{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Mekaniker hjælp - Nordjylland {{forumTopicSubject}}

For et par dage siden begyndte min bil at rasle lidt.. jeg tænkte ikke videre over det for jeg tænkte det var noget der lå bag i og lå løst.. men idag blev lyden så højere og umiddelbart tænkte jeg "nåda hul på udstødningen" så kørte jeg hjem fra skole.

Da jeg kom hjem fik jeg naboen til at kigge ind under bilen og jeg fik at vide at udstødningen var rusten og knækket, pis..

Da jeg er studerende og bare har minus penge i øjeblikket (pga. januar var uden SU) har jeg ikke råd til at få det ordnet hos en mekaniker heroppe, desuden er min far mekaniker og kan snilt ordne at sætte en ny udstødning på..

Problemet er bare at det jo sidder løst derinde, og det kan falde af, og jeg har 200 km til min far, så jeg har brug for at få det bundet/surret/whatever fast.. Men eftersom jeg ikke kender nogen heroppe (stort set) og ikke ved hvor der er en lille mekaniker der ikke tager særligt meget for at hjælpe mig her har jeg brug for jeres hjælp..

er der nogen der ved hvor der er en lille og/eller billig mekaniker i nærheden af 9370 Hou - det er nemlig rimeligt vigtigt at jeg får bilen lavet asap. da jeg bruger den i skole :-S

Hjæææælp people


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mekaniker hjælp - Nordjylland
  • #1   14. feb 2011 hvis du har en mekonomen i nærheden, kan du købe de gummi ophæg som nok er sprunget på din bil, de koster ca 50-100 kr for sådan et par styker..

    ville mægtigt gerne hjælpe, men sku lidt langt fra esbjerg


  • #2   14. feb 2011 den tætteste er i struer smiley

    udover det, så skal bilen også på lift for at sætte noget som helst fast..

    suk


  • #3   14. feb 2011 alle biler har da en lille donkraft, det burde være nok lige til at smide de par stropper på, der må da være et par drenge fra dit studie der lige kan give et nap med smiley

  • #4   14. feb 2011 Jeg går på en rigtig nørde uddannelse (web kodning og programmering).. = langt de færreste på sådanne studier er særligt praktiske smiley

    Desuden har jeg 33 km i skole - og dermed til de tætteste studiekammerater..

    og så tør jeg ikke lægge mig ind under en bil uden en ordenlig donkraft *rødme*
    kunne jeg finde bare en lift, så surrede jeg det sku fast med ståltråd *griner*


  • #5   14. feb 2011 ved i øvrigt ikke om den lille donkraft ligger i bilen.. har aldrig tænkt over det.. tror da nok den har et ekstra hjul.. men igen.. aldrig haft brug for det (hvorfor er det i øvrigt sådan noget her altid sker når bilen skal synes??!!!)

  • #6   14. feb 2011 Hvor langt har du til Struer ?

  • #7   14. feb 2011 ståltråd holder ikke i længden og du kan ikke stramme det ordenligt, så det vil hænge og gå i mod alle mulig steder.. er sikker på hvis du skaffe de stropper, køre ned til en mekaniker lige inden lukke tid og spørg om han ikke lige vil hjælpe dig med at sætte dem på, så er jeg sikker på i nok skal finde ud af noget.

  • #8   14. feb 2011 Jan.. hvis jeg skal til struer så kan jeg lige så godt prøve at køre til horsens (de 200 km) - der er riiigtig langt

    Jakob
    Er ikke meningen det skal holde i længden, kun til jeg kan komme syd på så min far kan skifte hvad der skal skiftes,.. men udover det så ved jeg jo heller ikke hvor der ér en mekaniker - en anden del af problemet smiley


  • #9   14. feb 2011 Hvor under bilen er den knækket ???

Kommentér på:
Mekaniker hjælp - Nordjylland

Annonce