{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.341 visninger | Oprettet:

Hvornår flyttede I sammen? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at nævne noget "...mumle mumle flytte sammen... engang..." til min nye og unge kæreste, og DET syntes han godt nok, at han er både for ung til, og at det er alt for tidligt at snakke om sådan noget smiley Jeg tager bare ikke den slags så tungt.

Men hvor længe havde I været sammen, da I flyttede sammen, og hvor gammel var du første gang, du boede med en kæreste?

Jeg havde allerede boet med to forskellige kærester, da jeg var samme alder, som min kæreste er, men jeg var også hurtigt ude.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår flyttede I sammen?
  • #1   11. nov 2013 Vi var 19 da vi flyttede sammen, og bor stadig sammen 16 år efter,.

• #2   11. nov 2013 tja jeg var 17 da vi begyndte at komme sammen og vi begyndte efter nogle mdr at bo sammen ved hans forældre, han var der slv 18, da vi så var 18-19 flyttede vi i lejet hus, året efter kom vores tvillinger til verden og her d 8 dec. ja der har vi været sammen i 19 år

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #3   11. nov 2013 Jeg var 17, vi havde kendt hinanden i et par uger og vi bor stadig sammen nu 13 år efter smiley

• #4   11. nov 2013 Vi flyttede sammen samme dag som vi fandt sammen.

Han var 25, jeg var 21.

• #7   11. nov 2013 Julie P det er ikke for noget det her, husk det! Men har du oprettet dette emne før, eller er det mig der får et deja-vu? smiley

• #8   11. nov 2013 Vi har boet sammen fra dag et og vi har været sammen i snart 15 år

• #9   11. nov 2013 16, flyttede sammen efter 3mdr. ikke sammen mere.

• #11   11. nov 2013 Jeg var selv 18 (og fire dage) og vi havde været sammen i halvandet år. Præcis halvandet år efter flyttede han. Med nummer to var jeg 21, og vi var sammen i et halvt år, før vi flyttede sammen. 3,5 år senere smed jeg ham ud.

• #12   11. nov 2013 Mnnnnjaaaa......
    27 år.
    I praksis flyttede vi sammen efter en uges tid og på papiret ( da jeg solgte mit hus ) efter 8 mdr.
    Nu er vi gift og har været sammen i 7½ år

• #15   11. nov 2013 med 5 minutters gang mellem vores respektive lejligheder, så hang vi jo ud stort set hver dag efter de første uger. Så flyttede hunden med ind, og katten.. og håndmikseren, støvsugeren, tv'et.. Og ja så besluttede vi at leje den anden lejlighed ud.. fra vi begyndte at ses til vi havde udlejet den anden lejlighed gik der 5-6 måneder tror jeg.. Jeg var 26.

• #16   11. nov 2013 Natascha: Nej det har jeg ikke. men jeg måtte da lige ind og tjekke mine gamle forummer smiley

Nicole: Han er næsten 23. Ungt kød til mig muhahahaha smiley

• #17   11. nov 2013 med min nye kærlighed gik det uendeligt stærkt !

Så ham første gang i sommers, 5 måneders ulykkelig kærlighed efter fandt vi endelig melodien - jeg droppede den gamle kæreste, og flyttede direkte ind hos den nye... Noget hurtigt, og måske ikke noget alle bør stile efter, men det går super og vi lærer hurtigt hinanden at kende hahaha smiley

• #18   11. nov 2013 Linda: det er mega individuelt, og jeg er hans første kæreste, der har holdt mere end tre måneder, så det er helt stille og roligt. Det bliver, når han er klar en gang.

• #19   11. nov 2013 Jeg har boet sammen med 3. De to første havde jeg kendt i ca 6 mdr før vi flyttede sammen, boede med dem i henholdsvis 1,5 og 2 år. Den sidste havde jeg kendt i 10 år og været kæreste med i 1 år før vi flyttede sammen. Vi boede sammen i 11 år og er ved at flytte fra hinanden.

