952 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Det kokser fuldstændig i mit hoved :( Det kokser fuldstændig i mit hoved :(

Åh hvor er den bare helt gal... smiley

Jeg har ellers haft det rigtig godt i lang tid, men det skal jeg da lige love for har ændret sig.. Og så er det oven i købet min egen skyld.. smiley

For ca. 3 uger siden løb jeg tør for mine antidepressive piller, og jeg havde ikke råd til at købe nye før d. 1/6.. (Har haft en mega dyrlæge regning)
Jeg tog dem derfor ikke i ca. 10 dage.. Og både jeg selv og mine omgivelser kunne tydeligt mærke at jeg manglede dem..

Det blev så lønnings-dag, og jeg fik købt dem igen.. Jeg har taget dem i 8 dage nu, og min hjerne kokser fuldstændig nu.. smiley

Jeg er pt. faldet tilbage og blevet det samme kontrollerende, jaloux,og helt igennem ulidelige monster jeg var før.. Og det piner mig.. Det går som altid ud over Martin (desværre).. Det har ellers bare gået så godt mellem os det sidste stykke tid, vi kalder os stadig ikke kærester, men er enige om at det jo sådan set er det vi er.. Dog med det lille faktum at vi jo må være sammen med andre hvis vi vil..

Imens jeg tog mine piller, har jeg været helt okay med dette.. Men det kan jeg desværre ikke påstå at jeg er pt..

Martin skal idag besøge en af de tjener-piger han arbejder sammen med.. Jeg har ingen anledning til at tro at der er mere i det end venskab, men det kan min hjerne åbenbart ikke finde ud af.. smiley

Jeg er SÅ jaloux.. Jeg har en klump i halsen og min mave er helt snørret sammen.. smiley

Jeg har fortalt hvordan jeg har det, og han har lovet at han siger hvis de er sammen..

ÅH.. smiley

Undskyld mit piveri, men den er virkelig helt gal i mit hoved..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det kokser fuldstændig i mit hoved :(
  • #1   13. jun 2011 Så længe i har den "aftale" i jeres forhold om at i må være sammen med andre, så tror jeg ikke du får det meget bedre, piller eller ej....

Den aftale vil altid give dig en form for usikkerhed, for hvad nu hvis...osv..

Fatter ikke jeres forhold og tror ikke på det gavner dig på længere sigt, det har jeg skrevet før og gør det så igen...

• #2   13. jun 2011 Hvem ville ikke være jaloux under de forhold? Det lyder som om du ser jer som "rigtige" kærester, men ikke er sikker på om han gør...

• #4   13. jun 2011 Man kan ikke være i sådan et forhold når der er kæreste følelser inde i.. eller.. det gør det meget svært og besværligt i hvertfald...

Jeg tænker at jalousi er det mest dræbende for et alm sundt forhold.. så tør da slet ikke tænke på hvad det gør det sådan et aftale "forhold" der...

• #5   13. jun 2011 Få noget hjælp og FLYT...

• #6   13. jun 2011 Sådan et forhold hvor den ene (dig) lægger mere i det end den anden, kan kun ødelægge dig... Selvom om det dødhårdt, ville jeg komme ud af deti en fart... Den første tid vil med garanti være forfærdeligt, men er sikker på at det på sigt er det eneste rigtige at gøre...

Håber du får det bedre.. Ingen er tjent med at have det skidt... Trøste kram herfra..

• #7   13. jun 2011 Det er handlingen der skaber forvandlingen.

Uden handling fra din side , vil det altid være sådan her.

Du er nødt til at handle , længere er den ikke !!

Trøste kram og et velment spark i r...... fra Charlotte

• #8   13. jun 2011 Ingen piller kan eller skal dulme jalousi i det tilfælde du beskriver, for det er helt uhyrligt at spille på flere heste på den måde som din "kæreste" gør. Der er ikke en skid ivejen med dig, men derimod med hans anstændighed overfor andre.

• #10   13. jun 2011 Mon ikke du skulle droppe ham Martin helt, for mig lyder det som om at han udnytter dig. Det kan da ikke være rigtigt, at man skal leve på piller for at være i et forhold.. Jeg ville da aldrig leve sammen med en på den måde..

• #11   13. jun 2011 Det er bare så åndsvagt det hele.. Og ved udemærket godt det ikke er noget sundt forhold smiley

Men vi har levet som kærester de sidste 1½ år, og der er ingen af os der har været sammen med andre.. Så i teorien er vi jo kærester, bare uden at kalde os det..

Han er selv død jaloux, og var for lidt siden ved at flytte fordi han troede jeg havde været sammen med en af vores fælles venner.. :s

Det hele er så sært og mærkeligt, og jeg ved jo godt at jeg bare lever i min egen lille bobbel når jeg tror det hele ender lykkeligt..

Det er bare så svært når det i så lang tid har gået fantastisk godt.. smiley

En sejr har jeg dog opnået.. Jeg er ikke længere angst for at være/sove alene smiley Det er da et skridt i den rigtige retning..

• #12   13. jun 2011 Kan nu heller ikke få øje på "skurken" her.

Ja der bliver spillet på flere heste, men det er efter aftale...

Som jeg "læser" det, så er Martin bange for at binde sig og Maria mangler i den grad stabilitet og tryghed i sit "forhold"....

Kan eller vil Martin ikke give hende det, så bør hun flytte og komme videre med sit liv

• #13   13. jun 2011 ***Krumme***
    Hvis Maria er psykisk ustabil, så er det da i den grad Martin der er noget galt med, så bør han jo bryde forholdet, hvis han ikke vil noget seriøst.. Han hjælper hende jo ikke ligefrem til at få det bedre..

