{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Hjælp eller ideer søges. {{forumTopicSubject}}

Jeg har i min nærmeste bekendskabskreds en ung quinde,gift og mor til en lille dreng.
Hun SAVNER en rigtig god veninde. Hun er nogle gange blevet meget skuffet over nogen som så viste sig at de ikke alligevel var til at stole på alligevel,og derfor er hun lidt tilbageholdende.
Hendes mand har som sådan ikke problemer med at finde venner.
Pengene er temmelig små,så det er ikke gennem sport osv(tror heller ikke lysten er til det),hun kan møde nogen.
Jeg er over dobbelt så gammel som hende,og kender desværre ikke nogen på hendes alder,jeg kan præsentere hende for.
Kender du nogen, der også sidder og mangler een til noget tøsesnak,og meget gerne i eller omkring Odense. Eller har du forslag til hvordan man finder en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp eller ideer søges.
  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #1   30. apr 2011 Jeg har på lufteture mødt flere jeg er faldet rigtig godt i spænd med, og som jeg også ses med, uden det involverer hundene.

    Så jeg tænker lidt, at det kunne være oplagt at møde andre ligesindede gennem aktiviteter med sønnen. Sommeren er da oplagt, her i omrøde er der mange legepladser og parker hvor folk slår sig ned mens ungerne leger...og hvis vi der mødes der med hundene kan udvikle venskaber, tænker jeg det samme kan ske hvis man mødes der som følge af andre fælles "interesser" smiley

    Her synes jeg at det ene hurtigt tager det andet, og pludselig er man inviteret med til at mødes senere til grill eller fællesture med hundene.

    Det er da heller ikke sjældent at man se folk herinde, omtale gode veninder som har fået gennem HG.

    Mulighederne er mange, jeg tror det primære er selv at gøre en indsats, uden at det skal lyde fordømmende.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #2   30. apr 2011 Jeg kommer lige i tanke om at jeg da af og til får tilsendt sådan en folder med tilbud om kurser, foredrag, aftenskolehold, osv.

    Nu siger godt nok at interessen for sport ikke er der, men kan jo være at der i lokal område tilbydes noget på samme måde, der enten er gratis eller koster et mindre beløb, der har hendes interesse?!

    Jeg synes helt sikkert det ville være et godt udgangspunkt for hende, at opsøge nogle, hvor man fra start har noget tilfælles og noget at snakke om.


  • #3   30. apr 2011 det er svært, hvis man ikke tager så meget ud. og et venskab tager tid at opbygge. jeg kender en del i odense og tænker om det mon er en jeg kender? for så kan det være at jeg kan gøre noget.

  • #4   30. apr 2011 Jeg ved min datter har fået flere veninder gennem diverse sites for dem med småbørn... jeg kan prøve at spørge hende hvilke, hvis det har interesse....

  • #5   1. maj 2011 Hej igen.
    Mange tak for jeres svar.
    Jeg vil lige snakke med hende næste gang jeg ser hende.
    Men jeg er sikker på hun ville være MEGET interesseret i nogle sites for nogle med små børn. Det har vi nemlig forgæves søgt efter,dvs det var unge mødre vi forsøgte,men der var ikke lige noget.
    Umiddelbart tror jeg hun er alt for "lukket" til at falde i snak med nogen på en gåtur.Desværre for hun er bare sådan en dejlig "pige".
    CE L jeg tror ikke du kender hende.Hun bor uden for Odense.,men måske I kunne komme til det.
    Tænker lidt at hun garanteret ville føle sig mest tryg ved,at starte med sms,og så lære hinanden lidt at kende inden I evt mødes.


Kommentér på:
Hjælp eller ideer søges.

Annonce