{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Hvem kan slette i et indlæg ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger bare fordi jeg undrer mig over at jeg havde svaret på et indlæg på en der havde hunde tilsalg som stiller store krav til køber af hendes hunde fair nok jeg sender så 2 tlf nr jeg kan træffes på efter fem dage hvor jeg ikke havde hørt noget skriver jeg så at hun skal glemme mig da jeg ikke kan tage hende seriøst som sælger når der ikke bliver ringet tilbage og råder hende til at selv optræde seriøst når hun nu forlanger det af køber.
Så pludeseligt er det slettet hvem kan gøre det hende selv ell admin for hvis det er en admin så er det mindste man kan gøre da at lægge en besked om at det er blevet slettet og så fortælle at man ikke må kritisere herinde selvom det bliver gjort i en ordentlig tone.
For helt ærligt når jeg sender mit tlf nr 2 gange så kan man da som det mindste ringe tilbage og jeg har også set at en anden spørger om noget men det bliver ignoreret.ok der er lagt et tlf nr ind på salgs annoncen nu men det var der ikke før, jeg bliver bare lidt knotten når nogen sletter mit indlæg uden at jeg kan forsvare det.
Mvh Henrik S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem kan slette i et indlæg ??
Kommentér på:
Hvem kan slette i et indlæg ??

Annonce