7.659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Dobbeltslag i hjertet (langt) Dobbeltslag i hjertet (langt)

Jeg bliver nød til at høre om der er nogle der oplever/har oplevet det samme som mig eller om det er mig der skør.

Jeg har det sidste år døjet meget med dobbeltslag i mit hjerte. jeg ved godt at alle oplever det, et par gange om dagen eller et par gange om ugen. Mit "problem" er at jeg har det det i perioder, hvor jeg så har det hver dag og de kommer flere gange efter hinanden - vi snakker imellem 5-12 dobbeltslag lige efter hinanden, så kan der gå en pause hvor det slår normalt og så kommer de igen. Vi snakker altså om flere gange på en dag, HVER dag.
Det er specielt værst når jeg skal sove, for der slapper jeg af og så kan jeg rigtig mærke det.

Nogle gange for jeg virkelig ondt i brystet, fordi det slår så hårdt, andre gange kan jeg få en prikken ud i venstre arm. Jeg har været ved læge flere gange, som siger at det er normalt. Jeg har fået taget et hjertediagramting oppe hos lægen og jeg har nu fået en tid på sygehuset i august, hvor jeg skal have sådan en dims på i en 24 timer, så de kan se hvordan mit hjerte slår. Jeg har ikke fået denne tid fordi de mener der er noget galt, det er for et få beroliget mig selv.

Men hver gang jeg er blevet tjekket, har jeg jo selvfølgelig ikke haft de skide dobbeltslag.

Jeg er simpelthen så nervøs for om jeg skal få et hjertestop eller at jeg ikke vågner op når jeg ligger mig til at sove. Det lyder virkelig dumt, men når man oplever det så meget, så bliver man bare mere og mere nervøs for om jeg fejler noget.

Jeg dyrker motion 4-5 gange i ugen, jeg er vegetar og spiser vitaminpiller hver dag. Jeg ryger dog også, men jeg kan ikke se hvordan det skal påvirke. Ingen af dem jeg kender der ryger har oplevet det.

Er der nogen der kan fortælle mig at jeg ikke er skør?

Håber i kom igennem alt mit volapyk :O))

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dobbeltslag i hjertet (langt)
Kommentér på:
Dobbeltslag i hjertet (langt)

Annonce