Så fik jeg sagt farvel til ................. Så fik jeg sagt farvel til .................
mindst 25 % af alt mit tøj
Var så træt af , at det ikke længere sad som da jeg købte det ....
Og iøvrigt er jeg så også træt af følgende :
- mit farmorskæg
- vandfyldte øjenlåg om morgenen , umuligt at putte kontaklinser ind imellem disse tykke låg
- at det klistre imellem lårenen , når jeg har kjole på uden leggins til at tage " fugten "
- at det gør sindsygt ondt i hofterne at snører snørebånd
- at læbestiften flyder ud i revnerne rundt om munden
- at sige hva ........ , fordi man har erhvervet sig nogle sløve høreceller igennem årene
- at jeg dårligt nok kan bukke fingeren om morgenen pga. stivhed
- at jeg ikke længere ved hvad størrelse jeg skal tage med ind i prøverummet og derfor bliver nødt til at sige følgende sætning ;
frk. hallo , frk hallo , findes den i 2 størrelser større , åhhh , vil du ikke nok hente dem til mig , jeg bliver så svedig af at tage tøj af og på
Andre der bakser med overgangen fra at have friske æg i bakken og være frit gående høne
til at være en af de der høns som kun lægger æg en gang imellem og fjerdragten ligner ikke hvad den var tidligere
Puha , jeg syntes skisme at det kan være svært , når man nu føler sig som en
Ægte påfulg , klar til den nye sæson i Tivoli , bare spankulere rundt der med højt løftet hoved og sprede sin flotte fjerdragt ud til alles beundring.
Nå men skidt med det , jeg har jo mine børn , min mand , min hund og alle mine venner og
Det er jo også noget
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.370
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.002
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.846
jun 2010
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Altså.... nu frygter jeg jo at fylde de 30 på tirsdag
For jeg har allerede dette problem:
- at det klistre imellem lårenen , når jeg har kjole på uden leggins til at tage " fugten "
Så hvordan tror du ikke, jeg har det om 18år
Kæmpe krammer til dig
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
Hvad er en veldrejet "Dame" hvis hun er "dum som en dør og uden humor"...
Har man overskud kan man selvfølgelig forsøge at ændre lidt på det man skulle være utilfreds med (lidt træning - ændre lidt på kostvanerne) men ellers husk på at folk nok ikke elsker dig for hvordan du ser ud, men hvordan du er, uden at kende dig andet end herinde desværre ;oP så har du givet mig indtryk af du er en smuk / glad person med hjerte på rette sted, også har du jo en fantastisk god humor, tror der er meget glæde omkring dig :o) og håber virkelig der også er folk omkring dig som giver dig en masse glæder i hverdagen :o)
Noget andet er vi nok alle på et tidspunkt bliver til bedsteforældre, og hvor er bedsteforældre dog smukke med deres rynker ;oP
Tænker lidt at den der med man kan føle sig "hævet" om morgnen, det hænger nok sammen med varme, så af med alt dit nattøj, din store dyne og sengetæppe ;oP kryb kun ned under et tyndt sengetæppe her om sommeren ;o) smid koldt vand i hovedet når du står op, måske det kan ændre lidt ;o) Synes skotøj / fingerringe har det med at krybe i løbet af dagen når det er varmt udenfor ;o) men virker godt med lidt koldt vand.
*Krammer* herfra mig
jan 2010
Hun sad alene og tænkte på alt det der var engang
Men efter en times tid sammen med Bertil og jeg fik vi da hendes humør et par grader op
Tilbød hende at have Bertil natten over , men som hun sagde ;
Jeg skal jo have ham fra i morgen og til søndag , så det er godt nok:-)
Uha uha , den alder den alder
jan 2010
Tusind tusind tak for alle dine smukke ord
Om jeg har hjertet på rette sted håber jeg , det bestræber jeg mig ihvertilfald på
At blive ældre har også sine fordele og jeg ville heller ej bytte for noget , men jeg har altid gjort noget ud af mig selv , da jeg nok ikke er så stærk som jeg gerne ville være og så finder jeg nok lidt styrke i mit ydre.
Omkring glæde og humor , så er det en fast bestanddel af min dagligdag , jeg joker , deler glæde og omsorg ud , men jeg for heldigvis så rigeligt igen af mine medmennesker.
Men alligevel så er jeg ved at nærme mig en alder , hvor der er mange " udmeldinger " i hverdagen f.eks. ;
- stramme kjoler ......no go
- korte bukser .......no go
- menstruation ...........øhh , måske
- uddannelse ............kan det svarer sig ?
- blikke og fløjt fra fyrene ............hvor pokker blev de af ??
- økonomisk bil ............hvor dælen blev hestekræfterne af og de smarte fælge ??
- bredere sko ................ uhhh hvor stilletter gør ondt
- tendens til kortåndethed ..........vrææææl , hvor er der langt op på 2.sal
- farmorarme .................kræver bestemt længere ærmer på t-shirtsene
osv osv osv
Men hvad pokker , her sidder jeg og har ro , ro og atter ro i sindet , kender mig selv og alle mine holdninger , ved hvad jeg står for og dette kan man kun opnå igennem den almene aldring og jeg ville ikke bytte med nogen.
