{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

Boxer tv? {{forumTopicSubject}}

Har du noget dårligt at sige om det? (Udover at de ikke har tv3-kanalerne). ENDELIG tror jeg, jeg har fundet det tætteste jeg kommer på noget tv abonnement til en nogenlunde fornuftig pris som opfylder de fleste af mine kanal-krav, men før jeg bestiller, vil jeg da lige høre om det også er noget, der virker.

Jeg tænker både på, om der er problemer med deres udstyr, regninger, levering, kundeservice osv. osv. Del glad ud af dine erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer tv?
  • #1   24. jun 2011 Deres kundeservice er kanon go - men ring til dem ...
    Feks her hvor jeg bor kan jeg ikke ta de kanaler de sender ud på frekvens 3 - deriblandt animal og discovery, travel&living...
    Min mor bor 5 huse væk og har intet problem, men de er gode til at hjælpe og fortælle....

• #2   24. jun 2011 Det lyder da underligt? Kan de se fra kontoret, hvilke kanaler, der går igennem præcis der, hvor man bor?

• #3   24. jun 2011 Jeg har også Boxer, synes det er rigtig nemt. Jeg har selv installeret det hele :o) Kørte ned til Expert og fik det med hjem med det samme og havde tv samme dag :o).. Der kan være en smule udfald på signalet, men bor også nede i et hul.. (nede midt i Vejle by)

• #4   24. jun 2011 Det er godt, men hjemme hos os hakker det meget, hvilket er rigtig irriterende. Men det kan være fordi at vi bor lidt ude på landet;-)
    Men ellers er det rigtig nemt at installere:-)

• #5   24. jun 2011 Åh det lyder ikke godt det med signalet :(. Jeg bor også lidt i et hul, kan f.eks. sjælden tale i mobiltelefon herhjemme fra. De vil nedlægge vores fælles antennehalløj og kablerne herud er bare i så dårlig stand, at dem kan man heller ikke få et signal igennem.

Hmm, øv øv øv, jeg troede lige. Måske kan man ringe og aftale, at handlen ikke gælder, hvis signalet er dårligt og så få det på skrift

• #7   24. jun 2011 Jeg fik en tekniker fra Boxer til at ringe til mig ang. antenne og tilslutning af flere TV...han kendte ikke engang deres egen hjemmeside og vrøvlede en del om besværlig ´pyramideopsætning´, hvis jeg kun ønskede én box i huset...slutteligt røg forbindelsen, måske fordi han var flov og lagde på? *GG*

Expert kunne til gengæld svare på mine spørgsmål, men men jeg har til gengæld foreløbig tabt tilliden......

*Anni *... HVAD købte du i Expert? Extra box, antenne???

• #8   24. jun 2011 Åh hvor er det ærgerligt med de problemer, I har haft. Troede sgu lige, jeg havde fundet den (næsten) perfekte løsning smiley

• #9   24. jun 2011 marianne - prøv og snak med dem - hvorfor binder i jer for 12 måneder - tror jeg bandt mig for 6 ....

• #10   24. jun 2011 Vi har Boxer og er yderst tilfreds, vi kan tage alle de bestilte kanaler, uden udfald, lige nu endda på en lille stueantenne !
    Synes Boxer er det mest fornuftige mht prisen !

• #11   24. jun 2011 Er også yderst tilfreds. Vi bor i et område med utrolig dårlig mobildækning, men Boxer signalet er det mest stabiler. Har også Viasat via parabol, og hvis det regner hårdt, så forsvinder signalerne.

Jeg har valgt 8 kanaler efter eget valg, og derudover får man lidt flere gratis oveni. Jeg er ganske godt tilfreds.

Er dog ked af ikke at have harddisk optager til Boxeren. Er der nogen der har det?

• #12   24. jun 2011 Betina
    Jeg ville binde mig for 12 måneder, fordi der er et tilbud nu med nogle ekstra kanaler, to gratis måneder og en "billig" harddiscoptager"

Bettina
    Ja jeg syntes nemlig også, på papiret, det er det, der i særklasse ser bedst ud og hvor jeg er tættest på at få, det jeg vil have og endda uden at bliv belemret med 600 absurde kanaler

• #13   24. jun 2011 Nu er jeg selv boxermontør og jeg kan kun sige at jeg endnu ikke har været et sted hvor jeg ikke har kunne få det til at køre 100%.

