Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår flyttede I sammen
  • #2   9. jun 2011 Vi flyttede sammen efter halvandet år. Jeg havde en søn fra et tidligere forhold, hvorfor der gik seks måneder inden de mødte hinanden. Vi var begge i midten af tyverne. Jeg følte, det var rigtigt at vente, indtil vi var helt sikre på, at forholdet ville holde, og vi ønskede at stifte familie sammen. Vi har nu boet sammen i omkring 7 år.

• #3   9. jun 2011 okay jeg har jo en dreng i forvejen på 4,5 år. Og har faktisk ikke oet sammen med andre end hans far, som jeg flyttede fra da min dreng var 8 mdr... Så det er snart 4 år - har dog haft andre kærester, men ikke rigtig følt at det var nogle jeg skulle flytte sammen med...

• #4   9. jun 2011 Jeg mødte min mand dec. 2008 og vi flyttede sammen i ny lejlighed marts 2009, vi blev gift d. 10.12.10 og næste projekt er hus når jeg er færdig med skolen :o)

• #7   9. jun 2011 Vi blev kærester i Juli (havde dog kendt til hinanden igennem 1 par år - men ikke mere end få samtaler hos fælles bekendte) og flyttede sammen i November samme år.

Han flyttede ind til mig.
    Der boede vi i godt 6 mdr og fandt så noget andet sammen.

• j&l *
    j&l * Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #8   9. jun 2011 Altså der er mennesker, som bare ikke er skabt til at bo sammen med det modsatte køn, mig selv inklusiv.
    Jeg har boet sammen med to forskellige. En i 3 år (flyttede sammen da vi havde været sammen ca. 2 mdr.) og senest min søns far. Vi boede sammen i ca. 3 år og flyttede fra hinanden da vores søn var 1½ år.
    På en eller anden måde, er det begge gange endt med, at jeg har passet dem op i hoved og r*v, det er self. min egen skyld at jeg har ladet tingene komme så vidt, men jeg tror bare ikke jeg skal bo sammen med en partner.
    Jeg har det bare mget bedre, når jeg bor alene og så har en kæreste "ved siden af". Og nu er der self. også min søn at tænke på, så der går da nok lige et pænt stykke tid inden jeg flytter sammen med en igen

• #9   9. jun 2011 Vi fandt sammen for 1½ år siden .. Flyttede sammen på vores 3 måneders dag smiley
    Men fra da vi begyndte at være sammen, har vi stort set ikke varet fra hinanden . .Vi rejste bare konstant frem og tilbage, for at hente ting hjemme .. Så vi flyttede sammen og bor sammen endnu smiley
    Jeg flyttede ind til ham ..

• #10   9. jun 2011 Og ja, sorry der var så ingen børn i vores forhold.

Men når børn er involveret... så skal man nok være ret sikker på forholdet.

• #11   9. jun 2011 Vi flyttede sammen efter en måneds tid, men ingen af os havde børn i forvejen vi har kun sammen

Hvisn manden.og jeg gik fra hinanden ved jeg faktisk ikke om jeg ville bo sammen med nogen før børnene flytter hjemmefra ?

• #12   9. jun 2011 jeg og Dess flyttede mere eller mindre ind hos Alex efter et par dage.
    Efter 8 mdr solgte jeg mit hus og flyttede de sidste af mine ting.

Vi er nu gift og har et barn sammen
    Ingen af os havde børn i forvejen.

jeg kunne godt tænke mig at købe noget andet og bo i.. Mest fordi det hus vi har føler jeg ikke er mit da han købte det sammen med sin daværende kæreste..

• #13   9. jun 2011 Hmm min kæreste tilbragte mere og mere tid hos mig i min lejede lejlighed, han tog tilsidst kun hjem for at vaske og tjekke post, efter ca 4 måneder, valgte vi at opsige min lejlighed og flytte til hans, da det er en andel kunne han ikke bare komme af med den. Nu er den solgt og vi har fundet en fælles lejlighed, vi har været kærester i 2 år. Kunne ikke forestille mig ikke at bo sammen, vi passer bare sammen på det punkt..
    Efter brydet med min eks havde jeg aldrig drømt om at jeg ville bo med en mand igen og at det kunne være så anderledes godt smiley

• #14   9. jun 2011 Vi havde faktisk været sammen 2½ år inden vi flyttede sammen - og han boede endda på fyn (jeg på sjælland)
    Han var lejer i det første sted hvor vi boede. Det vi nu bor i er en ejerlejlighed - købt af hans forældre og han står som lejer..

Men næste gang vi flytter (forhåbentlig til hus) kommer vi begge til at stå for huskøb smiley

• #15   9. jun 2011 Ja her er så endnu én der står til en opsang;-) Lærte min kæreste at kende i august 2009, vi begyndte at være sammen oktober samme år. Og december samme år flyttede han ind hos mig. Jeg har 2 børn fra et tidligere forhold, det samme har han. Det var ikke meningen det skulle gå så hurtigt, men tingene flød ligesom bare af sig selv. Det skal så siges at det første lange stykke tid så børnene os ikke være kærlige sammen, knus eller kys, og han sov heller ikke i min seng når børnene var hjemme. Det var min form for sikkerhed i forhold til børnenes tryghed og balance. Med tiden blev vi så mere par agtig, i forhold til børnene.

