722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Rhodesian Ridgeback Rhodesian Ridgeback

hej alle hundeelskere.
vi har lige fået aflivet vores gamle lille danske svenske gårdhund. og vil du gerne have en noget større hund. derfor vil vi overveje en rhodesian ridgeback.. nogle der har både gode og dårlige erfarringer. vi hører alt ! smiley
og hvor kan man købe dem ?:)
mvh Stine P

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rhodesian Ridgeback
  • #2   19. mar 2011 Bliv da ikke ved med at oprette indlæg

• #4   19. mar 2011 jeg vil gerne have svar.
    jeg var i tvivl om hvilke forumer jeg skulle skrive

• #5   19. mar 2011 Jamen hvis spørgsmålet vedr. hunde race, så er det jo bare under hund.....

• #7   19. mar 2011 Det bedste du kan gøre, er at læse alt om racen, her vil du nok få for mange forskellige svar.

• #8   19. mar 2011 Min moster har en "løvehund". Hun er rigtig dejlig og en varm følsom hund. Hun er vagthund med stort V. Hun er også EKSTREMT stædig.. Får hun ikke sin vilje bliver hun ved i timer... smiley

Hun er også utrolig aktiv. Og lidt snobbet hehe..

Min onkel har også en, de har 4 børn og det er lige så meget en vagthund som familie hund. Dog har begge hundende spist alt fra vægge til briller når de er alene smiley

• #9   16. apr 2011 Karin-
    Kunne forestille mig det var de mange forskellige svar stine gerne ville have... det giver et utrolig godt indblik i hvad det er for en hund man evt kigger efter når man sådan høre mange forskellige folks meninger smiley

Har mødt en med Zera et par gange i hundeskoven og må sige jeg er forelsket- det kunne sagtens være den næste race nu Amstaff er slut i det danske land smiley
    den virkede til at have et super dejligt sind og stor personlighed- samt højt aktivitets niveau... og meget social hund...

men igen- det er jo os hvad man gør sin hund til... det er bare de plusser som tiltaler mig og så er den jo SMUK som ......

Kommentér på:
Rhodesian Ridgeback

Annonce