Da det startede op for 2½ år siden var jeg en af de første i DK der fik boxer og jeg har ALDRIG oplevet problemer med det.

Det med at der skulle være 6 ugers ventetid på en tekniker lyder lidt vildt, jeg ved at vi har max 3 dage.

Hvis i kan modtage DR+TV2 signalet uden problemer kan i også modtage Boxer, i skal dog være opmærksom på at hvis jeres antenne er nogle år gammel kan det give problemer, da ældre antenner kun kan modtage op til kanal 44 og Boxer sendes mellem kanal 48 og 66.

Man skal desuden passe på med at købe antenne og antennekabel i Jem og Fix, Harald Nyborg og ligende steder, da deres matrialer overhovedet ikke lever op til de krav der er til et digital signal.

I gamle dage kunne der være lidt flimmer på skærmen, det så man ikke så meget, i dag kommer det som pixilering eller manglende signal og det ser man jo.

Så en god antenne og et godt coax kabel så skulle det spille.

Jeg bor selv lige uden for Lemvig, et sted hvor der skulle være en af de dårligste dækninger i DK, men har overhovedet ingen problemer med signalet og jeg har endda min antenne inde på loftet.

• #14   24. jun 2011 ...og hvilken antenne har du Jan?

• #15   24. jun 2011 Sus >>>Nu skal jeg jo ikke betale helt så meget for det som mange andre, så jeg har en Trial Digi 343, men mast forstærker, støjfilter og det hele (Pris ca. 2000,-) men så er man også sikker på at man har et godt signal.

Rikke >>> Det lyder utrolig at det ikke virker hvis i har brugt gode dele, er det noget i selv har samlet eller har der været en montør ude og sætte det op ? En ikke korrekt samling nedsætter signalet med ca. 20%, er der bare EN lille skærmtråd der røre kernen kan signalet gå ned med over 80% og så ser man ikke meget tv...

• #16   24. jun 2011 Rikke >>>Hvis det er en af deres egene tekniker giver jeg desværre ikke så meget for det da de oftes bare er nogle skoleknægte der kan finde ud af at dreje en skrue den rigtige vej.

Ved du hvad jeres antenne hedder ?

• #17   24. jun 2011 Hov mener en TRIAX Digi 343

• #18   24. jun 2011 Rikke >>> Det er så ikke mit job mere og har heller aldrig solgt det, firmaet jeg var ved solgte det og jeg monterede det bare... sammen med alt andet inden for radio/tv

Jeg siger kun ( som antenne tekniker ) nægter jeg at tro på at det ikke kan komme til at virke hvis i kan modtage DR+TV2

En skam i har smidt det ud, for jeg skal til Århus næste weekend og jeg ville sgu gerne havde været kommet forbi og lige set lidt på det...

• #19   24. jun 2011 Hm Jan, måske kan vi aftale, at hvis jeg bestiller det og skidtet ikke virker, garanterer du mig at få det op at køre smiley

• #20   24. jun 2011 Hehe Marianne, der er godt nok langt til KBH fra Lemvig...

Men er sikker på at det nok skal køre i KBH..

• #21   24. jun 2011 Tjoh, nu er det jo ikke helt Kbh. Som sagt er der ikke så meget, der kører herude. Det tog mig et halvt år at finde noget internet, der rent faktisk virkede og jeg kan ikke have særlig høj hastighed. Men min digitalantenne virker faktisk ok, så måske er der håb for mig

• #22   25. jun 2011 Hmmmm... :((

• #23   25. jun 2011 Hvis man spurgte de der har Canal digital og Viasat vil der helt sikkert også være delte meninger om deres modtagerforhold.

Har haft alle 3, og vi har ALDRIG haft nogen til at sætte det op for os, og vi har ikke haft problemer. Med parabol og dårligt vejr kan selv enhver kæmpe forgæves. Det kan der ikke gøres noget ved.

• #24   25. jun 2011 Er det forresten korrekt forstået, at Fullrate tv er via internet-forbindelsen? Det er nemlig heller ikke en mulighed her, da jeg ikke kan få høj nok hastighed.

Canal Digital synes jeg, er HELT VANVITTIG dyrt

Kommentér på:
Boxer tv?

Annonce