{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hastepas pris
  • #1   31. mar 2011 Jeg har arbejdet i Pasafdelingen og et hastepas koster ikke mere end et almindeligt. Hvis det haster enormt meget, kan du dog risikere selv at skulle køre over til producenten, fx i taxa, og her skal du altså selv betale. Men i din situation koster det ikke ekstra.

    Det er altså også kun i højsæsonen at det tager mere end 1 uge at lave og sende et pas hjem til en borger.

    God rejse.


  • #2   31. mar 2011 Nicolai og Malene: tak for det. Jeg tør bare ikke rigtig satse... Fandme nederen at stå med flybilletter og intet pas på rejsedagen!

  • #3   31. mar 2011 Mener det koster et par tusinde... Tror du skal til KBH og have det lavet, min bror har prøvet det engang for mange år siden. Kan jo kun håbe på det er anderledes, for ellers er det en dyr fornøjelse. Mener han kom af med ca 2000, men det var vist også incl fly derover og hjem. Da det hastede rigtig meget

  • #4   31. mar 2011 Et hastepas er såmænd bare at kommunen bestiller det som ekspreslevering og det kommer indenfor 1 uge... Det koster ikke mere end et alm. pas men du kan risikere at din kommune tager betaling for de ekstra omkostninger der er ved ekspresleveringen.

    Et nødpas er det pas man udsteder i lufthavne og ved grænseovergangen og udstedes af (grænse el. lufthavns)politiet. Det er ikke et rigtigt pas men kun til "nød" brug (mistet pas på vej på rejse, glemt pas o.l) det er væsentligt dyrere end et alm pas


  • #5   31. mar 2011 Jeg har lige fået lavet pas - det tog 4 dage så var det i min postkasse..

    ****************************

    Hvor langt tid tager det i en akut situation at få et midlertidigt pas?
    Et midlertidigt pas kan som hovedregel udstedes med det samme, hvis du har de nødvendige dokumenter klar.
    Læs mere om udstedelse af pas på borger.dk

    Prisen er 115,- kr. for børn og 600,- kr. for voksne.

    Hvis du bestiller dit ”rigtige” pas med det samme koster det ikke yderligere.


  • #6   31. mar 2011 Man kan hos botgerservice få udstedt et midlertidigt pas, det koster hvis lidt.
    Husk bare at medbringe et billed samt din fødsels-dåbsatttest ellerfødsels-navneattest,den måikke være mere end højst3mdr gammel.
    Attesten kan du fåi pånærmeste kirkekontor og koster ikke noget


  • #7   31. mar 2011 du ska betale 600kr for et midlertidigt pas du ka bruge med det samme.. Det får du i borgerservice/kommunen.. Husk billed id, har du ik det ska du have din dåbsattest med..
    De fortæller så at hvis du bestiller et rigtigt pas slipper du med 600kr istedet for at sku betale 600kr nu og igen betale 600kr når du vil have dit rigtige pas..
    Har lige været hele turen igennem i december måned. og midlertidigt pas gælder kun for ca 6 måneder


  • #8   31. mar 2011 Alice:

    Undkyld:-))

    Men jeg sidder og klukker lidt over denne:

    *Husk bare at medbringe et billed samt din fødsels-dåbsatttest ellerfødsels-navneattest,den måikke være mere end højst3mdr gammel.*

    Hvad skal jeg så gøre? Mine er snart 50 åt gamle?..........*GG*


  • #10   31. mar 2011 mette: Tag nogle nye haha

  • #11   31. mar 2011 Tumling:

    Nu tænkte jeg på dåbsattesten..........*GGGG*


  • #12   31. mar 2011 ahh okay fattede den godt da jeg læste igen haha

  • #13   31. mar 2011 Har også lige været det igennem...skulle til england og opdagede passet var udløbet... kørte til politi i Billund lufthvn..og fik et midlertidig pas samme dag som jeg skulle rejse ..koster 600 kr... som bliver trukket fra når /hvis du bestiller nyt pas.

  • #14   1. apr 2011 jeg fik nyt pas i januar, det tog 2 dage og kostede 600

  • #15   1. apr 2011 Fik nyt pas for 14 dage siden.. Fra jeg bestilte til det lå i postkassen gik der 3 hverdage.. Men det kan vel svinge alt afhængig af hvor i landet du bor..
    De 14 dage de skriver det tager er vel bare en tid der er sat, så folk ikke er sure over at skulle vente en ekstra dag eller to hvis de nu eksempelvis skrev det tog 5 dage...


Kommentér på:
Hastepas pris

Annonce