50-100 kr for sådan et par styker..

    ville mægtigt gerne hjælpe, men sku lidt langt fra esbjerg


  • #2   14. feb 2011 den tætteste er i struer smiley

    udover det, så skal bilen også på lift for at sætte noget som helst fast..

    suk