1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Rhodesian Ridgeback spørgsmål. Rhodesian Ridgeback spørgsmål.

Hej alle glade hundefolk smiley

Da jeg allerede nu er i gang med at overveje hvilken hund jeg skal have i fremtiden, og har undersøgt en masse om en del racer. Blandt dem er Rhodesian Ridgeback som jeg har læst meget om, og nu gerne ville hører nogle erfaringer med. Så et spørgsmål er hvor meget den fælder(har læst den fælder minimalt)? Hvordan er den blandt andre hunde ?(dominerende, sky, underdanig...)
Hvordan er den at træne? (lærernem, villig, stædig....)
Jeg har kun mødt en ridgeback "live", så jeg ved kun hvad jeg har læst, og det rækker ikke så langt igen. En ting der bekymre mig lidt er, at der står den er meget egenrådig/selvstændig, hvordan mærker i det, kræver det mere tålmodighed at træne med en sådanne race ?

Foræl gerne alt hvad i synes er vigtigt/praktisk, at vide med denne race; fordele som ulemper.

Tusind tak på forhånd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rhodesian Ridgeback spørgsmål.
  • #1   11. nov 2011 Der er 2 ridgeback på vores træningshold, og der er virkelig stor forskel på dem. Den ene er meget frembrusende og vil gerne hilse på alt og alle - den har det også med at hoppe meget op af ejere (ejeren har haft RR hele sit liv og er selv træner i klubben, og han har virkelig styr på det). Den anden er lidt mere underdanig, og slet ikke frembrusende på nogen måde. Den er bare stille og venlig smiley
    Jeg ved ikke hvordan de er med fældningen, men de er glade for at hoppe.

• #3   11. nov 2011 Rhodesian Ridgeback Klubben holder udstilling i St. Merløse fritidscenter, Holbækvej 34, St.Merløse d. 27. november kl. 10.00.
    Du er mere end velkommen til at kigge forbi til en snak, og se vores race.

• #4   11. nov 2011 Tak for jeres svar smiley

Nada N: Tak for det, det vil jeg da bestemt overveje, hvis jeg kan den dag smiley

Kommentér på:
Rhodesian Ridgeback spørgsmål.

Annonce