Jeg er ikke god til at bo sammen med folk, så denne gang må jeg vist være klog og bo alene også selvom jeg skulle få mig en kæreste på et tidspunkt.

• #20   11. nov 2013 Vi havde været sammen i 2½ år. Jeg var allerede klar da jeg flyttede hjemmefra da vi havde været sammen i ½ år. Men det var han ikke.

Han var 21 og jeg var 20 da vi flyttede sammen. Men han sagde så allerede efter 1½ års forhold at han var klar, det tog bare noget tid at finde et sted i boligselskabet.

Han er den første kæreste jeg bor sammen med, og forhåbentligt også den sidste smiley

• #21   11. nov 2013 Så er det mig der har et deja-vu smiley

• #22   11. nov 2013 Efter 5 mdr flyttede vi sammen. Holdte 9 år.

Jeg var 17, han var 18.

• #23   11. nov 2013 Jeg er 20, han er 27. Vi flyttede sammen efter 4 måneder og vi er da stadig sammen smiley

• #24   11. nov 2013 Min kæreste og jeg havde været sammen i halvandet år, før vi flyttede sammen og nu har vi snart været sammen i tre år og blev forældre her den 29/10 smiley

I øvrigt er min kæreste også to år yngre end mig. Ungt kød smiley

• #25   11. nov 2013 Vi var 18 år gamle og havde været langdistancekærester i tre mdr ca. før vi flyttede sammen.
    Præcis i dag er det 10 år siden vi blev kærester.

• #26   11. nov 2013 Jeg sidder da forøvrigt og lyver. Vi boede sammen i 4 år. 3.5 på 45 kvm med the-køkken

• #27   11. nov 2013 Nina: Prøv med næsten 4 år smiley Hæ hæ hæ smiley

Tillykke Malene smiley

• #29   11. nov 2013 Vi lærte hinanden at kende i 1995 ( jeg var 21 år), flyttede sammen i 1997 (men han var stort set ved mig fra dag 1), fik første barn i december 1998, hus i januar 1999 og 2. barn i 2001 og gift i 2010 smiley

Han er den første jeg har boet med, men haft mange kærester inden ham smiley

• #30   11. nov 2013 Hm vi flyttede sammen efter at have været sammen i ca. halvandet år. Jeg var næsten lige fyldt 20, han blev 22 kort tid efter. han var den første jeg flyttede sammen med og omvendt smiley
    Vi bor stadig sammen smiley

• #31   11. nov 2013 Vi lærte hinanden at kende i 1992, jeg var 18, han 20.
    Vi flyttede sammen i '94 - altså hvor jeg var 20, han 22.
    Blev gift i 2006 - og har lige fejret 21 år sammen smiley

• #33   11. nov 2013 Vi blev kærester, da jeg var 18 år gammel og flyttede sammen et år efter.
    Vi har været sammen i 5½ år nu og venter vores første barn sammen.

Han er i øvrigt også en "gammel" mand på i dag 37, så der er 14 års forskel imellem os smiley

• #34   11. nov 2013 Vi flyttede sammen efter 8 måneder ca officielt. Indenda boede jeg stortset ved ham, da havde lejlighed og jeg kun et værelse med tynde vægge ;o) jeg var 20, han 32. Jeg har haft mange kæreste, men den første jeg flyttede sammen med, hvorimod han har boet med 3 inden.

Vi er stadig sammen, købte lejlighed i januar og blev gift her den 2. November smiley

• #35   11. nov 2013 Min kæreste var 23 og jeg 26 da vi mødtes.. 11 måneder gik der, så flyttede vi sammen. Nu har vi købt lejlighed sammen og har været sammen i 3,5 år smiley

• #36   11. nov 2013 Jeg var 25 og min mand 26, da vi mødte hinanden. Vi boede ca 100 m fra hinanden så i praksis flyttede jeg og vovsen ind hos ham fra starten af (hunden sov i fodenden fra den førstge nat smiley ). Efter et par måneder flyttede vi officielt sammen i en lidt større lejlighed. Det var i 1997. Vi blev gift i 2004.

