{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrepoliti i DK?
  • nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 118
    #1   15. mar 2011 det er jo privatbetalt... så medmindre nogen får den fantastiske ide og har pengene til det tvivler jeg på det... politikere osv priotere vidst ikke dyr så højt...

• #2   15. mar 2011 Jeg kan ikke forestille mig, at der bliver flertal i folketinget for et dyrepoliti i DK.

• #3   15. mar 2011 Jeg tror det tætteste vi kommer på noget lign. er dyrenes beskyttelse og Falck.... Og selvfølgelig de private organistioner..

Jeg håber engang det kommer i DK smiley

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#4   15. mar 2011 Det ville være super godt... men tvivler desværre på det bliver en realitet i dk..

• #5   15. mar 2011 Okay, tak for svarene (:

Jeg sys det kunne være en fed idé hvis det kom!

• #6   15. mar 2011 Hvorfor ville det være en fed ide?

Hvad er det, der gør, at et dyrepoliti ville gøre en forskel?

Lovene er og bliver de samme om vi har dyrepoliti eller ej.

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#7   15. mar 2011 Ja det ville det helt sikkert...

• #9   15. mar 2011 Tænk sig at få penge for at være modbydelig overfor folk som har mishandlet dyr og måske komme til at tabe dem i kantstenen - Hmm det lyder som et job for mig smiley

• #11   15. mar 2011 *CH* -: Det kan da godt være lovene vil være de sammen, men hvis der kom dyrepoliti, så ville der jo være recurser til at man kunne undersøge sagerne bedre og rent faktisk gøre noget ved det.

• #13   15. mar 2011 Kommer der næppe - dyresex er jo også tilladt... Og ifølge etisk råd (hmm...) kan dyrene ligefrem have gavn af sex med mennesker! Sygt, sygt, sygt!!! :o(

• #14   15. mar 2011 *~ Therese ~* : Ja, det er så væmmeligt at tænke på! :S

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

#15   15. mar 2011 *CH* i mine øjne ville det være en fed ide fordi uddannet folk der ved noget om dyrene skal håndhæve loven... og ikke en politi betjent der intet ved om racer osv...
    Nu tænker jeg f.eks. muskelhundeloven.... den er alle vidst enige om at de færreste betjente gør noget ved... hvertfald hvor jeg bor, men man kan jo heller ikke forvente en betjent kan se forskel på de 13 racer..
    Men det kunne man måske forvente af en der er uddannet til at arbejde med dyr...

• #16   15. mar 2011 Vi har jo Dyreværnet som ER DK`s SPCA, og de BURDE jo håndhæve de love vi har omkrig alle dyr, "Det er det de er ansat til" men de er ikke meget bevendte, slet ikke når man står i en sitiuation hvor man virkeligt HAR brug for deres hjælp.
    Mine oplevelser af dem er at det helt og holdent kommer an på hvem som tar telefonen, de nyeste/senest ansatte er gerne dem som er mest entusiastiske og mest villige til at hjælpe.

Kommentér på:
Dyrepoliti i DK?

Annonce