{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

min mor har fået ny kæreste - ikke okay {{forumTopicSubject}}

ADVARSEL. bliver langt

Ja så i dag min mors status på face. var hun er i et forhold.
jeg syndes faktisk ikke det er ok. og grunden kommer her

min mors forrige kæreste var sød og mild til den dag de blev gift, derefter begyndte hana t drikke og bruge alle deres penge. de fik en datter i 2001. som så desværre var handicappet. nååååååå ja det var da selvfølgelig min mors fejl mente han. Gu var det ej, de var to om det.
de blev så skilt og det var det bedste.

Min søster stod så uden far i 2003.

i 2004 mødte min mor så sin næste kæreste.
han virkede altid sød og hjælpsom og men som om han så skjulte noget................. hvilket han også gjorde.

En dag da han havde kørt mig hjem, troede ejg han ville have et knuz, men han begyndte at rage på mig og kysse mig på halsen. STOP var mit svar.

så i 2008 fandt vi ud af han misbrugte min lille søster og havde gjort de flere gange gennem 2 år når de var alene. og den stakkels lille pige så manden som sin far.

det er bare ikke i orden og han blev meldt og fik en luset dom på 30 dage betinget og en sølle erstatningskrv på 20.000kr. for at have ødelagt en lille piges liv. der oven i købet er handicappet (idag mentalt 5-6år)

Nu viser det sig jo så at min mor har fået en ny kæreste. men syndes ikke det er i orden at hun ikke engang har nævnt hun så en. at hun ikke har ladet min søster og mig møde ham enden hun indgår et forhold. hunhar kendt manden 14 dage og mødt ham gennem online dating.

jeg har en mega dårlig smag i munden, og føler at hun ikke tager hensyn til sin lille pige på 10 år.
hvis det bare er for sex kan hun jo bare finde en i byen.

Jeg under hende selvfølgelig at være lykkelig men det skal bare ike være på bekostning af min søster. (det er jo gået ud over hende de sidste to gange)

kan jeg tillade mig at sige noget til hende?

vi sad så sent som i tirsdags og snakkede fyre. og det lagde hun klart ud der ikke var noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min mor har fået ny kæreste - ikke okay
  • #1   7. maj 2011 Hold da op en omgang i har været igennem.

Mit bedste forslag er du sætter dig ned og tager en lang snak med din mor omkring hvordan du har det og dine tanker, hun er din mor og hun er jo nød til at tænke på jer også.

• #2   7. maj 2011 hold da op en historie.
    Jeg er meget ked af at høre det med din søster. hvordan klarer hun sig?

men ja jeg syntes da helt klart du skal snakke med hende og fortælle hende hvordan du følger omrking det.
    Selvfølgelig ved jeg at du vil din mor det bedste, det vil vi jo alle sammen, men når sådan nogle ting er sket før, og de ikke har kendt hinanden i mere tid, så skulle de måske lige ses lidt mere, inden at de springer ud i et forhold.
    men jo, jeg syntes du skal snakke med din mor om det.

• #3   7. maj 2011 ja jeg syndes bare det er svært trods jeg selv er 27år. men tænker bare på Frida. hun har været nok igennem. jeg kan jo bare gå, det kan hun ikke.

ved bare ikke hvad ejg skal sige til min mor. er både sur og ked af det, men selvfølgelig også glad på hendes vejene, at hun ikke opgiver håbet.

ps min egen far døde af sygdom 11.09.1992.

• #4   7. maj 2011 Hold da op, stakkels din søster og dig.
    Men kan kun ver helt enig med Nadja

• #5   7. maj 2011 Blev helt forarget om det jeg læste med din lillesøster . Hvis Jeg var dig, ville jeg give den pædofile møgspand et ordentlig spark i løgposen !!!!! ARGH kan slet ikke forstå at systemet kan fejle så groft med hans dom !

Med hensyn til den nye kæreste, kan jeg sagtens forstå at du er skeptisk. Undskyld jeg siger det, men din mor har ikke haft særlig god dømmekraft med de sidste to mænd.

Jeg kan kun sige at du skulle tage en rigtig laaaaaang snak med din mor og få det hele ud af verdenen. Det er super vigtigt at fortæller præcist hvad du føler og hvordan du har det med det hele.

Nogle mennesker er bange for at ende op alene og derfor sænker man standarten.

Men husk også prøve at forstå hendes side af sagen.
    Vær lyttende men kritisk også selvom det er din mor. smiley

Håber jeg kunne hjælpe...

• #6   7. maj 2011 Frida siger desværre ikke så meget. hun snakker aldrig om det.
    vi fandt faktisk først ud da af det, da hun en dag i skolen (specialskole)

da hun skulle have skiftet ble og den madlige lære skulle gøre det. hun gik i panik. og sagde, "Nej NEJ vil ikke med ham, det gør ondt og ejg bløder"
    den ene kvindelige tog hende så i ene rum og Frida fortalte at "farper" ville have hende til at sutte "den" så der kom noget hvidt ud og derefter skulle den ind i hende.

der blev straks ringet til min mor og jeg. for sådan noget kunne hun ikke have fantasi til og idioten arkendte sig skyldig i retten.

men frida er glad bare mænd ikke skal se i bad eller skifte hende.

det er desværre en del af frida´s handicap IKKE at sige ting med det samme

detfor har ejg det ekstremt svært med at hun nu har fundet en ny kæreste som hun ikke har fortalt om.

