{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Udlandet ( sygedagpenge ) {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens smiley

Sagen er den at jeg er i praktik og er blevet tilbudt og komme med nogle af beboerne og lederen det sted jeg er til Tyrkiet i en uge smiley

Også kom jeg til og tænke på om jeg egentlig må det eftersom jeg er i praktik / jobtræning med hensigt på en fast stilling men jeg får sygedagpenge pt.

Kan huske på diverse kursuser og møder at man fået afvide at man skal være i praktik indenfor et tidsrum som følger stedet osv. men tænkte at nogen herinde måske vidste lidt om det smiley om man må tage med til udlandet i sin praktikperiode smiley

Mvh.

Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlandet ( sygedagpenge )
  • #1   7. aug 2011 Hvis det er i forbindelse med din jobtræning/afprøvning, kan jeg ikke forestille mig, at det skulle være noget problem. Men hvis jeg var dig ville jeg under alle omstændigheder spørge jobcenter/sagsbehandler og evt. praktikcenter om reglerne.

• #2   7. aug 2011 Det tror jeg ikke du må, min svigersøn er også i jobtræning, de måtte pænt blive hjemme fra Sydfrankrig, så det blev ikke til besøg der , hos han familie denne sommer.

• #3   7. aug 2011 Miemiv:

Ja vil lige skrive en mail til dem som sidder med min praktik / jobtræning smiley

Jeg tænkte nemlig at det måske kunne være de så sagde at den uge ville jeg ikke få sygedagpenge..

Evi N:

Var det med stedet han er i jobtræning altså han skulle være på arbejde imens han var afsted eller almindelig ferie smiley ?

Kommentér på:
Udlandet ( sygedagpenge )

Annonce