{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

Ang. Stemmerunder {{forumTopicSubject}}

Hvor i al verden skal nogle bestemme hvor mange eller få stemmerunder der skal være her?
Nogle er her for det og andre for noget andet og hvis de ellers er postet under det rigtige så hop da forbi hvis du ikke er interesseret.
Men jeg vil da opfordre til at man laver et tydeligt emne og poster emnet det rigtige sted OT så man har denne mulighed for at hoppe forbi.
Men jeg synes faktisk også at det er irriterende med forkerteoverskrifter så man ikke ved hvilket emne der er tale om.
Skal til ringtræning så jeg svarer ikke nødvendigvis på evt indlæg nu men vender tilbage!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Stemmerunder
  • #1   24. maj 2006 NEMLIG og så god træning.

• #2   24. maj 2006 ...er så enig kære Trine...

• #3   24. maj 2006 Jeg forstrår det bare ikke helt, for det er jo imod retningslinjerne at sende alle de tråde om stemmerundter efter hinanden, og det er timed helt unødvendigt, eller???

Dette er hvad der står i retningslinjene, måske det mig der har tolket det forkert?

<i>2.3 Genpostning af Forum-indlæg
    Er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder HundeGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg.

• #4   24. maj 2006 Heidi.. Troede lige jeg var den eneste der havde det sådan :o(

Der er faktisk 4 tråde!

• #5   24. maj 2006 De er blevet lavet 16:40, 16:54, 17:09, 17:14. Så lavede jeg en tråd om det siden er der ikke kommet nogen nye stemmerundter, men jeg fik ingen respons på min tråd, så jeg slettede den i stedet.

• #6   24. maj 2006 Hvis i gad at gå ind i stemmerundene ville i kunne se der skete nogle misforståelser... en pige der spurgte hvad en stemmerunde gik ud på.... bagefter oprettede hun en. Så blev der lavet en mere lidt efter og som jeg forstod det, blev den oprettet i sjov fordi der lige havde været 2........ jeg har aldrig oplevet så mange efter hinanden før, det er altså ikke en daglig begivenhed så bare rolig Katja Luise

Kommentér på:
Ang. Stemmerunder

Annonce