Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoldkopper
  • #2   18. maj 2011 Her har mindsten også skoldkopper (kombineret med jeg lige har fået nyt korsbånd i knæet - satser på at blive udnævnt som årets medarbejder, når nu det passer med egen sygemelding smiley

Kæresten skøjtede på apoteket og fik noget A-derma zinkdims på spray, det fungerer fantastisk.
    Da de to store (6 og 9) havde det for 6 år siden, mener jeg vi brugte alm. zinksalve, det virkede også ok men er supersvært at smøre ordentligt ud. Der er sprayet nemt og sjovt for barnet. I det her tilfælde en 3-årig smiley

God bedring smiley

• #3   18. maj 2011 Du må ikke bade ham i badekar, så smitter det vist endnu mere smiley Du kan også købe noget spray på apoteket som du kan sprøjte på, som lindre kløen.

Smør lokalt bedøvende salve på, så det ikke kløer alt for meget, (afhjælper også at det bliver til grimme ar).

Kun noget jeg har hørt fra andre med børn, min dreng har ikke haft det endnu. Evt spørg på apotekket.

Held og lykke med det smiley

• #4   18. maj 2011 Kromi: Vi har også ligeværet igennem det. Først blev vi anbefalet noget flydende zinksalve fra apoteket, men det satte sig i kopperne og ja, det virkede i hvert falde ikke her.

Så fik vi noget naturlægemiddel og nu kan jeg selvfølgelig ikk huske hvad det hedder. Men det hjalp super godt og gjorde ikke min datter hvis som et lagen.

Desuden så hjalp vi hende med at klø, så hun ikke brugte neglene. Så brugte vi en stofble eller et viskestykke og så nussede vi hende over det hele med den.

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd til hvordan man kommer gennem forløbet. Men husk at holde øje med om der kommer betændelse i nogle af dem for så skal i til lægen og have bakteriedræbende/hæmmende creme...

• #5   18. maj 2011 Okay mange tak, jeg tror vi vil smutte forbi apoteket og købe noget til at smøre på. Vil se om jeg kan få en spray, min søn er også 3år, og han synes det er sjovt når vi sprayer solcreme på, så mon ikke en spray vil være et hit her også

• #6   18. maj 2011 Jeg købte noget der hed a derma på apoteket til vores da de havde det.

Det er zink salve men på spray smiley det koster i alverden smiley

• #7   18. maj 2011 jeg fik købt den der hed A-Derma på apoteket og nu er han blevet sprayet på alle skoldkopperne

Han stod stolt nede på apoteket og viste sine skoldkopper frem hihi

• #8   18. maj 2011 Da jeg var barn.....dvs. som man gjorde for 35-40 år siden smiley blev man sat i en balje / badekar med en pose lavet af et viskestykke / gaze hvori der var havregryn... indholdet lavede noget slim der hjalp.... hvorlænge husker jeg ikke.

Kommentér på:
Skoldkopper

Annonce