{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

priser på brugte møbler (ting) {{forumTopicSubject}}

jeg vil have to nye brugte lædersofaer.

det skal være 2 3personers sofaer sorte eller brune og de skal selvfølgelig være billige.. men jeg er ikke voldsomt kræsen da drengene hopper rundt i dem og derfor vil jeg ikke købe dyre nye..


det burde egentlig være lige til - der er mega mange sofaer til salg diverse steder - men for dælen da folk er ukritiske med hvad de sætter til salg og ti hvad pris..


jeg er sku ganske forundret.. de meste utjænte udmaste slidte - klamme - sofaer koster let 2-3000 kr. vi snakker ikke børge mogensen eller lig. men bare et eller andet x mærke..


der er nogle rigtig gode handler ind i mellem - men øjjj hvor jeg undres.. mange af de møbler jeg ser til salg havde jeg ikke engang gidet sætte til salg. de var røget på lossen..

måske jeg skal sælge dem jeg har nu..

nogen der mangler to upraktiske stofsofaer i sorg/grå uldstof.

der er løbte nogle masker og der har også været en hund oppe og pisse i dem engang - dog er pletten vasket væk..
man sidder af helvede til i dem og polstringen er faldet fulodstændig sammen.. men hej - de kostede det blege da vi fik dem - vejer som et ondt år og fylder fuldstænidg åndssvagt..

det er et rent salg tilbud -- 100 milioner kr ogå er de dine...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser på brugte møbler (ting)
Kommentér på:
priser på brugte møbler (ting)

Annonce