• #16   9. jun 2011 Vi havde og har ingen børn.
    Jeg flyttede mere eller mindre ind hos min kæreste da vi begyndte at være sammen, havde dog adresse hos mine forældre, og han var i mili de første 4 mdr, så kun hjemme i weekender.
    Efter 8 måneder flyttede vi sammen i fælles lejlighed, hvor kæresten bare stod på lejekontrakten, og lige knapt to år senere købte vi så fælles hus.

Jeg kan godt forstå hvis man har større spekulationer omkring at flytte sammen med en kæreste når man også involverer sine børn-

• #17   9. jun 2011 meen vi havde kendt hinanden 2 år inden vi fandt ud af vi skulle være kærester.

• #18   9. jun 2011 min mand og jeg havde kun snakket over computer og telefon,og så besøgte han mig og omvendt.i 3 mdr.
    fandt ud af vi ikke kunne undvære hinanden,så jeg pakkede mine ting og mine 2 små børn på dengang 4 og 1 år.
    Så tog vi til Nordjylland fra Bornholm.
    og har boet sammen i snart 11 år og været gift i snart 5 år.
    fik et fælles barn for 8 år siden.
    Har det rigtig godt i det Nordjyske.
    Og har ikke fortrudt jeg tog et hurtigt valg.

• #19   9. jun 2011 Ingen børn her.
    Efter 6 måneders tid opholdte jeg mig mere i hans end i min lejlighed (min var ungdomsbolig, hans en 2 vær.), så det gav helt sig selv, at det skulle være hans lejlighed, da vi ca. 1 år efter vi mødte hinanden flyttede sammen.
    I dag bor vi i hus, som vi købte for 4 år siden.

• #20   9. jun 2011 Glemte lige.
    I starten boede vi i hans 2 v.
    idag bor vi i 5 v. Gårdhus

• #21   9. jun 2011 Min mand flyttede i tidernes morgen ind hos mig efter 1 uge, det er 24 år siden smiley
    Vi blev gift og købte hus sammen 2 år senere og har 3 drenge på 11, 18 og 20 år.

• #22   9. jun 2011 jeg var lige blevet single efter et skidt forhold så min søster synes jeg skulle lære hendes kæreste´s lillebror at kende men det havde jeg ikke lyst til, så i smug gav de ham mit nr og det var i dec. 2005 og den 31 dec 2005 holdte vi nytår sammen og vi har været sammen lige siden efter 1½ måned boede vi sammen og efter 3 måneder sammen blev jeg gravid og idag er vi stadig lykkelige har to fælles børn og to chihuahuaér smiley

• #23   9. jun 2011 vi fans sammen da min søn var 3 mnd. efter 5 mnd hvor han ku hade været hjemme og tømme post flyttet vi sammrn og efter 7 mnd fik vi hus, efter 1 år og 3 mnd fik vi en søn sammen nu er der snart 5 år siden vi fandt sammen

• #24   9. jun 2011 PUH! Jeg har kendt min kæreste siden 96'. Men vi har faktisk kun været sammen i 1,5 år. Vi flytter sammen næste sommer når jeg er færdiguddannet. Jeg har en datter på 6 år. Gik jeg ikke i skole, i jylland (han bor i Kbh.) var vi nok flyttet sammen allerede.

• #26   9. jun 2011 Vi har godt nok ingen børn - men vi flyttede sammen efter 11 måneders forhold, i en lejlighed vi fandt sammen.

• #27   9. jun 2011 Nu er der ingen opskrift på hvad der er bedst. Det bedste er at det skal være rigtigt for begge parter.Officielt flyttede vi først sammen efter 4 mdr. i en lejlighed i min svigermors hus. Men han boede hos mig i min lejlighed næsten lige fra starten. Det er snart 29 år siden, så det har ikke været nogen hemsko for os, at det gik stærkt.

Vi har så været fra hinanden nogen tid. Ikke fordi vi var gået fra hinanden, men fordi min mand sejlede langfart, da jeg mødte ham. Dengang var det ½ år ad gangen, og det var hårdt at være alene. Det fik en ende, da jeg spurgte om han ville finde et andet erhverv, og det gjorde han.

Efter en 3 års tid blev vi gift, og det har vi da aldrig "fortrudt".

• #28   9. jun 2011 Min kæreste og jeg flyttede faktisk sammen efter 2 uger - MEGET hurtigt. Jeg har boet sammen med en kæreste før, der gik 1½ år, så dette var en meget stor omvæltning for (Og ham).

Men vi er stadig sammen idag, vi har snart 1½ års dag and still going strong :O)

• #29   9. jun 2011 Jeg glemte at skrive at vi finder et fælles sted til den tid.

• #30   9. jun 2011 mig og min mand fandt sammen oktober 2006 og flyttede sammen januar 2007. og i dag har vi to børn og er gift.

Kommentér på:
Hvornår flyttede I sammen

Annonce