860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Av det gør ondt - det er lige der ......... Av det gør ondt - det er lige der .........

Ja, det gør altså ondt - lige der på min side hvor taljen er (burde være) smiley
omme fra ryggen og om foran....
Faktisk samme sted min datter havde et udbrud af helvedes ild - så tænker nervebaner.....
Der er intet udslæt - men det svier/brænder og gør nas især når man rører ved det (så det lader jeg selvfølgelig være med) men bare blusen der rør så gør det ondt ....
Overhovedet ikk noget jeg vil søge læge for - men det irretere mig ...
Så har i forslag til hvorfor det gør ondt - så sig frem.... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av det gør ondt - det er lige der .........
  • #1   25. jul 2011 Jeg har haft helvedes ild, og er det noget i den stil du har, kan zinksalve lindre lidt.. Men det sviner dog en del på tøjet smiley

• #2   25. jul 2011 rikke - okay ....
    Det startede igår ...
    Men på min datter startede det som et gulvtæppe udslæt (i ved hvis man har trukket hinanden hen over gulvtæppet) men måske startede det før vi så det - hun var jo kun knap 3 år .... hmm.....
    Må lige se tiden an om det udvikler sig.......

• #3   25. jul 2011 hvis du skal have virushæmmende medicin så er der hurtigs muligt du skal i behandling... men hvis du bare tager det som en virus du skal igennem så kan du godt se tiden an.

• #4   25. jul 2011 kartoflelmel er godt at lindre med

• #5   25. jul 2011 helvedes ild kommer af skoldkoppevirus.... når ført man har haft skoldkopper så bliver virus i kroppen til evig tid og kan senere bryde ud som helvedes ild. Der er meget lidt at gøre ved det.
    Men smøre med zink salve kan lindre det lidt.....

• #6   25. jul 2011 camilla - ja jeg kender godt sygdommen, som sagt havde min datter det lige inden hun blev 3 år ...
    Men hendes opdagede vi ved at der kom det her udslæt og blæner - men det kan jo måske være startet før, det er jo svært at vide om der har været noget der irreteret hende da hun var så lille....

men jeg må se tiden an - min egen læge har også ferie ....

• #7   25. jul 2011 Har haft helvedesild - det startede med kløe og hud irritation.. få dage efter kom udslættet...

Kunne godt tyde på, at det måske er det, der er på vej til dig?

• #8   25. jul 2011 Døjer også med helvedes ild jævnligt, og det er bare så belastende, jeg har endnu ikke fundet noget der hjælper. Men synes at det hjælper lidt at bade i havet, kan være tilfældigt. Men det har jeg synes var rart i hvert fald.
    Har i øvrigt en omgang på skindebenet lige pt. så måske jeg skulle prøve med zinksalve.

Kommentér på:
Av det gør ondt - det er lige der .........

Annonce