• #7   7. maj 2011 Sikke dog et liv i har haft. Nogle voksne kan desværre ikke finde ud af at leve alene, de har så en tilbøjelighed til ukritisk at samle på hvad som helst, for ikke at være alene. Jeg synes din mor virker uansvarlig og umoden. Jer børn må passe godt på hinanden.

• #8   7. maj 2011 Irene: Jeg tror bare ikke lige din kommentar passer ind i denne sammenhæng. Der skulle jo meget nødigt ske noget med hendes lillesøster ! Derfor kan jeg da sagtns forstå at hun er skeptisk overfor den nye kæreste.. Også lidt når man får det at vide over FB i stedet face to face.

Kan også godt se at man skal være åben over for nye mennesker,
    men men men... Hvis standarten er sænket, gud ved hvem man kan finde på nettet...

• #9   7. maj 2011 Med al respekt for det, I har gennemlevet mener jeg ikke det er relevant for en mor at præsentere en mand, som hun har været sammen med i to uger for sine børn.

Er man en ansvarlig voksen, så venter man med det, indtil man ved, om det er noget, der holder.

Hun skal leve sit eget liv. Og hendes valg af partner er hendes og hendes alene.

• #10   7. maj 2011 CH: Helt enig, men jeg ville nok liiiige vente med at proklamere, at jeg var i et forhold på facebook...

• nina p
    nina p Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 118
    #12   8. maj 2011 altså har ikke læst alle indlæg... men når jeg læser dit inlæg, kan jeg ikke lade være at tænke, mon ikke at din mor venter med at lade ham møde jer til hun har lært ham bedre og kende? så i ikke skal have en sådan omvæltning en gang til hvis han så igen har en hemmelighed eller lign?

• #13   8. maj 2011 jeg ringede til hende sent i aftes da jeg havde det meget underligt med at hun i tirsdags sagde der IKKE var nogen og nu var der en.

jeg spurgte direkte ind til om hun viste hva han var for en og om hun havde fortalt om hva der tidligere var sket.

hun sagde at han virkede sød og kærlig. han var indforstået på min søsters handicap, men at han ikke var indstillet på at møde hverken hende eller mig før han viste det var seriøst.

hmmmmmmm min tanke er nu fint nok med at han ikke vil møde mig, jeg bor jo ikke hjemme, men Frida er jo ligesom en STOR del af min mors hverdag. så hvordan vil han undgå det?

hun ved ikke engang hvad han laver til hverdag. hans alder (et sted i 50´ enere), om han har børn.

ja hvad ved hun egentlig om ham.

Irene: normalt har ejg heller ikke blandet mig, men efter hvad der er sket før, tænker jeg selvfølgelig om det er gennemtænkt, da der ikke skal ske hverken hende eller min søster noget igen.

syndes bare hendes voksne datter burde vide et, før alle andre.

• #14   8. maj 2011 Jeg kan nu godt følge det med at han ikke har lyst til at møde nogen børn før han ved om forholdet virker seriøst.

Nu kender man ikke din mor, men fornemmer lidt på dig at hun måske kan falde pladask for den første og bedste der viser hende interesse, er det tilfælde og med det du har fortalt herinde, så forstår jeg godt du er bekymret, men som CH skriver, er hendes liv hendes valg, jeg tænker lidt at hun måske ikke har ville fortælle dig noget endnu da det er så nyt og måske var nervøs for din reaktion, men at smide det på FB synes jeg så hun burde have ventet med, måske tænker hun ikke ret langt?

Nu har du taget "fat" i hende, så nu ved du lidt, jeg tror hvis jeg var dig at jeg ville lade hende om hendes liv, men holde et vågent øje med lillesøsteren, så der ikke sker hende noget igen en anden gang, tit og ofte kan folk udefra som ikke bor i hjemmet men alligevel er tæt familie bedre se / fornemme at noget er som det ikke bør være.... Jeg håber Aldrig igen der sker din søster noget, men gør der det, så ville jeg kontakte kommunen så din søster kan komme i bedre hænder.

Jeg ønsker dig pøj pøj med det hele, tag det stille og roligt og se tiden an, måske bliver det til I møder manden en dag og han faktisk er et rart menneske, selvom man har været udsat for noget, så er det ikke alle mennesker der er "dumme".

• #16   8. maj 2011 syndes bare det er lidt forkert. når min søster bor hjemme 6 dage ud af 7 om ugen. hva så hvis de er sammen i 3 mdr og så møer han frida og så skrider. så såre han jo bare min mor. (det er sket før)

hun kan jo ikke bare få frida til at forsvinde ud af sit liv pga en mand. han har valgt en dame med et lille barn. dette kan han jo ikke komme og lave om på

min søster kræfer opmærksomhed 24timer i døgnet så man skal være indstillet på der ikke er meget privatliv .

men tror mange har svært ved at forholde sig til en pige på 10 der stadig bruger ble og sover i soveværelset.

• #18   8. maj 2011 Om din Mor ender med at blive såret, det er et valg hun selv tager ved at lære en ny at kende, er følelserne stærke nok, så skrider sådan en mand nok heller ikke, et eller andet sted ønsker du så for hende hun skal undvære kærlighed?
    De bekymringer du kommer med nu, dem bør du ikke have, det er noget din Mor finder ud af hvis det er seriøst nok osv.
    Tag du det stille og roligt, nyd dit liv og nyd når du er sammen med din Mor og søster :o)

Kommentér på:
min mor har fået ny kæreste - ikke okay

Annonce