{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Pilates? {{forumTopicSubject}}

hej derude

er der nogen der kender til pilates?

jeg har læst, at det skulle være godt for både skulder og nakke?

hvad gør øvelserne for skulder og nakke? bliver de stærkere (styrker man dem), eller får man dem til at slappe af, eller hva gør de?

og at man skulle kunne træne ens kropsholdning?
ændre, styrke eller bibeholde?

Jeg er lymfødempatient og er blevet anbefalet af min fysioterapeut at starte til sådan noget halløj af en eller anden art.

mvh. Christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pilates?
  • #1   10. aug 2008 slet ingen der går til pilates?

• #2   10. aug 2008 min bdste veninde har sit eget pilates studie... men det er i købnhavn...kan se at du bor på fyn så det er nok lidt for langt væk...

sakset fra hendes hjemmeside :

Pilates

Pilates - fokuserer på velvære og vitalitet. Pilates giver bedre kropsbevidsthed og en velbalanceret krop. I Pilates arbejdes der med de dybe muskler, som giver bedre stabilitet. Metoden giver bedre holdning, udvikler balance, smidighed og styrke med respekt for kroppens grænser. Du får et flot resultat med lange, slanke muskler.
    Pilates er for alle.

her er et link til hendes hjemmeside... måske kan du læse noget mere der...

(link fjernet)

jeg vil gerne selv snart tage mig sammen til at begynde iøvrigt...:-D

• #3   10. aug 2008 Marie Louise: wupti det er lige noget jeg kan bruge ;D

skal nemlig både ha en bedre kropsholdning og trænet muskler i skulder og nakke ;o)

tusind tak ;o)

jeg havde bare ingen anelse om hvad man egentlig skulle vælge... der findes jo flere former for "gymnastik"... men ser ud som om denne form er den rette ;o)

• #4   10. aug 2008 jeg er totalt usporty... føler mig altid som en kegle ( er en krea pige...sy og den slags smiley men lige præcis pilates syntes jeg passer godt til mig... det er sådan lidt tøset... hvis man kan sige det...ikke så bodybuilder-agtigt... he he...og man får en kanon flot krop af det.
    tog en time på et tidspunkt ( for læææænge siden nu ) og jeg sir´dig man kunne mærke at man havde lavet noget dagen efter... på den gode måde...:-D

• #6   10. aug 2008 jeg tror i hvert fald det skal prøves ;o)

jeg er ski heller ikke så skide sporty må jeg indrømme hehe... jeg er mere til en lang cykel- eller gåtur hehe...

men nu vil jeg se om jeg kan finde noget i nærheden, som ikke ruinerer økonomien ;o)

og tak for hjælpen

Kommentér på:
Pilates?

Annonce