Pilates {{forumTopicSubject}}
Grundet en knæskade, hvor jeg har måtte opgive mange motionsformer, overvejer jeg nu efter en tråd herinde, at prøve pilates.
Men jeg har ikke den store viden på dette område, så vil høre, om der er nogle herinde, som kan svare på mine spørgsmål.
Hvad er effekten af pilates? Kan man regne med vægttab, opstramning, flad mave osv. ved at lave pilates?
(Jeg er helt klar over, pilates ikke gør det alene, at man ligeledes skal have kosten ind over.)
Er der nogen af Jer, som har prøvet de der dvd'er til hjemmebrug? Og kan det anbefales?
Min plan er at melde mig til et hold, når det starter op efter sommerferien. Men imellemtiden ville jeg så træne lidt derhjemme.
Håber, der er nogle, som kan hjælpe mig, inden jeg invistere i dvd'erne...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.199
Det er nemlig ikke fordi jeg vejer for meget, og skal tabe mig. Men ville ikke have noget imod, at blive strammet op et par cm i tajlen...
Jeg har nemlig set et sted, hvor der er en tilbudspakke på 4 dvd'er til 349,- Og det er jo egentlig billigt nok...
Så overvejer lidt at købe dem, også lave det 3-4 gange om ugen...
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
http://www.ehow.com/how_2302238_do-pilates-100-exercise.html jeg laver.
apr 2008
maj 2010
Følger: 1 Svar: 118
apr 2008
Så vidt jeg har forstået, så skulle pilates ikke være belastende for leddene. Så det håber jeg stærkt på...
maj 2010
apr 2008
Jeg mangler brusk i det ene knæ. Og har fået af vide, at der ikke er mere at gøre for mig. Jeg er 28 og har udsigt til et liv med smerter.
Den eneste mulighed der er, er en ret ny metode (som vidst blev godkendt i DK for ca. 2 år siden), som man ikke ved hvordan ser ud efter 10 år. Og da jeg ikke er ældre, vil man ikke lave den på mig.
Så jeg ved, hvordan du har det...
Jeg har lært at leve med det - har haft problemet de sidste 15 år, og er blevet opereret 3 gange.
Derfor håber jeg pilates er en mulighed... Og håber også, det kunne være en mulighed for dig!
maj 2010
Pilates