{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En hjemmeside om hooliganisme
  • #1   28. apr 2011 Dem her brugte jeg meget, da jeg skrev 1. årsprojekt om hooligans

(link fjernet)

• #2   28. apr 2011 er det bøger?
    For jeg kan nemlig intet se på deres side smiley

• #3   28. apr 2011 Du må en tur forbi biblioteket, eller en boghendel, der er næsten lige kommet en ny bog om hooligans i Europa..
    -Skrevet af en dansk jounalist..

• #4   28. apr 2011 Nobel : Køber ikke en bog men det andet var en god ide

• #5   28. apr 2011 Jeg har selv haft om det på HG, og det er enormt spændende.

Jeg fandt et link til en film vi så dengang den varer næsten en time.
    Gruppen her hedder The Chesea Headhunters.

Jeg beklager kvaliteten og sproget/underteksterne men der kommer et hav af informationer som du kan bruge til at søge på google osv.
    Du kan også se om du er heldig at kunne skaffe filmen med danske undertekster et sted.

Filmen starter ca 2.25 inde i klippet..

(link fjernet)

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #6   28. apr 2011 Jeg skrev bachelor-projekt om hooliganisme/casual kulturen i DK, og der er virkelig ikke meget litteratur om emnet - men det er jo så på sin vis godt, for så får man jo for alvor lov til at researche selv.... ;o)
    Min egen opgave var primært baseret på egen research rundt om på stadions, pubber osv. Derudover har Birger Peitersen skrevet en bog, hvori der er en smule der kan bruges.

For Englands vedkommende er der en del mere litteratur, hvoraf noget dog er fiktion, så der er det i hvert fald vigtigt med en vis form for kildekritik - der er f.eks. Cass Pennants bøger, der er baseret på hans liv i ICF. Derudover er der jo film som f.eks. Green Street, Jeg tror også, man kan finde klip på f.eks. YouTube fra diverse offs.
    Det er dog vigtigt at have for øje, hvor gammelt litteraturen er, for som så mange andre områder, er dette jo også et område i konstant udvikling, så meget har ændret sig siden "gamle dage".

God fornøjelse med opgaven - det er faktisk rigtig spændende, når man dykker ned i det!

Kommentér på:
En hjemmeside om hooliganisme

Annonce