• #37   11. nov 2013 Vi blev kærester da jeg var 14 (han var 15), og vi er nu 21 og 22, og vi er først lige flyttet sammen for ca. 3,5 måned siden smiley

• #39   11. nov 2013 Jeg er lige flyttet sammen med min kæreste igår og vi har kun været sammen lige knap 4 måneder. Han er min 2. kæreste og den første jeg flytter sammen med. Jeg er hans første kæreste. Han er 22 jeg er 19 smiley

Jeg håber og tror på at vi bliver ved med at bo sammen smiley hvor er det vildt at læse om alle jer der flyttede tidligt sammen og stadig er sammen smiley

• #40   11. nov 2013 vi flyttede sammen efter 4 måneder - jeg beholdte dog lejligheden et halvt år mere.
    jeg var 23 og han 33 år og vi har boet sammen siden dvs i 26 år

• #42   11. nov 2013 Jeg havde været sammen med min kæreste i 2 år da vi flyttede sammen jeg var lige blevet 20 og han var 22 , havde selv boet alene i et halv år , vi har nu boet sammen i 2,5 år , synes det var skønt og vente , så nyforelsken ik gik ud på hvem der tog opvasken , men at man stadig efter 2 år ku få sommerfugle i maven over at sku besøge hinanden ??

• #44   11. nov 2013 Jeg var 26 år min kærste, 24 år vi flyttede sammen, en uge efter vi mødes smiley Det er 19 år siden og vi bor stadig sammen smiley

• #47   11. nov 2013 vi var sammen i 3 måneder jeg var 20 og han 22, det er snart 4 år siden nu.

• #48   11. nov 2013 Hmm 3 - 4 måneder havde vi været sammen da vi flyttede sammen i en campingvogn en sommer. Det gik fint og vi fandt en lejlighed sammen efter et par måneder. Jeg var knap 18 år.
    Det er 10½ år siden og vi bor stadig sammen og er gift i dag smiley

• #49   11. nov 2013 tror ikke det handler så meget om alder, eller hvor længe man har kendt hinanden. Det handler mere om at lytte til hinanden og til sin partner. Så hvis din kæreste ikke er parat til at flytte sammen, så er det for tidligt
    Og lad være med at presse på, det kan ødelægge et ellers godt forhold. Siger en, der ved, hvad hun taler om smiley

• #50   11. nov 2013 Har kommet sammen med min mand siden jeg var 15 og han var 16, Vi flyttede sammen efter 3 år. altså som 18 og 19 årige.... Vi har nu været sammen i 38 år.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #51   11. nov 2013 Jeg er på hold med Einstein. Jeg så Kæreste for første gang for syv år siden, en mandag formiddag klokken ca 10.17, og så flyttede han ind... No shit.

Og Julie, jeg er 28 og Kæreste er 25.. Det er bedst med boytoys!!

• #52   11. nov 2013 Jeg var 26, da jeg flyttede sammen med min X. da havde vi været kærester i 6-8 mdr. Blev sammen i ca 10 år.
    Min nuværende kæreste/forlovede har jeg været i forhold med i 8 år, men vi bor stadig hver for sig og har det 100.000 gange bedre end i mit tidligere forhold smiley

• #53   11. nov 2013 Det kommer lidt an på..

