781 visninger
|
Oprettet:
Kørekort :). {{forumTopicSubject}}
Nogen der ved om man kan afdrage på et kørekort? Har nemlig iik lige pengene til og betale det hele på en gang :).
Har spurgt lidt rundt omkring, og nogle mener at man iik kan, og nogle mener man godt kan, og nogle andre mener at det kommer an på hvor man tager kortet henne :)?
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.065
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 20 Svar: 443
aug 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 17
jan 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.860
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.740
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 844
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.391
Kørekort :).