Mine øjne løber i vand KONSTANT :/ Mine øjne løber i vand KONSTANT :/
Ja, jeg har hele mit liv været plaget af, at mine øjne løber i vand næsten heletiden.
- Det er IKKE kun nr vejret er dårligt/blæse vejr. Det er heletiden.
Det sker både når jeg er udenfor, indenfor, i skole, på arbejdet.
Det sker både når jeg, ligger ned, står op, sidder op.
Jeg har været til læge med det mellem 5-7 gange i løbet af mit liv(altid samme læge) og jeg for altid af vide, at det er pga jeg har allergi. Men jeg kan bare ikke se, hvordan det skulle være allergi i dette tilfælde. Min læge har endda aldrig lyst mig ind i øjnene eller noget, han siger bare det er allergi og skriver nye øjendråber ud til mig hvergang, han forstår bare ikke, når jeg siger at ingen af øjendråberne hjælper.
- Jeg har prøvet rigtig mange ting, både øjendråber, allergi piller, natur medicin, intet hjælper.
Alle jeg kender siger, at de aldrig har set en person der "lider" så meget af øjne som løber i vand, og dette siger mig også at det derfor ikke er "normalt" at de løber SÅ meget i vand som de gør
- Jeg vil rigtig gerne til en speciel læge i øjne, men for at komme det, skal ens læge henvise til en øjenspecalist og det vil min læge ikke
- Har søgt rigtig meget på nettet, og kan ikke rigtig finde nogen "sygedomme" hvor dette indgår, men har hørt at nogen er blevet operet/laser i øjet og at det har hjulpet dem som har været meget plaget af det.
- Har i nogen ideer til hvad det kan være?
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
Jeg har også allergi, aner ikke for hvad. Jeg havde samme problem som dig og de blev røde on/off uanset tidspunkt. Jeg blev sendt til øjenlæge og han vidste ikke hvad allergi det var og når jeg nu har hund valgte jeg at få taget en priktest. Der var ikke allergi over for noget af det der tjekkes for i sådan en. Så hvad det er , aner de ikke.
Hvilke dråber får du? Jeg fik en recept på Zaditen øjendråber, men de kan også købes uden recept har jeg fundet ud af. De hjalp. Hvis det har været ekstra slemt, så har jeg dryppet med lidt saltvand også.
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 256
Kan man?
- Min mor sagde nemlig til mig, at jeg ikke kunne uden min læge henviste mig(vi har samme læge). Men så vil jeg da prøve at finde en i mit område imoregn, tak for svar
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 256
- Tusinde tusinde tak, jeg vil ringe til en i området som det første imorgen, tak for hjælpen allesammen
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Mit ene øje løb i vand KONSTANT! Både inde og ude og i alle tidspunkter af døgnet. Den dag jeg fik nok, havde jeg dynkende hovedpine og kunne knap nok se ud af mit øje for vand. Jeg ringede til min læge der henviste mig akut til øjenlægen, 2 timer sad jeg hos øjenlægen
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 243
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
sep 2007
Følger: 100 Følgere: 97 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 591
Mine øjne løber i vand KONSTANT :/