Flyttede ind hos hans forældre da jeg sluttede gymnasiet i 2010 (der havde vi været sammen nogle måneder). Da jeg får min egen lejlighed, som jeg delte med min søster flytter jeg fra min midlertidige placering hos hans forældre.
    Det er ca. ½ år efter. Efter yderligere 1½ år flytter vi så sammen igen i min lejlighed smiley og der har vi boet et år nu. Så svaret er nok egentlig 18 år smiley

• #54   11. nov 2013 Matilde - Jep yngre mænd er vejen frem!
    Jeg er 51 og min kæreste er kun 40 smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 321
    #55   11. nov 2013 Jeg flyttede hjem til en kæreste jeg havde jeg var 14 han var 21, der boede jeg i ca 1 1/2 år, så boede jeg hjemme i ca 1/2 år, flyttede hjemmefra og som 17 årig flyttede en kæreste jeg havde ind, vi gik fra hinanden af, og ca 4 måneder efter flyttede jeg sammen med mine pigers far, jeg var 18 han var 19.

I dag 10 1/2 år efter er det vores andet hus vi nu bor i, jeg bliver 29 om 2 uger og om 4 uger bliver han 30 smiley

• #56   11. nov 2013 Min kæreste og jeg havde kommet sammen i en uge da jeg flyttede ind ved ham og invaderede ham med dyr smiley Jeg var lige blevet 18 og han var 22, det er snart 2 år siden smiley

• #57   11. nov 2013 Skal lige siges min kæreste var ikke vild med tanken om jeg flyttede ind, da hans ekskæreste var flyttet ud et halvt år inden, så han var noget skeptisk, og blev faktisk slet ikke spurgt.. GUUD stakkels mand egentlig haha smiley

• #58   11. nov 2013 Vi mødte hinanden i oktober og flyttede sammen i september året efter, så lige knap et år - hvor det dog foregik som langdistance, så det var fra den ene yderlighed til den anden smiley

• #59   11. nov 2013 Jeg er 22, har været sammen med min kæreste i 1,5 år og vi flytter sammen d. 1 december smiley smiley

• #60   11. nov 2013 Jeg var 19 år da jeg mødte min mand og han var 22 år. Vi blev forlovede efter 6 måneder og 2 måneder efter forlovelsen fandt vi en lejlighed og flyttede sammen og idag her 13 år efter bor vi i eget hus med vores hund Bertil og venter en lille dreng med termin her den 8. december smiley

• #63   11. nov 2013 Da vi havde kendt hinanden i en måned, altså tre måneder før vi blev kærester.

• #64   11. nov 2013 var 20 da vi mødte hinanden. Han var 25.
    Vi var langdistance (kbh/århus) de første par måneder, hvor vi skiftevis boede hos hinanden. Derefter begyndte vi at bo sammen i den forstand at vi skiftedes til at være hos hinanden i 2-3 måneder af gangen, efter 1 år med det, flyttede vi i ny lejlighed sammen.
    Så man kan sige at vi allerede boede sammen meget kort efter vi lærte hinanden at kende.
    Vi har nu boet 6 forskellige steder sammen i kbh, århus, beder, herning og bording smiley

Det er første gang for os begge at vi bor med kæreste smiley

• #66   11. nov 2013 Mig og min kæreste flyttede sammen i august sidste år hvor vi havde været sammen 1 år og 11 måneder smiley

• #67   11. nov 2013 uh, vi var kæreste ca en måned, så flyttede jeg ind til min kæreste, vi havde dog været kæreste 4 år før det, men det var meget on off hele tiden. Så flyttede vi sammen til københavn i 2 år, nu bor jeg på bornholm, da jeg ikke kunne klare at bo i københavn, Maliq i lejligheden var rigtig godt, men ikke det optimale for os, min kæreste bor stadig i københavn, men efter de sammenlagt 9 år vi har været sammen klare vi det. 5 år fast, 4 år on off). Han kommer dog hjem til sommer og bliver boende på Bornholm med mig og den lille vaps smiley det bliver SÅ SKØNT!
    Jeg er 24 nu smiley

• #68   11. nov 2013 Jeg er vild med, at vi er så mange 'cougars' smiley
    Tak for jeres historier.
    Og jeg presser ham på ingen måder. Vi bor begge i Aarhus, så jeg har det fint med at kunne tage bussen hjem til ham.

