Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ar fjernelse
  • #1   11. mar 2011 Du kan få laserbehandling.

Ved dog ikke noget om effekterne. smiley

• #2   11. mar 2011 Min mor blev engang bidt i hoved af en hund og skulle syes med ret mange sting. Hun blev tilbudt at få fjernet sit ar med laser.

• #3   11. mar 2011 Jeg har 54 sting i min kind, efter et ret voldsomt hundebid..

Mit ar er heldigvis helet pænt, og jeg glemmer selv at jeg har det.. Planen var at det skulle fjernes med laser, men lægerne vurderede at det ikke kunne blive pænere, så ingen laser til mig..

Vil dog sige at mine ar, efter blindtarm og ks, ikke genere mig, så dem ville jeg aldrig overveje at få fjernet..

Hvor har du et ar henne? og hvor længe siden er det du har fået det??

• #4   11. mar 2011 Jeg er blevet opereret i hvert håndled pga. seneskedehindebetændelse samt ved navlen pga. navlebrok og har fået tilbudt at få det fjernet ved plastiskkirugi..
    Ellers ved jeg at hydrokortison kan gøre ar mindre.. Har brugt det bag på mit ben hvor jeg har et ar efter 24sting..

• #5   11. mar 2011 A & M- De er på min underarm, så de er ikke bare lige sådan at skjule. Egentlig har jeg lært at leve med dem men bekymrer mig lidt omkring arbejdssammenhæng. Har haft dem i ca. 3 år.

Gad godt vide hvordan de ser ud after sådan en behandling.

• #7   11. mar 2011 Jeg har haft et synligt ar efter bid fra en hund..Jeg faldt ned af hesten fik et kæmpe blåt mærke og nu er der væk smiley
    Undskyld for indlægget, men fatter det bare ikke..

• #8   11. mar 2011 Okay. Mit på kinden kan jeg heller ik skjule, men det bekymre mig som sagt ikke. Jeg kan godt se at dit heller ik kan gemmes. Men jeg ville ikke vælge at få det fjernet "gemt" om du vil, blot pga et arbejde.. Hvis det derimod er for dit eget selvværds skyld ville jeg da tage i mod tilbudet. Hvad er dit arbejdsområde?

• #9   11. mar 2011 At det forsvandt efter det blå mærke smiley

• #10   11. mar 2011 Jeg har mange små ar på hagen og nogle ar på kinden, to af dem er dybe efter min hud revnede på grund af jordbærmærker. Jeg har aldrig haft et ønske om at fjerne dem da de fortæller en historie om en kamp jeg havde da jeg var spæd. Men hvis man ikke føler sig tilpas med sine ar synes jeg det er en fin ide at gøre dem pænere.

Kommentér på:
Ar fjernelse

Annonce