Men underligt er det da
jul 2010
Jeg fornemmer selv at jo hurtigere man kan gøre sig i stand til at tage afsted hjemmefra, jo mere ro og i balance er man med sig selv.
Lyder bare så skønt for dig :o) det er jo helst sådan det bør være :o)
Ja, sådan er det jo om vi vil det eller ej, så er der li´som nogen trin vi skal igennem i livet, holder på man bør forsøge sig med at være positivt indstillet også overfor evt. negative ting... Jeg har den her "No matter where you are og what you do, there will always be a good and a bad side!!" spørgsmålet er så bare hvilken en man vælger skal vægte mest ;o)
Yep det kan det da være, jeg vælger dog ikke at tænke for meget over det, vil heller tage en dag af gangen i stedet for at tænke for meget over tingene som alligevel ikke blev som håbet, man er sig selv nærmest og ikke herre over hvad andre tænker / siger / gør af valg, vil mene man får den bedste hverdag når man kan stå ved sine valg og acceptere ting er som ting nu engang er selvom man i de stille timer måske godt engang imellem kan græde snot over det ;o)
"Vand" du bare din rose og den vil fortsætte med at blomstre søde dig :o)
jul 2010
Min gemal tilføjer: derimod kan en mand i balance med sig selv få en kvinde ud af døren på 15 min.... eller også har han bare dårlige ånde ;oP
jun 2010
Vil i øvrigt i dette sluttede selskab godt klage over at bogstaverne rundt omkring i verden er krøbet de sidste par år....
jul 2010
Sidder lige og hækler firkanter, selvfølgelig skulle jeg beslutte farvesammensætningen så de er hæklet med sort kant, så føj det bliver svært når det skal syes sammen ;o) lige mht. farverne her handler det nok om hukommmelsen der bare har sin egen "vije", hvor kom det lige fra ;oP
jun 2010
Håber det bliver fint...:-)
jul 2010
Yep er hurtigt ude hvilket kan være farligt, for når det er færdigt ligger jeg det jo væk også er spørgsmålet om jeg husker jeg har det når vi når til okt. ;oP har før haft glemt sådan ting, det er ikke så smart hehe Det er lidt noget jeg finder meget underligt for har ellers altid været en "ørn" til at huske, men nogen små ting i hverdagen er begyndt at "skride" i svinget, det kan også være ord der pludselig ikke kan hittes, men som så pludselig igen efter nogen dage er der igen o.O i stedet for at blive frustreret over det (hvilket man hurtigt kan blive) så bliver det til noget "gæt et ord" herhjemme i stedet for, forsøger altid at vende negativt til positivt ;o)
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.020
sidder og ser andre rieu koncert på dk4 og spiser choko muffin alt imens min røv sover efter en hel dag med inaktivitet...
suk...... skal lige finde den lilla sommerhat og mande mig op til at gå ud i livet igen
jan 2010
- Bifokale briller og guldkroner !!
Ang. det kasserede tøj , har jeg en kollega som både er yngre OG tynder end jeg , hun har ikke så mange penge ( det har de unge jo ikke , men det har vi ældre ) så det fik hun
jan 2010
Hold op hvor er du positiv
You go girl !!!
Vi leger bare ....... find et ord for mig , så jeg kan komme videre i diskussionen
LOL
jul 2010
Charlotte, med vilje kommenterede jeg ikke tøjet, da du virker så betænksom / medmenneskelig at jeg ikke forventede det var røget ud ;oP
Hm har man været igennem nok "l*rt" og får nok, så kan man lære sig selv at være positiv :o) Et eller andet sted bør vi jo spørge os selv "Er jeg ikke mere værd" og finde frem til svaret der er "Jo du er" ;o)
Du kan forsøge med lidt gymnastik på gulvet derhjemme og lidt kostændringer hvis du vil forsøge at få strammet lidt op, men for alt i verden Acceptere du er som du er og vær lykkelig for du igen har en dag i morgen :o)
Tit kan vi være for hårde ved os selv, for hvad betyder det at ingen fløjter efter en mere ikk Vi har været der, men skal videre på vores "trin" ;o)
jun 2010
jun 2010
Aino - den der med at gemme gaver og så glemme dem - den er jeg også på. Har lige afleveret min mors fødselsdagsgave for i år...købte den faktisk sidste år, men havde glemt den da hun havde fødselsdag ... *GG*
jul 2010
jun 2010
Blev altså lidt nysgerrig da du fortalte om din nørklerier, så jeg måtte lige forbi din hjemmeside - hold fast hvor er du flittig
Det der Zumba var faktisk ret sjovt, så det kan jeg godt være fristet af. Den er en kombination af dans og fitness, så det er næsten som at dans for sjov, men du bliver heftigt motioneret samtidigt - og det skulle jo være så sundt med motion *GG*
Desværre kommer holden vist til at ligge lige oven i hundetræningen....det går jo ikke, så jeg skal lige se hvad jeg så kan finde på.
jul 2010
Det Zumba lyder slet ikke tosset, håber da du kan hitte ud af noget hvis du gerne ville gå til sådanne, ellers må du have noget musik på derhjemme også danse derudaf ;o) i det hele taget det at lytte til musik er skønt for humøret :oD
Så fik jeg sagt farvel til .................