262 visninger
|
Oprettet:
Pilates? {{forumTopicSubject}}
hej derude
er der nogen der kender til pilates?
jeg har læst, at det skulle være godt for både skulder og nakke?
hvad gør øvelserne for skulder og nakke? bliver de stærkere (styrker man dem), eller får man dem til at slappe af, eller hva gør de?
og at man skulle kunne træne ens kropsholdning?
ændre, styrke eller bibeholde?
Jeg er lymfødempatient og er blevet anbefalet af min fysioterapeut at starte til sådan noget halløj af en eller anden art.
mvh. Christina
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.429
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Svar: 1.062
sakset fra hendes hjemmeside :
Pilates
Pilates - fokuserer på velvære og vitalitet. Pilates giver bedre kropsbevidsthed og en velbalanceret krop. I Pilates arbejdes der med de dybe muskler, som giver bedre stabilitet. Metoden giver bedre holdning, udvikler balance, smidighed og styrke med respekt for kroppens grænser. Du får et flot resultat med lange, slanke muskler.
Pilates er for alle.
her er et link til hendes hjemmeside... måske kan du læse noget mere der...
(link fjernet)
jeg vil gerne selv snart tage mig sammen til at begynde iøvrigt...:-D
maj 2007
skal nemlig både ha en bedre kropsholdning og trænet muskler i skulder og nakke ;o)
tusind tak ;o)
jeg havde bare ingen anelse om hvad man egentlig skulle vælge... der findes jo flere former for "gymnastik"... men ser ud som om denne form er den rette ;o)
mar 2007
tog en time på et tidspunkt ( for læææænge siden nu ) og jeg sir´dig man kunne mærke at man havde lavet noget dagen efter... på den gode måde...:-D
mar 2007
maj 2007
jeg er ski heller ikke så skide sporty må jeg indrømme hehe... jeg er mere til en lang cykel- eller gåtur hehe...
men nu vil jeg se om jeg kan finde noget i nærheden, som ikke ruinerer økonomien ;o)
og tak for hjælpen
Pilates?