762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Pandekage hjælp Pandekage hjælp

Hej hundevenner smiley

.Vores søn har fødselsdag på fredag,og har i den anledning fået lov at invitere 4 gutter i biffen. Inden de tager afsted vi han gerne at de skal have pandekager, så langt så godt..... Men jeg skal på arbejde og har først fri en time før gæsterne kommer, så jeg kan ikke nå at bage dem der.
Nogen der ved om jeg evt kan bage dem i dag og så måske fryse dem ned? Eller om jeg kan lave dem torsdag aften og bare lade dem stå koldt og så lige lune dem på dagen?

Hvad gør en klog? Og hvad skal jeg gøre smiley

Ps. Købe pandekager vil han aldrig godkende, var dælme ellers det letteste.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pandekage hjælp
  • #1   31. maj 2011 Du kan sagtens lave dem dagen før og så lune dem op, når i skal have dem smiley

• #2   31. maj 2011 Du kan sagtens lave dem dagen før, og lune dem på dagen. smiley
    Jeg laver tit så mange pandekager så der er til 2 dage, og de smager også skønt dagen efter. smiley

De kan sikkert også fryses, men hvor gode de så bliver ved jeg ikke smiley

• #4   31. maj 2011 du kan sagtens lave dem i forvejen, og fryse dem ned, læg evt. et stykke mellemlægspapir/bagepapir i mellem når du laver dem, så er de nemmere at skille ad når du skal bruge dem - læg dem i et ovnfast fad og en pose omkring, og så tag dem op når du kommer fra job og varm dem i ovnen:) - tillykke med sønnemand:)

• #5   31. maj 2011 Tusind tak for hjælpen smiley Der gjorde I lige min dag lettere.
    Og barnet bliver helt sikkert glad for pandekagerne.

Kommentér på:
Pandekage hjælp

Annonce