{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Det med børn, og graviditet {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det være, fks min veninde havde en fyr de blev gravid da det ikke var planlagt og hun slet ikke var klar til at blive mor, men nu er hun klar og de prøver og prøver og nu kan hun slet ikke blive gravid, de har prøvet alt med insemineringer osv. der er bare intet at gøre..hvordan kan det være nogle der ved det?

Som min veninde siger nogle passer man bare ikke sammen med selvom det er den person man vil dele livet med? hvad tænker i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det med børn, og graviditet
  • #1   12. aug 2011 Fik hun en abort da hun blev gravid og hun ikke var klar? For det kan jo godt være årsagen til at hun har svært ved at blive gravid den dag idag..

• #2   12. aug 2011 Ja det gjorde hun første gang for hun var slet ikke klar.. ja kan muligvis være.

• #3   12. aug 2011 nogen bliver såååå fokuseret på "projekt barn" at det psykisk kan hindre kvinden i at blive gravid. Man har set utrolig mange som opgiver og adoptere og vupti så er fokus flyttet og de bliver gravide af dem selv. Eller bare det at de opgiver og køber en hund, kan gøre det... det kender jeg personligt kvinder der har oplevet

• #4   12. aug 2011 Platugler.....Ja tænker nok også lidt spykisk her, men ja det er bare underligt ens krop reagere sådan

• #5   12. aug 2011 Ved ikke om det kan ligge ved den tidligere abort.
    Men hvis et par for alt i verden, ønsker et barn, og prøver og prøver, ser man ofte at dette sætter en stopper for det.

Feks. De der ikke kan få børn, adopterer så et barn, og kort efter bliver konen gravid. Det er før sket....Grunden er, at parret nu slapper af, for de har jo fået et barn, og bang så er hun gravid.

• #6   12. aug 2011 Jeg kan ikke svare dig.. men det Platugler nævner ses vildt hyppigt!..

Da jeg var 17-18 var jeg kæreste med en fyr. jeg var voldsomt sløset med mine p-piller, og det skete ofte at jeg glemte dem i længere tid. Vi var altså ikke beskyttet, men der skete intet i det halvandet år vi var sammen..

Så for noget tid siden havde vi lidt gang i hinanden og vi havde sex een gang, i den sikre periode mellem mine p-ringe (hormonel prævention). Vi burde altså have været dækket ind, og jeg troede i øvrigt ikke at vi kunne det sammen. Alligevel blev jeg gravid..

Nogle ganga er det bare virkelig svært at forstå hvad der sker med kroppen!..

• #7   12. aug 2011 Karin....Jamen hun blev tjekket hos lægen og der burde ikke være noget der kan gøre hun ikke kan blive gravid og det samme hos ham, så mon ikke det er en typisk reaktion på at man bare VIL have det barn?.

Anja.......var sammen med min kæreste i 5 år og i det tredje år blev jeg gravid og der havde vi altså været sammen uden beskyttelse eller noget og jeg var on og off på p-piller fordi jeg ikke kune tåle dem...Men ligepludselig må det jo have sagt bang

• #8   12. aug 2011 En abort udelukker da ikke en graviditet???

• #9   12. aug 2011 Jean....Jo det vil jeg mene. Hvis de kunne slå det lidt ud af hovedet, og slappe mere af, ikke tænke så meget på det. Så ska det nok lykkes.
    Men det er da nemmere sagt end gjort....

Men jeg kender så også til et par der igennem flere år prøvede, ingen af dem, var der noget galt med.
    De blev skilt efter en del år.....
    Hun fandt en ny, og blev gravid. Jeg tror på det kan ske, at to menneskers kemi, ikke passer sammen, og så lykkes det ikke.

• #11   12. aug 2011 Min veninde og hendes mand passer heller ikke sammen så de var 5 år om at få den første på naturlig vis og 3 år om nr 2 ingen af dem fejler noget de passer bare ikke så godt sammen på det punkt..

• #12   12. aug 2011 Ja sådan er det nogen gange....Ingen forklaring, to mennesker passer bare ikke sammen på det område. Og det tror jeg ikke, der er meget at gøre ved smiley

• #13   12. aug 2011 det er finurlig krop vi kvinder har

• #14   12. aug 2011 Ja og mændene smiley

• #15   12. aug 2011 Karin.....uden tvivl også mændene hehe... men gad vide om gud havde en større mening med dette? eller om naturen hvis man tror på det var det

• #16   12. aug 2011 Hmmm....Tja, man siger jo tit det er guds vilje smiley

• #18   13. aug 2011 Min mor og far var også over 5 år om at lave mig - så da min far døde var min mor bange for hun ikke kunne "nå" at få et barn til. Hun møder så min stedfar og indenfor en måned er hun gravid...
    Så ja, jeg tror også der er noget med generne. Jeg er (heldigvis) ikke blevet gravid selvom jeg har været rigtig sløset med p-piller de første 2 år min kæreste og jeg var sammen! Nogen gange glemte jeg p-pillerne derhjemme og jeg var der i weekender ad gangen!

Nogen gange funderer jeg faktisk over om vi vil få svært ved at få børn - grundet at "uheldet" ikke var ude da jeg var rigtig sløset.. Men der går et par år endnu før vi prøver på det smiley

• #19   13. aug 2011 da jeg var sammen med min eks var jeg os total sløset med mine p piller. tog dem bare aldrig men jeg blev ikke gravid.. da vi havde været sammen omkring 4 år blev jeg så uheldigvis gravid .. men det var først efter 4 år jeg blev det . .

Kommentér på:
Det med børn, og graviditet

Annonce