Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken dyrepark?????
  • #1   29. jun 2011 jeg har været i ree park for godt 5 år siden:) det kan godt anbefales. Vi havde en rigtig sjov oplevelse fordi deres katta lemurer gik løs(ved ikke om de stadig gør det) men da vi skulle spise kom der en og stjal mad ved bordet det var sjovt smiley
    Synes bestemt også at givskud løve park er et besøg værd. Bor lige i nærheden så det er rart. De har lige fået lavet en stor ny legeplads så det er godt.

• #2   29. jun 2011 helt sikkert reepark, var der sidste mdr og det var sååå godt.
    deres små aber går løse og hopper ned til en , man skal bare passe på ens ting for de stjæler de banditter ss.
    og mange andre dyr kan man komme ind til, skal helt sikkert derned inden længe det var det bedste oplevelse nogensinde, og godt råd kom når de åbner ellers når man ikke at se halvdelen.
    vi kom 2 timer efter de åbnede og vi fik slet ikke set det vi gerne ville.

• #3   29. jun 2011 Der er bare så mange der siger at Ree ikke er noget værd?

• #4   29. jun 2011 ree park er absolut t besøg værd.

• #5   29. jun 2011 Både Givskud og Knuthenborg er et besøg værd smiley

• #6   29. jun 2011 Var i Givskud zoo i sidste måned, og det var helt klart en fed oplevelse! især deres safari og løve park, hvis man vel og mærke kan lide sådan nogle store og vilde dyr smiley men det kræver dog at du har en bil.
    De har osgå aber der går løs et sted smiley vildt sjovt

• #7   29. jun 2011 ramin, man behøver ikke bil for at komme på safari, der kører busser i parken smiley

tror jeg skal have kigget lidt nærmere på Ree-park smiley

• #8   29. jun 2011 Af dem du nævner har jeg kun været i Skandinavisk Dyrepark og jeg synes bestemt det var et besøg værd. Det var en helt anderledes måde at se op opleve dyr på end i fx Aalborg Zoo. Jeg skal bestemt tilbage en dag og se parken igen.

• #9   29. jun 2011 Jeg har været i 3 af dem undtagen ree park.
    Og kan klart anbefalde dem alle 3 smiley

• #10   29. jun 2011 Vi har været i både Ree Park og Givskud indenfor de sidste par år - og de er begge rigtig gode. Har ikke været i Knuthenborg siden jeg var 15 (16 år siden).
    Skandinavisk dyrepark har vi endnu til gode - men det bliver nok den i år... Det har ikke været rigtig sommerferie, medmindre jeg har været i Zoo af en eller anden slags :o)

• #11   29. jun 2011 Klart Skandinavisk!! Der ser man dyrene i helt fantastiske omgivelser, hvor man ser dem udfolde sig meget tæt på den måde de ville gøre i naturen. Kunne bruge en del dage der bare på, at kigge på de brune bjørne

Kommentér på:
Hvilken dyrepark?????

Annonce