{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Er jeg bare lidt følsom? {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort, så gik jeg ud af 10. klasse i februar grundet slem depression. Jeg prøvede at få et arbejde i fakta, indtil jeg kunne komme i skole igen, men det holdt kun 1½ måned, og så var jeg tilbage, hvor jeg startede.

Mine forældre virker ekstremt skuffede over, at jeg hverken har et fast arbejde eller går i skole, så derfor, og pga. pengemangel, er jeg begyndt at sælge mine tegninger på bestilling for penge.

Her den sidste tid er jeg gået fra at have 350 kr. til snart at have 1030 kr, hvor næsten 500 har de kr. har været tjent de sidste 2 uger.
Jeg er super glad, og vil ned for at fortælle det til min mor. Har følt, at de har været ekstremt skuffede af mig, siden jeg gik ud, så nu gør jeg alt, for at gøre dem stolte igen, og det troede jeg det her ville..

Anyway, jeg går ned til min mor, og fortæller hende det, og det eneste svar er ''Nå.''.. Jeg spørger hende så, om det er det eneste hun har at sige, hvor jeg så får svaret ''Jamen, hvad skal jeg sige? Jeg ved jo ikke, hvor meget andre tjener, så jeg har intet at sammenligne med..''.

Jeg blev utrolig såret og tænkte bare.. jeg skal sammenlignes med professionele atter igen.
Er det bare mig, der er meget følsom, og synes min mor er meget uretfærdig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg bare lidt følsom?
Kommentér på:
Er jeg bare lidt følsom?

Annonce