• #15   13. jun 2011 Cocio
    Det var jo lige det jeg ville have sagt smiley

• #16   13. jun 2011 Du er simpeljthen nødt til at indse, at det ikke er pga kludderet med pillerne, at det er gået galt igen. At det hele kokser og man bliver jaloux er en helt normal og sund reaktion på at være i sådan et forhold, der bestemt ikke er særlig sundt.

Jeg tror godt, den slags aftaler kan fungere for nogle enkelte mennesker, men det kræver styrke, ro, balance og en masse mere i en grad, som de færreste af os vist besidder.

Jeg går ud fra, der er en eller anden form for behandler indover? Hvad siger vedkommende til, at du bliver i det "forhold" under din behandling? Som jeg ser det, kan du spise piller til du kværkes i dem, men de vil først virke rigtigt den dag, de bagvedliggende ting også er i orden.

Formålet med pillerne er ikke, at gøre dig i stand til at leve nogenlunde tåleligt under nogle omstændigheder, som er helt ude i skoven, men at hjælpe dig til at leve godt, når omstændighederne er i orden.

Jeg har glemt, hvorfor I ikke er kærester? Men for mig at se, er det enten eller. Du kan sikkert godt i perioder bilde dig ind, at nu går det rigtig fint, men det vil bare aldrig nogensinde blive godt.

• #17   13. jun 2011 Kan nu heller ikke se nogen skurk her, og udfra alle de andre tråde der også har været om sammen emne har Martin spillet med åbne kort ag sagt han ikke ønskede et kæresteforhold.... I kører i nøjagtig samme rille som for nogle år tilbage og det tyder ikke på at der er sket en disse siden. Lidt en skam i gider spille kostbart liv på at slide hinanden op i et misforstået venneforhold...

• #19   13. jun 2011 Jeg tror nu heller ikke, at pillerne vil ændre på det faktum, at det gør ondt inden i dig, hvis han er sammen med andre. Det ville det gøre på alle der havde følelser involveret uanset piller eller ej. Kom du væk fra det - det er ikke sundt for dig, og hjælper dig bestemt ikke til at få det bedre. Tværtimod vil det påvirke dit selvværd og din selvtillid i en sådan grad, at det kan påvirke dine kommende forhold. Synes det er ærgeligt, at en fyr som Martin, står i vejen for, at du finder "Prinsen på den hvide hest" - så længe Martin er inde i billedet tror jeg ikke på, at du vil lade dig selv blive forelsket i en anden. Det er ikke værd at spilde din tid på Martin - lad ham rende rundt med de kvinder han vil, men pas på dig selv og kom videre!

Alt det bedste til dig!

• #20   13. jun 2011 Antidepressive fjerner ikke jalousi. Det kan kun en psykolog.

Rart at vide at hvis man tager antidepressive så er man psykisk ustabil. Men det kommer sørme ikke bag på mig at den kommentar kommer fra cocio smiley

• #21   13. jun 2011 Willemoes
    Er der nogen der skriver, at man nødvendigvis er psykisk ustabil af den grund? Jeg vil nu sige, at med de rutsjeture, Maria har beskrevet herinde, at hun tager, vil jeg ikke beskrive hende som ligefrem værende i balance, hvilket nok godt i mit sprog kan sidestilles med så at være ustabil. Det kan jo også være, vi bruger ordene forskelligt?

• #22   13. jun 2011 Marianne - Der står at Maria tager antidepressive pga angst ved at være alene smiley

• #24   13. jun 2011 Helt enig Krumme....

• #25   13. jun 2011 Jeg vil da ikke sige at man er psykisk stabil, hvis man lider af angst og skal medicineres for det.

• #26   13. jun 2011 Mit net driller, så svarer ikke så hurtigt.. men der er ingen skurk i det.. vi er lige gode om at være nogle fjolser..
    Et eller andet sted er det min egen skyld at jeg sidder og er ked af det nu.. martin ved jo at jeg altid er her.. Han ved at jeg sidder og venter, så han kan jo sagtens gå på jagt efter noget "bedre"..

Men jeg tager en lille ferie hos min veninde.. så kan jeg få det en smule på afstand..

• #27   13. jun 2011 Lyder som en god idé, Maria! Det er bare så forbandet vigtigt, at du passer på dig selv - at du prioritere dig selv og dine egne behov først i en periode.

• #28   13. jun 2011 Willemoes
    Ja, det synes jeg da heller ikke er specielt stabilt/velafbalanceret, at være angst for at være alene og slet ikke, når det er i en grad, så man må medicineres. Men "ustabil" er altså hverken nedsættende eller noget (fra min side i det mindste), det er bare sådan, jeg opfatter ordet. Hvad lægger du i det?

• #29   13. jun 2011 Åbne forhold er der intet i vejen med, men det kræver dælme at begge parter er indstillet på det og iøvrigt hvilker rigtig meget i sig selv. Det er så ikke tilfældet her.... Så kom væk, det er ikke sund for dig på nogen måde det der.

Iøvrigt er det altså en skidt skidt ide det der med ikke at spise sine piller i perioder. Det kan ens hjerne ikke tåle.

• #30   13. jun 2011 Siger det os gerne igen Maria, se at komme videre, I køre i samme rille og kommer ingen vegne. Enten må I være kærester eller ikke, ikke noget halvt.

Kommentér på:
Det kokser fuldstændig i mit hoved :(

Annonce