{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

På ferie uden hund {{forumTopicSubject}}

Vi kører på ferie i morgen tidlig, og lille Milo skal ikke med, så han er afleveret ved mine forældre her i eftermiddag, så vi kunne få gjort rent i huset og pakket.

Men nøjs hvor jeg dog savner ham! Jeg har haft så stor hjemve efter ham at jeg ligefrem vrælede her til aften.
Så jeg ringede hjem til moar og fik afvide at han snorksov og havde det godt (self. havde han det).
Det hjalp en del smiley

Men det bliver altså hårdt at undvære ham i de dage.
Og her er bare så stille.

Bliver det nemmere med tiden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På ferie uden hund
  • #1   28. maj 2011 Nope!!

  • #2   28. maj 2011 Nej aldrig hader at være på ferie uden hunde, men jeg vil altså heller ikke sætte Fluffy i en kasse på et fly for at få hende med til Spanien så har hun det bedre herhjemme.

  • #3   28. maj 2011 Jeg sætter ALDRIG min hund i pension. Aldrig!
    Så bliver jeg hjemme. Kun mine forældre får lov til at passe ham i flere dage.

    Jeg glæder mig at skulle på ferie, men jeg må indrømme at jeg altså glæder mig en smule til at være hos ham igen smiley


  • #4   28. maj 2011 Altså jeg tager aldrig væk fra min hund, så kan ikke svare dig på det :O)

  • #5   28. maj 2011 Jeg har 2 som jeg stoler på kan passe tøserne når vi er væk. De kommer så og bor her og er sammen med tøserne. Hvis de to ikke kan, skal jeg ingen steder!!

  • #6   28. maj 2011 Nej jeg tro aldrig det bliver nemmere at forlade sine kære dyr hjemme mens man er på ferie.
    Vores bliver passet af mine svigerforældre når vi tager afsted og de kunne ikke være i bedre hænder men derfor er det alligevel svært synes jeg.


  • #7   29. maj 2011 jeg skal på ferie i uge 30. Muffe skal passes af mine forældre og er allerede nu ved at skide en neger og tude en sø.

    Fatter ikke hvordan jeg skal undvære ham en hel uge !
    er så bange for de ikke passer ham ordenligt eller der sker noget med ham.

    Så puha nej ikke let at undvære ens lille baby smiley


  • #8   1. jun 2011 Vi er lige kommet hjem i dag. Det var hårdt der første aften, men der skete heldigvis så meget dernede, så jeg kunne slappe af og nyde det.
    Men jeg ringede da hjem hver dag, og min mor fortalte i detaljer hvordan han havde det smiley
    Og det var så tydeligt at se - da vi hentede ham - hvor meget han tilbeder mine forældre. Og de elsker ham. Så han kunne vitterligt ikke have det bedre.
    Men nu ligger min lille guldklump og sover inde i sengen. Glæder mig til at putte mig ned til ham.

    Jeg komme aldrig til at rejse flere gange om året, og i flere uger i træk. Det kan jeg bare ikke når Milo ikke er med - og vil bare ikke udsætte ham for en varm stressende ferie. Så heller blive hjemme med ham smiley


  • #9   2. jun 2011 Altså jge ved mine forældre vil passe Zenta hvis det er. Og især efter de selv har fået hund igen ville jeg have det "nemmere" ved at lade Zenta blive passet der da hun så har en anden hund og lege med.

    Men men for mig er det ikke ferie når ikke Zenta er med. Så lejer vi heller et sommerhus og tager hende med og så kan jeg holde ferie og slappe af :O)


Kommentér på:
På ferie uden hund

Annonce