{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Græsrabatten, din eller min? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal kalde tråden men det handler om dette:

Her i nabolaget har vi en dame, der bor i et andelsboligrækkehus der ligger på et gjørne så at der er et rimeligt stort stykke græs fra fortov ind til damens hæk. Hun har i lang tid set sig ond på hundeejere af den grund at nogle ikke samler deres lorte op når de skider på HENDES græsstykke (er det hendes græsstykke???).
Jeg forsøger altid at få Karla til at gå et andet sted hen at besørge men damen har altså set sig lun på lige det græsstykke at tømme ryggen. Jeg samler ALTID op så det er ikke det der trykker, men at da Karla idag på dette stykke græs har skidt og jeg er i færd med at samle op ser at hun ruller sig lystigt i en eller anden klæbrig substans, der ret hurtigt viser sig at være tjære som (undskyld udtrykket) kællingen har hældt ud over sit dyrebare stykke græs!! Hendes hensigt var vel at det skulle holde hundene borte men Karla fandt det så uimodståeligt at hun skulle rulle sig i det med uundgåeligt bad til følge!

Jeg er rasende og overvejer nu hvad man kan gøre for at sætte en stopper for hendes galskab for nu er det gået ud over MIN hund som er blevet blandet ind i en eler anden syg tvist hun har med andre hundeejere. Det skal lige tilføjes at hun tidligere har spredt tjørnegrene, tegnestifter og lign ud over græsset også!!

Er der nogen der ved om hun har ret til at gøre hvad det passer hende med det stykke græs, eller om jeg har nogen mulighed for at klage til politi eller andelsboligforening, eller anden instans?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græsrabatten, din eller min?
Kommentér på:
Græsrabatten, din eller min?

Annonce