• #69   11. nov 2013 3 mdr - og vi har været sammen i 6 mdr nu så det er ret nyt - vi har dog kendt hinanden i mere end et år smiley

Jeg er 28 og han er 33 smiley

• #70   11. nov 2013 Hov glemte lige alder.
    Jeg bliver 23 om halvanden måned og min kæreste bliver 28 til februar.
    Han er den første kæreste jeg bor sammen med. Han har boet sammen med en for nogle år siden

• #71   11. nov 2013 Der er godt nok mange der bare er sprunget ud i det med det samme næsten, det er jeg overrasket over.

• #72   11. nov 2013 Jeg var 16 fa jeg flyttet sammen med en kæreste i lejet hus, efter 6 måneder. Forholdet holdte 1.5 år.

Min nuværende kæreste: vi havde kærestet 4-5 måneder hvor jeg fik ham overtalt til at flytte sammen. smiley Vi har nu boet sammen i 3 år.

• #75   11. nov 2013 Vi flyttede sammen i juni 2013 efter et års forhold smiley

Vi er 21 og 22 år gamle.. og har været sammen i hslvandet år

• #76   11. nov 2013 Jeg er 19 og min kæreste er 22, vi har været sammen i 1 år og 2 mdr og er flyttet sammen i sommers smiley

• #77   11. nov 2013 vi flyttede sammen samme dag vi blev kærester smiley
    Og vi har nu boet sammen i 5 år+
    vi har begge boet med andre før og er 30 og 41 smiley

• #78   11. nov 2013 Flyttede sammen en måned efter vi mødte hinanden. Stadig sammen nu 8 år efter - og 3 børn senere smiley
    Synes selv man skal vurdere hvad man er klar til.
    Jeg var 21 år og han var 25 år smiley

• #80   12. nov 2013 Kan ikke rigtig være med i denne tråd for har altid boet alene smiley

• #81   12. nov 2013 Jeg flyttede ind hos min kæreste, før vi egentlig blev kærester. Tror vi havde "datet" i ca. 14 dage da jeg flyttede ind hos ham. Jeg havde intet sted at bo, så jeg "boede" ved hans kusine. Efter 1½ års tid fik vi en lejlighed sammen, og for et års tid siden flyttede vi så i rækkehus smiley

Da jeg var 16 flyttede jeg hjem til en kæreste, men der gik kun 3 måneder så stoppede det forhold og jeg flyttede hjem igen.

Da jeg var 19 flyttede jeg sammen med en ny kæreste, der havde vi været kærester i 1½ års tid. Vi boede sammen i 1 år, inden han kylede mig ud. Så fandt vi sammen igen, og efter ½ år kylede han mig ud en gang til smiley

• #82   12. nov 2013 Vi blev kærester da jeg var 20, og han var 22 - da vi havde været kærester i 3 uger, sagde han sin lejlighed op, og rykkede ind hos mig.
    Efter 8 måneder købte vi hus, fik to katte, en vuffer og nu snart én til smiley

I februar blev vi gift, og til december har vi været sammen i 3 år smiley

Måske er det godt lidt stærkt, men vi orker ikke at spilde tiden smiley

• #84   12. nov 2013 Jeg flyttede sammen med min første kæreste, da jeg var 17 og han var 19 - det var i en tilbygning til hans mors hus.

Min nuværende kæreste og jeg har været sammen i 6 år, vi flyttede sammen da vi havde kendt hinanden i et år og været faste kærester i et halvt år, vi havde tre timers transport mellem os inden vi flyttede sammen, så da det passede med, at jeg kunne få overflyttet mit studie, tog vi chancen :-!

• #85   12. nov 2013 Jeg var 18 da jeg flyttede sammen med min kæreste. Vi gik så fra hinanden for 3-4 måneder siden.
    Vi havde været sammen 2 år da vi flyttede sammen smiley

• #86   12. nov 2013 18 år og vi flyttede sammen efter 4 måneder smiley

• #87   12. nov 2013 Kærester januar 2012
    Gravid maj 2012
    Flyttede sammen dec 2012
    Fødte feb 2013
    Købte hus okt 2013

... Sort på Hvidt synes jeg selv det ser vildt ud..

