{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Priceless - ikke hunde {{forumTopicSubject}}

Kvindernes ansigtsudtryk er fuldstændigt magen til min egen når jeg ser det her:
http://www.youtube.com/watch?v=tNAsoBgJmd4&feature=related

Jeg forstå slet slet ikke at man ønsker at gøre sit barn til en sminkedukke på den måde. Hvad er det dog for nogle værdier det barn vil vokse op med? Konkurrence er sundt, men at man vinder fordi man er kønnest/mest nuttet giver anledning til en hulens masse problemer i fremtiden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priceless - ikke hunde
  • #1   5. apr 2011 Altså, hende der sidder og ser ophidset ud i midten, med det lyserøde tøj og det lyse hår - det er moderen. Alle de andre ser ud som om de hellere vil være et andet sted.

  • #2   5. apr 2011 sådan en tøs er dømt til at blive den største snob og dulle når hun blir stor. sys det er såååå synd. hun får jo aldrig lov bare at være barn, tænk hvis hun eller tøjet blev beskidt eller håret ødelagt smiley

  • #3   5. apr 2011 ja det så jeg oss smiley

  • #5   5. apr 2011 ja det er sku skræmmende

  • #6   5. apr 2011 Rystende. De mor burde skamme sig.

  • #7   5. apr 2011 Hovedpine!!
    Frygtelig kvinde, burde ikke have børn..


  • #8   5. apr 2011 Shit... Jeg elsker bare hende fra Kongen af Queens ansigtsudtryk...

  • #9   5. apr 2011 av av av mit lille hjerte....

    i link nr 2 er der et klip hvor kameraet kører fra hendes ben og op til hendes ansigt......... for mig er det simpelthen at udstille det lille barn for uvenlige mandeblikke!!!

    det mindede mig om når man ser langbenede kvinder i film, hvor manden kigger først på kvindens lange bare ben.

    øv!

    har selv en dejlig pige på 4 år, som jeg da synes er jordens smukkeste.... og det er jeg fint tilfreds med at vi herhjemme kan nyde, hele verden behøver ikke se hende letpåklædt!


  • #10   5. apr 2011 Katja A.

    Ja, børn skal være børn..
    Rende rund med is i hele ansigtet og resten dækket af den mudderpøl de sidder i... (Har selv været der)

    Tænk hvad hun går glip af, hele hendes barndom...

    Hader sådanne mødre...


  • #11   5. apr 2011 hehe Rikke smiley
    godt sagt


  • #12   5. apr 2011 Hvad lavede jeg da jeg var 5 år.. Det kan jeg ikke huske, men det var helt sikkert sjovere end det der.


  • #13   5. apr 2011 Sygt sygt sygt, jeg kan slet ikke udtrykke mine tanker og følelser i ord, når jeg ser sådan noget. Dog føler jeg mig ret overbevist om, at mine dage som pædagog er talte, hvis sådan et fænomen finder vej til DK i større målestok.

    Man kan jo kun håbe, at hun får nok og ruller sig i en mudderpøl før det er for sent.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #14   5. apr 2011 Pageant moms er forfærdelige. De blev aldrig selv modeller som de drømte om, så nu skal deres stakkels børn piskes igennem det cirkus fra barns ben. Overdrivelse fremmer forståelse...lidt, overdrivelse i det her tilfælde.

    Jeg tror ikke nødvendigvis det avler duller og snobber, men usikre og ulykkelige, stakkels piger der får nogle seriøse issues med deres mødre, såfremt deres hjernevask ikke har været fyldestgørende.

    Hvem sminker overhovedet så lille et barn. Den behandling og de krav man af og til ser stillet til de stakkels børn, kan da kun have negative konsekvenser.

    Gad godt se det hele, Sharon Osborne burde da kunne give moderen tørt på.

    Tror i øvrigt USA er meget splittet over emnet, som følge af en sag, hvor en lille pige der ligner hende der - husker ikke navnet - blev fundet drabt.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #15   5. apr 2011 "Shaking my booty..."

    Nej, nej, nej!


  • #16   5. apr 2011 blah

    Det er jeg enig med dig i. Det er så farligt når man kun kan hævde sig ved sit udseende - når man ikke længere er den mest nuttede er man ikke længere "noget værd".


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #17   5. apr 2011 Søster McFluff:

    Ja, jeg tror hurtigt de små piger der kan knække. Jeg har ofte set udsendelser og læst om det, det psykologisk aspekt er virkelig foruroligende og de mødre der, de er om nogen de mest uforstående, usympatisk og egoistiske mødre, jeg har været vidne til. Groft sagt, men jeg græmmes virkelig.

    Det behøver ikke lige være skønhedskonkurrencer, det kan også være sport eller musik eller andet. Men lige præcis det med at det er udseendet det hele handler om, gør det ikke mindre...ja, jeg ved snart ikke hvad jeg skal kalde det...foruroligende.


Kommentér på:
Priceless - ikke hunde

Annonce