{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Vræl Hvordan har ugen været? {{forumTopicSubject}}

Ja, min uge har ikke været for heldig. Jeg har kæmpet med et hjemmeside afleverings projekt som skal være færdig til i morgen. Det når jeg så ikke, for igår kom der virus på min computer og det tog mi 5 timer at få den af + at den slettede nogle af de ting som jeg allerede havde lavet. Suk. Lærerene er ude at rejse, så dem kan jeg ikke få fat i. Jeg har dog skrevet en mail om hvordan det står til, og om jeg kan få en ekstra dag eller to igen, for jeg er i krise.
Hvordan har jeres uge været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vræl Hvordan har ugen været?
  • #1   13. apr 2011 Skod skod skod...
    Skuffet over en person - MEGET ondt i mine ben så jeg næsten ikke kunne gå, væltede i badet og slog mig lidt, har tabt kaffe 2 dage i træk osv osv..

    Håber satme det ikke fortsætter imorgen - Skal til dyrelægen :S æv..

    piiv.. men nu kom ejg ud med lidt galde da


  • #2   13. apr 2011 Det var ikke en sjov start på ugen. Jeg plejer normalt at sige: Der er en løsning på et hvert problem, hvilket der også er. . . . men . . . . grrrrr. . .. . Nogle gange skal man altså ud med sin hidsighed.

  • #3   13. apr 2011 Det lyder godt nok også skod .. :S Krydser fingre for at du kan få nogle ekstra dage !

  • #4   13. apr 2011 Plus at jeg skulle spille koncert i aften med koret - hvilket jeg jo ikke kunne aflyse i denne uge. Suk. Håber også at jeg kan få nogle ekstra dage. Om ikke andet afleverer jeg bare lørdag. De er alligevel ude at rejse, så hvornår får de tid til at se på det??

Kommentér på:
Vræl Hvordan har ugen været?

Annonce