• #88   13. nov 2013 20 år og vi havde været kærester i 3 år da vi flyttede sammen. Det holdt lige nøjagtigt i 3 mdr ...Min nuværende kæreste flyttede ind efter vi havde kendt hinanden i 14 dage. Her 5 år efter bor vi stadig sammen smiley

• #89   13. nov 2013 hmmm, min mand og jeg kendte hinanden i 3 mdr ca inden vi flyttede sammen. Jeg boede i Jylland, han på Sjælland. Til alt "held" var jeg arbejdsløs på det tidspunkt og kunne nemmere være herovre på Øen og søge job.
    Så efter ca 3 mdr blev vi enige om at vi ville være kærester og flyttede sammen 1/1 2010 i lejlighed. Og september 2010 tog vi turen på rådhuset og blev registreret og i sommers tog vi så turen op af kirkegulvet sammen.
    Han er mit livs kærlighed og han er 14 år ældre end jeg er. Så pt har vi kendt hinanden i 4 år - dejligt.

Og sjovt nok var min eks-mand osse 14 år ældre end mig. Ham lærte jeg at kende 30/4 2000, blev forlovet 5/5 2000 og registreret 9/6 2000 - og skilt igen 18/8 2008.
    Det er mine to længste forhold og de 2 eneste, jeg har boet sammen med. Ellers har jeg haft løse kærester his og pist, men ikke noget seriøst.

• #90   16. nov 2013 vi havde kendt hinanden som venner i et år, og været kærester i ca en måned, hvorefter han så flyttede op i min lejlighed, mens han dog stadigvæk havde sin egen, så vi kunne få fred engang imellem. Jeg var 19 og han var 21 her 5 år efter bor vi stadigvæk sammen smiley smiley
    efter et år sammen i lejlighed , to mennesker og en hund på 54 m2, så flyttede vi i stort hus på landet 208m2, fik en hund mere og boede der i et år.
    og nu har vi lejet et nyt hus på landet, har fået en hund mere nogle ildere, en pindsvine station, (er plejer ) og ja. her bliver vi i nogle år endnu smiley indtil vi kan købe. smiley

• #91   16. nov 2013 jeg var 15 (næsten 16 år) da jeg mødte min daværende kæreste, han var 20 år. vi flyttede sammen efter 2 år, 2 mdr efter jeg var blevet 18 smiley

• #92   16. nov 2013 Mødte hinanden i slutningen af august 2005 på rustur. (havde begge anden kæreste - jeg boede sammen med min). Han var næsten 19 og jeg næsten 20

Kastede lange blikke efter hinanden hver dag til undervisning, indtil han kyssede mig d. 13 sep mens vi ventede på en bus. Han havde slået op med sin kæreste en uge inden og jeg tog den tunge vej hjem og slog op med min kæreste. Flyttede derefter ind på et gulv hos min kusine men tog meget med min nuværende kæreste hjem til hans far.
    1. Nov fik vi hver vores kollegieværelse på samme kollegie (12 kvm.) men var altid på hans værelse så efter 1 år, fik vi et "dobbelt"værelse (20 kvm), hvor vi boede til okt 2009. Da flyttede vi så i lejlighed (70 kvm) og fik Fenris i juni 2010.

Nu har vi så været sammen i 8 år og er det stadig. Vi er (og har stortset altid) været sammen tæt på 24 timer i døgnet. Da vi gik i klasse sammen på universitet og nu deler kontor på arbejdet.

• #93   2. dec 2013 Tror der gik lige godt 48 timer før hans tandbørste og alt hans tøj var hjemme ved mig smiley

Kommentér på:
Hvornår flyttede I sammen?

Annonce