{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Hvad er det der sker ;**( DØD Igen!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu er det ikke for at få jer i dårlig stemning men vil bare lige fotælle det alligevel...

Jeg er først ved at komme mig over tabet af min mor nu ( http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=44150) og er blevet hjulpet meget af min dejlige nabo og bedste veninde Dina!
Men så idag da Dina og Jeg skulle i byen vågnede jeg ved at kunne høre politiet uden for min hus! Jeg kiggede ud af vinduet for at se hvad der ar sket og så de stod uden for min venindes hus!!! Pludselig kom 2 ambulancer også til syne jeg løb uden for i mit nattøj! Og jeg ser at der ligger et lig på en båre med et hvidt lag oven over sig.. Jeg løber hen og spørger politiet hvad der er sket og så får jeg at vide at DINA HAR GASSET SIG SELV IHJEL!

ARRRRH HVORFOR DØR ALLE FRA MIG!!!
NU HAR JEG BARE INGEN ANDRE HER I VERDENEN END MIN HUND OG NOGLE FJERNE VENNER OG DET MESTE AF MIN NÆRE FAMILIE ER DØDE OG RESTEN BOR I SPANIEN SOM JEG STAMMER FRA!

R.I.P Dina smiley Jeg savner dig..

Undskyld men havde bare lige lyst til at sige det da i er de eneste jeg ligesom kan fortælle det til.. Molly kan jo ikke forstå det..

Nå men, sov godt alle sammen, jeg går i seng nu.. =(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det der sker ;**( DØD Igen!!!!
Kommentér på:
Hvad er det der sker ;**( DØD Igen!!!!

Annonce