378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kørekort. Kørekort.

Uh så skal jeg til min første teori time i aften kl 18 :o/
Jeg er virkelig nervøs lige nu.
Er så bange for at jeg ikke fatter en meter af det hele *GG*
Ih har lyst til at droppe det, men så bliver min far nok en smule skuffet. Nu har han brugt 9000 kr på det *G*

Uh nogle gode råd? :o)

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort.
  • #2   6. jun 2006 Et godt råd.. Tag notater og husk at tage noget at drikke med- det bliver nogle laaange timer! *g*

• #3   6. jun 2006 Ja, lad den sunde fornuft blive hjemme, og så lyt efter og lær det! :0)

• #4   6. jun 2006 Findes der ikke nogle gode hjemmesider hvor man kan læse lidt? :o)

• #7   6. jun 2006 Held og lykke Anita, du bliver så glad når du engang får kortet.

Hej fra Lene og Athena

• #8   6. jun 2006 Rikke: Årh jeg har da hørt flere historier om folk der dumper osv *GG*
    Michaels storebror dumpede kun fordi han var skide nervøs. Så gør jeg det sikkert også :o/

• #9   6. jun 2006 Hvis jeg får kortet *GG*

• #11   6. jun 2006 Jeg var også super nervøs.... men det er sku ikke så svært igen... tag det med ro. du er nok ikke den eneste der er nervøs skal du se.. smiley tag en DYB vejrtrækning inden du går ind i lokalet, ret ryggen og sig til dig selv... : Det her kan jeg sku godt klare! *Ss*

held og lykke...

• #12   6. jun 2006 *GGG*
    Det er sgu godt jeg liiige skal lære det hele først. Ellers havde jeg dumpet stort i følge den test *GGG*

• #13   6. jun 2006 Men hold op jeg glæder mig til det er overstået og jeg får mit kørekort :o)
    Så skal vi ud og finde en dyt!

• #14   6. jun 2006 Anita>> nu ved jeg ikke om der er lavet noget om siden jeg tog kørekort i 97.. men teorien er sgu let (var ihvertfald dengang).. bare tænk logisk.. og du må gætte forkert på 5 spørgsmål også består du stadig... Tror bare du skal slappe af...! Og ja tag vand (eller noget drikkeligt) med for 20-30 mennesker i et mindre rum som alle sveder givet et meget varmt rum...!! På vores teorihold var der kun 1 der dumpede.. og hun havde været oppe 4-5 gange.... og det var fordi hun simpelthen ikke forstod dansk!

• #15   6. jun 2006 jeg må lige indskyde at jeg bestod med 0 fejl og jeg har ikke læst 1 eneste sætning i den der teoribog... og jeg er altså ikke noget specielt... Kom til alle teori timerne... så skal din lærer garanteret nok få banket det ind i dig du skal vide!

• #16   6. jun 2006 Hej Anita

Jeg fik mit kørekort sidste år i marts i en alder af 33 år:-)

Jeg tænkte som du: Hold da fest, det får jeg da aldrig lært.. Men jo, det gjorde jeg.. Og det er jeg egentlig lidt stolt af:-)

Hermann: jeg gav ca 17500 kr for mit sidste år. Dumpede til den først køreprøve og kørte så ret intensivt efter det, da det hele drejede sig om at jeg ikke følte mig tryg nok i trafikken

Det bliver sådan en befrielse at få kortet Anita.. Jeg har ikke selv bil, men plager livet af min far for at låne hans:-) Godt han bor tæt på *LOL*

• #17   7. jun 2006 uuuh jeg fik mit for 10 år siden, og kan ikke huske noget teori *GGG*

ej det sidder jo i baghovedet

Anita, bare slap af, lyt efter og tænk logisk, kan jeg få det kan du osse *G*

p.s GLÆD dig til glatbane, det er noget af det sjoveste

Kommentér på:
Kørekort.

Annonce