173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ang stemmerunder.. Ang stemmerunder..

Nu har jeg deltaget i stemmerunder de sidste par dage og jeg har efterhånden oplevet flere gange at folk vil da hjertens gerne deltage, men der er skisme ikke mange der stemmer, skægt nok skriver folk ellers.. "så nu har jeg været igennem alle"

Men det er jo altså muligt at vide hvor mange stemmer man havde i forvejen.

F.eks jeg har lige deltaget i en stemmerunde og der er 1 person der har stemt, og det er ikke fordi folk har stemt før, for jeg har fået 2 nye udfordringer.

Altså når jeg melder mig på banen så stemmer jeg da (på den flotteste hund/billed) og skriver ikke at jeg bare stemmer for at høste, men fordi jeg render da lige folk igennem, man må jo yde for at nyde!!!

Det var bare lige det jeg skulle af med..

JEG SYNTES DET ER SVAGT AT DELTAGE UDEN AT DELTAGE.... DÅRLIG MORAL I MINE ØJNE..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang stemmerunder..
  • #1   27. apr 2007 Ok, jeg stemmer altid, men hvis folk ikke melder tilbage om man kan deltag når de andre er færdige, så gør jeg ikke.

• #2   27. apr 2007 Oplevede det samme flere gange, og så tænkte jeg, så må det være nok! De må sku yde for at nyde.. Desuden oplevede jeg også at folke havde det bare med at stemme på de hunde som deltog i stemmerunderne. Så sys jeg også det er dumt. Hehe..

Men hvis du ikke sys om den måde det foregår på er der jo ikke andet for end at stoppe i stemmerundterne, det gjorde jeg ;o)

• #3   27. apr 2007 nu er jeg med i nogen. og jeg stemmer på alle som jeg ikke har været hos(det billede,hunden jeg synes om) når jeg er færdig mærker jeg af boksennede i hjørnet at jeg får besked hvis flere skriver...

men jeg kikker aldrig om de andre virkelig har stemt på mine....

• #4   27. apr 2007 Charlotte - Det er skam ikke fordi jeg tar det tungt og sidder og tuder over det..

Jeg syntes bare det er dårlig moral, hvorfor melder folk sig til hvis de ikke gidder at stemme, men gerne vil modtage..

Det her er nok mere en opfordring til at folk stemmer når de deltager og husker på at andre bag skærmen altså ikke er tomhjerner, men folk der godt kan lægge to og to sammen..

Kommentér på:
Ang stemmerunder..

Annonce