{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Åhh hvor jeg hader at have det sådan {{forumTopicSubject}}

Jeg hader at være nede i kulkælderen og kunne mærke at jeg er ved at tude konstant :0(
Sådan har jeg det lige for tiden.....
Der er vidst mange faktorer der spiller ind......blandt andet at jeg gik fra manden i sommers, stod selv for hussalg og alt det praktiske med flytning, rengøring af hus osv., flyttede 2 gange på 2 mdr samtidig med at jeg læste og skulle til eksamen.......fået en hulens masse regninger, som jeg har haft svært ved at betale......banken vil ikke hjælpe på nogen måde, så må leve af luftfrikadeller og vandgrød......har samtidig 2 børn jeg skal være mor for også.....Hver gang der kommer penge ind og jeg tror at nu er der lidttil at forsøde tilværelsen med....snydt igen.....haps haps og pengene er væk.....
Jeg har ikke reageret over bruddet og alt det der er sket siden sommer.....jeg har ikke haft tid, og har bare måtte kæmpe mig fremad.......
Men ja......ville vel bare sige at jeg hader at bryde sammen......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh hvor jeg hader at have det sådan
  • #1   5. mar 2011 har du kontaktet din læge.. du kan jo få en henvisning.. og få en professionel at tale med..

  • #2   5. mar 2011 Kan godt huske din tråd fra i sommers om at i skulle skilles.

    Føler med dig og jeg håber alligevel at du kan holde fanen højt i al den modvind der er lige nu omkring dig

    mange tanker og knus fra
    Charlotte


  • #3   5. mar 2011 Jeg håber du klarer den, hvilket jeg ikke er i tvivl om du gør, nu du er nået så langt smiley , Jeg synes det er flot du kæmper som du gør, da det hele har været svært. smiley Jeg tror på dig, og du skal nok vende stærkt tilbage !!

    Held og lykke med alt!

    Mange knus Anna


  • #4   5. mar 2011 Pyh hvor jeg føler med dig. Jeg har gået på grådens rand i 4 måneder efterhånden og kan ikke rigtig tage mig sammen til at tage den store tudetur. Men man bør jo gøre det, for det letter faktisk i stedet for at gå og være trist konstant.

    Håber, det snart går lidt fremad for dig smiley


  • #5   5. mar 2011 Det er heller ikke sjovt, men nogen gange nødvendigt for at komme op igen... Ønsker også for dig og dine at det snart går fremad på en god måde :o)

  • #6   5. mar 2011 som louise skriver kontakt din læge,,,bliver så ked af det når jeg læser dit indlæg ,det er lang tid at gå med så mange ting,, håber virkelig du søger noget profesionel hjælp,,MANGE TANKER TIL DIG OG DINE BØRN og husk der er altid lys forenden af tunnelen,, tro mig....

  • #7   5. mar 2011 Syntes det er utroligt du har holdt ud så længe. Men ja som de andre siger kontakt din læge så du kan få hjælp til at komme ovenpå igen. Mange tanker herfra

  • #8   5. mar 2011
    Aflever børnene hos mormor og tag så den tudetur. Få det ud af systemet. Bagefter har du det meget bedre, og kan måske se lysere på tilværelsen igen.



  • #9   5. mar 2011 Jeg føler ikke jeg har behov for hjælp på den måde, for er utrolig lettet og glad over min beslutning.....og undrer mig egentlig lidt over mit humør.....for har ikke været så glad i over 13 år, som jeg er nu :0) Jeg nyder min nye tilværelse og syntes ikke det er hårdt, som sådan......
    Men var sygemeldt fra februar til september pga. stress og udbrændthed.....I juni gik jeg så fra manden.......så i næsten 1 år har jeg bare kæmpet (sammen med de 13 år i forhold, men en anden historie)......Men ja, jeg tillader ikke mig selv at tage den store tudetur......jeg gør mig hård (ikke altid lige godt) og knokler videre......


  • #10   5. mar 2011 Og tusind tak for alle jeres søde kommentarer :0)

Kommentér på:
Åhh hvor jeg hader at have det sådan

Annonce