{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Hvis din hund bider {{forumTopicSubject}}

hvis din hund har bidt en anden hund, og den anden hund skal en tur til dyrlægen, ville i så ikk tilbyde at betale det halve af regningen?

Jeg ville ihvertfald, men ikk kun det halve, men det hele ville jeg tilbyde at betale hvis det var min hund der har bidt selvom begge hunde var løse..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis din hund bider
  • #1   15. jun 2011 hvis begge hunde var løse, det kommer meget an på situationen vil jeg sige

    men jo det ville jeg nok


  • #2   15. jun 2011 Kommer lidt an på hvad der er sket. jeg går på et areal hvor hundene skal være i snor. Alligevel går folk med løse hunde.der løber over til mine der er i snor og så må de også selv tage regningen.
    Er mine løse et sted bliver de kaldt på plads, når der kommer andre hunde.
    Hvis begge er enige om løse hunde må det være 50% betaling.


  • #3   15. jun 2011 Jamen i den her situation er det den anden hund der lige pludselig går på min..
    Min hund står helt stille og bare kigger ud over marken, hvor den anden lige pludselig springer på hende bagfra, hvor jeg så når at få fat i min hund så hun ikk når at gøre skade på den også..


  • #4   15. jun 2011 Hvis en løs hund løber over til min løse hund, jeg beder ejeren kalde den til sig, det ikke sker og min så bider den anden, synes jeg ikke, det er rimeligt, jeg skal betale en øre.

    Hvis hundene leger og vi begge er indforståede eller min springer på en anden "ud af det blå", ville jeg betale det hele. Og så i øvrigt aldrig have den løs mere


  • #5   15. jun 2011 Kan se at i har det på samme mening som mig..:) Ville bare ønske at min nabo os havde det..

    Men efter episoden er det ligesom om at de helst undgå at møde mig, fordi de har dårlig samvittighed.. Men det mindste de kunne gøre var det at tilbyde at betale halvdelen, selvom jeg ikke ville tage imod dem..:) Men bare af ren høflighed kunne de da godt tilyde det..


  • #6   15. jun 2011 Den anden hunds ejer har ansvaret her.
    Henvend dig til din forsikring i morgen


  • #7   15. jun 2011 Fætter: De har ikke forsikring på deres hund, Og jeg tror heller ikke den ville dække noget da min er listehund, så hun må jo slet ikk være løs..

  • #8   15. jun 2011 Ej en: Jeg har os selv betalt..:) Det er ikke der problemet er.. Problemet er at jeg selv ville tilbyde at betale hvis det havde været omvendt at det var min hund der havde bidt..

    Jeg snakker normalt rigtig godt med dem, men efter det her er det som om de prøver at undgå mig, men de skal de ikk, for jeg bare ikk nag..:)
    Selvom jeg blev lidt skuffet dagen efter, hvor han spurgte mig hvad race min hund var, for han skulle lige blære sig lidt til sine forældre med at hans hund havde overfaldet en "kamphund"..

    Og jeg har snakket med ham om at han altså skal have forsikring på sin hund..


  • #9   15. jun 2011 Begge løse min starter - Jeg betaler det hele
    Begge løse den anden starter - De betaler det hele
    Begge løse og lige gode om det - Betaler halvdelen
    Min i snor og den anden fare på min - De får lov til at betale hele molevitten..

    Har dog altid Kato i snor når der er andre hunde da jeg ved hvordan han er overfor andre hanhunde og ved at han ikke kan styre sine hormoner hvis der er dejlige damer og især hvis de dufter dejligt.. smiley



  • #10   16. jun 2011 Hm, hvis jeg havde en hund, der skulle holdes i snor og bære mundkurv men havde valgt at se gennem fingre med det, ville jeg nok bare starte med at koncentrere mig om selv at leve op til loven, før jeg bekymrede mig om naboens forsikringer og øflighed

  • #11   16. jun 2011 Hahaha - Høflighed selvfølgelig :).

    Øflighed er vel ellers et meget godt udtryk for Uhøflighed smiley


  • #12   16. jun 2011 Enig med Natasja smiley

Kommentér på:
Hvis din hund bider

Annonce