{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort
  • #1   30. jan 2012 Balders moar

hold da op det lyder vildt, er de kurser 100% lige så gode som de længere varige? og hvor kan de tages henne?

Sleeping Beauty

sad du så til teori hver dag eller?

jeg er nemlig selv i gang med at tage traktor kørekort i forbindelse med min uddannelse, så jeg har jo masser af teori lige pt smiley

• #2   30. jan 2012 Jeg synes at jeg har hørt det tager 3 månders tid.

• #3   30. jan 2012 Så vidt jeg ved, når man tager den lovpligtige er det 8 gange teori fordelt over 8 uger.
    Sådan er det der hvor jeg tog i hvertfald, og så skal man køre 8 gange også mener jeg.
    Men de tider er der regler for hvornår må afholdes mht. teori. Tror det kan gøres på omkring 3 mdr. Problemet er at du skal ansøge om teoriprøve, og først når den er bestået, kan din kørelære søge om køreprøve og det er meget forskelligt hvor meget ventetid der er, både til teori og praksis.

• #4   30. jan 2012 selvom du har traktor kørekort skal du stadig have alt teori ved bil! det eneste du ikke skal tage er førstehjælp...

• #5   30. jan 2012 Der er altid ventetid til køreprøven, i hvert fald i de større byer, jeg tog mit på en sommerferie.

• #6   30. jan 2012 Det var et lynkursus med teori hver dag og kørsel hver dag.

• #7   30. jan 2012 ved en ganske normal køreskole tager det de der 2-3 mdr smiley
    jeg var færdig efter 2 og havde kørekortet men bestod også til terori og køreprøven første gang.

• #8   30. jan 2012 tog mit på 5 uger!

• #9   30. jan 2012 nu ved jeg ikke hvor i stor kbh. du bor men jeg tog mit hos dan og teddy i værløse, super god køreskole, de gør nermest teori til et stand-up show

• #10   30. jan 2012 Det kan godt lade sig gøre at tage et kørekort på kort tid, men det er et meget intenst kursus, men det er det jeg foretrækker.
    Har taget begge mine erhvervskort på en varighed af 6 uger, men som sagt er det meget intenst.
    Jeg vil foreslå at du ringer ud til Dansk uddannelses center i brøndby og hører om de stadig har de der korte kørekorthold. Det havde de dengang jeg tog mit bus - erhverv. Men skal lige siges at det var i 2006. Om ikke andet har de kontakt med rigtig mange køreskoler/lærere så måske de kan araangere noget for dig.

• #11   30. jan 2012 Solveig

ja for jeg tænker lidt at søge et job, og det job skal man have kørekort for at få, og kæresten og jeg er da også enige om at det kunne vi godt bruge at jeg havde. og så gider jeg ikke at det skal tage hele mit liv at få kørekort smiley

• #13   30. jan 2012 Tror også du kan være heldig hos dansk uddannelses center, men ved som sagt ikke om de gør det mere. Men det er dem der uddanner kørelærere også, så måske som jeg siger de kan smide dig en kontakt med en kørelære som måske gad gøre i den slags.

• #14   30. jan 2012 koster et kørekort så generelt 12000 ca? eller hvad gav i?

• #15   30. jan 2012 Jeg købte en startpakke til 8500 tror jeg, så kom der nogle ekstra udgifter, og et slag på tasken siger det blev omkring 20000 i alt smiley Jeg var til 1 teoriprøve og 3 køreprøver

Kommentér på:
Kørekort

Annonce