{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Creepy {{forumTopicSubject}}

Vi kommer hjem efter en god lang tur i skoven og i mit vindfang står et par røde sandaler ca. str. 2 år, nydeligt placeret foran døren, som man ville gøre, hvis man tog skoene af, inden man gik ind. Af en eller anden grund, har jeg ikke låst hoveddøren før jeg gik, så nu har jeg ledt hele huset igennem for at finde min lille gæst, men uden held.

For at komme til vindfanget, skal man fra gruspladsen ude foran igennem carporten, ind ad en låge til en lille gård og op ad en trappe. Ikke noget, jeg lige ville gøre, hvis jeg fandt et par sko og en del af mine naboers huse bærer tydeligt præg af, at der bor børn, så det ville også være ret underligt lige at stille dem ind til mig.

Øv, kan garanteret ikke sove i nat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Creepy
  • #1   3. jun 2011 Marianne..... prøv og gå ind og hør naboen evt, om det er hendes børn der har stillet dem der ved en fejl?

• #2   3. jun 2011 De er ikke hjemme og var det heller ikke, da vi gik, for det var ellers også min første tanke. De kan selvfølgelig være kommet hjem, have sat skoene og kørt igen, men pigen har heller ALDRIG været herinde før og hun plejer ikke selv at måtte gå ud foran. Faktisk vil jeg heller ikke tro, man kan nå op og åbne min låge, hvis man er så lille, at man kan passe de sandaler.

Nu har jeg sat dem ud på postkassen og håber, nogen finder dem. Her senere skal jeg en tur over til mine forældre og hvis skoene selv er gået ind igen, når jeg kommer hjem, skider jeg altså en grøn gris og flytter smiley

• #3   3. jun 2011 Det lyder godt nok lidt skummelt måske du har spøgelser.

• #4   3. jun 2011 pernille
    Ja det frygter jeg også. Jeg så ånderne vnder tilbage i aftes og jeg kan IKKE tåle sådan noget og så sker det her lige dagen efter. Øv, jg vil ikke have et lille uhyggeligt børnespøgelse smiley

Den sidste uges tid har en af hundene også fløjet ud til døren et par gange og gøet som en vanvittig. Normalt kan hun godt stille sig og gø lidt histen eller pisten, men den måde, hun har gjort det på, er som når her kommer nogen. Hun har ligget og sovet på sofaen ved siden af mig og er så røget op som en lille raket. Når jeg har kigget, har der været absolut ingenting

• #5   3. jun 2011 uh det lyder uhyggeligt;) du opdatere os lige om der kommer flere små gæster eller hvad det gik ud på ik?

• #6   3. jun 2011 Giv endelig en update..
    Der er heller ik en af børnene der er vilde med dig der hvor du bor og det evt ku være det barns sko?

• #7   3. jun 2011 Åårh, mon ikke en af dine små naboer har været på opdagelse, og glemt sine sko?

Hvis du har pind-is i fryseren, så kig om der mangler en smiley

• #8   3. jun 2011 Så er jeg tilbage og skoene er væk. Må indrømme, jeg fik et sug i maven, da de ikke stod på postkassen og gik meget forsigtigt ind i vindfanget for at se, om de stod der. Det gjorde de heldigvis ikke, så deres rette ejermand (eller nogle, der lige manglede et par børnesandaler) må have været forbi og tage dem fra postkassen :).

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan et så lille barn skal være kommet herind og ud igen. Hvis endelig, hun på magisk vis skulle have fået åbnet lågen, nægter jeg simpelthen at tro på, at et to-årigt barn vil tænke på at lukke den igen (med alt det besvær, det også vil medføre). Her mangler heller hverken ispinde eller andet smiley

Så forklaringen MÅ være, at en underlig voksen har fundet dem, er gået herind for at høre, om det var mine på trods af, at 6 af 12 huse i min klynge bærer tydeligt præg af, at der bor små børn, og så af en eller anden meget mærkelig grund har ladet dem stå, da jeg ikke var hjemme.

Signe
    Uh hvor lyder det også ubehageligt. jeg er "spændt" på i nat herhjemme. Der skal nok ikke så mange underlige lyde til, før jeg flygter med mine dyr

Kommentér på:
Creepy

Annonce