7. nov 2005 Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Det kokser fuldstændig i mit hoved :( Det kokser fuldstændig i mit hoved :(
Åh hvor er den bare helt gal...
Jeg har ellers haft det rigtig godt i lang tid, men det skal jeg da lige love for har ændret sig.. Og så er det oven i købet min egen skyld..
For ca. 3 uger siden løb jeg tør for mine antidepressive piller, og jeg havde ikke råd til at købe nye før d. 1/6.. (Har haft en mega dyrlæge regning)
Jeg tog dem derfor ikke i ca. 10 dage.. Og både jeg selv og mine omgivelser kunne tydeligt mærke at jeg manglede dem..
Det blev så lønnings-dag, og jeg fik købt dem igen.. Jeg har taget dem i 8 dage nu, og min hjerne kokser fuldstændig nu..
Jeg er pt. faldet tilbage og blevet det samme kontrollerende, jaloux,og helt igennem ulidelige monster jeg var før.. Og det piner mig.. Det går som altid ud over Martin (desværre).. Det har ellers bare gået så godt mellem os det sidste stykke tid, vi kalder os stadig ikke kærester, men er enige om at det jo sådan set er det vi er.. Dog med det lille faktum at vi jo må være sammen med andre hvis vi vil..
Imens jeg tog mine piller, har jeg været helt okay med dette.. Men det kan jeg desværre ikke påstå at jeg er pt..
Martin skal idag besøge en af de tjener-piger han arbejder sammen med.. Jeg har ingen anledning til at tro at der er mere i det end venskab, men det kan min hjerne åbenbart ikke finde ud af..
Jeg er SÅ jaloux.. Jeg har en klump i halsen og min mave er helt snørret sammen..
Jeg har fortalt hvordan jeg har det, og han har lovet at han siger hvis de er sammen..
ÅH..
Undskyld mit piveri, men den er virkelig helt gal i mit hoved..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Den aftale vil altid give dig en form for usikkerhed, for hvad nu hvis...osv..
Fatter ikke jeres forhold og tror ikke på det gavner dig på længere sigt, det har jeg skrevet før og gør det så igen...
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Jeg tænker at jalousi er det mest dræbende for et alm sundt forhold.. så tør da slet ikke tænke på hvad det gør det sådan et aftale "forhold" der...
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 100 Svar: 780
Håber du får det bedre.. Ingen er tjent med at have det skidt... Trøste kram herfra..
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
Uden handling fra din side , vil det altid være sådan her.
Du er nødt til at handle , længere er den ikke !!
Trøste kram og et velment spark i r...... fra Charlotte
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
nov 2005
Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Men vi har levet som kærester de sidste 1½ år, og der er ingen af os der har været sammen med andre.. Så i teorien er vi jo kærester, bare uden at kalde os det..
Han er selv død jaloux, og var for lidt siden ved at flytte fordi han troede jeg havde været sammen med en af vores fælles venner.. :s
Det hele er så sært og mærkeligt, og jeg ved jo godt at jeg bare lever i min egen lille bobbel når jeg tror det hele ender lykkeligt..
Det er bare så svært når det i så lang tid har gået fantastisk godt..
En sejr har jeg dog opnået.. Jeg er ikke længere angst for at være/sove alene
jan 2006
Ja der bliver spillet på flere heste, men det er efter aftale...
Som jeg "læser" det, så er Martin bange for at binde sig og Maria mangler i den grad stabilitet og tryghed i sit "forhold"....
Kan eller vil Martin ikke give hende det, så bør hun flytte og komme videre med sit liv
sep 2008
Hvis Maria er psykisk ustabil, så er det da i den grad Martin der er noget galt med, så bør han jo bryde forholdet, hvis han ikke vil noget seriøst.. Han hjælper hende jo ikke ligefrem til at få det bedre..
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
Det var jo lige det jeg ville have sagt
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Jeg tror godt, den slags aftaler kan fungere for nogle enkelte mennesker, men det kræver styrke, ro, balance og en masse mere i en grad, som de færreste af os vist besidder.
Jeg går ud fra, der er en eller anden form for behandler indover? Hvad siger vedkommende til, at du bliver i det "forhold" under din behandling? Som jeg ser det, kan du spise piller til du kværkes i dem, men de vil først virke rigtigt den dag, de bagvedliggende ting også er i orden.
Formålet med pillerne er ikke, at gøre dig i stand til at leve nogenlunde tåleligt under nogle omstændigheder, som er helt ude i skoven, men at hjælpe dig til at leve godt, når omstændighederne er i orden.
Jeg har glemt, hvorfor I ikke er kærester? Men for mig at se, er det enten eller. Du kan sikkert godt i perioder bilde dig ind, at nu går det rigtig fint, men det vil bare aldrig nogensinde blive godt.
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 595
Alt det bedste til dig!
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.868
Rart at vide at hvis man tager antidepressive så er man psykisk ustabil. Men det kommer sørme ikke bag på mig at den kommentar kommer fra cocio
dec 2008
Er der nogen der skriver, at man nødvendigvis er psykisk ustabil af den grund? Jeg vil nu sige, at med de rutsjeture, Maria har beskrevet herinde, at hun tager, vil jeg ikke beskrive hende som ligefrem værende i balance, hvilket nok godt i mit sprog kan sidestilles med så at være ustabil. Det kan jo også være, vi bruger ordene forskelligt?
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.868
jan 2006
sep 2008
nov 2005
Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Et eller andet sted er det min egen skyld at jeg sidder og er ked af det nu.. martin ved jo at jeg altid er her.. Han ved at jeg sidder og venter, så han kan jo sagtens gå på jagt efter noget "bedre"..
Men jeg tager en lille ferie hos min veninde.. så kan jeg få det en smule på afstand..
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 595
dec 2008
Ja, det synes jeg da heller ikke er specielt stabilt/velafbalanceret, at være angst for at være alene og slet ikke, når det er i en grad, så man må medicineres. Men "ustabil" er altså hverken nedsættende eller noget (fra min side i det mindste), det er bare sådan, jeg opfatter ordet. Hvad lægger du i det?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.130
Iøvrigt er det altså en skidt skidt ide det der med ikke at spise sine piller i perioder. Det kan ens hjerne ikke tåle.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.326
Det kokser fuldstændig i mit hoved :(