{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

andre som mig?! {{forumTopicSubject}}

min træng til at komme udenlands på ferie er bare så lille!
min kæreste glæder sig allerede nu til at vi skal køre til italien næste år... puhaaa min lyst til at spare op til det, er der slet slet ikke!
Kan slet ikke overskue at hundee skal i pension i 2 uger, og syntes det er så mange penge man bruger på det...

Jeg er angst for at flyve.. havde besluttet mig for at prøve at komme det til livs med hypnose og sådan noget. Men er kommet til at tænke på at jeg nok ikke er parat endnu, da jeg jo ikke hungere efter at komme på ferie. gjorde jeg det, havde jeg nok været mere motiveret, og det ville nok også virke bedre så( tror jeg:))

Har ikke problemer med at komme hjemmefra, men er nok sådan "ude godt, hjemme bedst"---

Andre der som mig sagtens kan nyde ferien hjemme, og ikke behøver bruge alle de penge på ferie ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  andre som mig?!
  • #1   28. aug 2011 Ja smiley

Jeg har været ude og rejse 2-3 gange siden jeg blev 16 år er 23 år idag smiley

Den ene gang var til Bornholm med min daværende kæreste.

Anden gang til Spanien med familien og kæresten.

tredje gang var i sidste uge, en uge i Tyrkiet med arbejdet smiley

Men ja vil hellere være derhjemme, eller bruge de penge jeg har på renovering af mit hus eller på andre ting smiley

• #2   28. aug 2011 Jeg elsker at komme ud og opleve noget, men helst ikek for længe af gangen, jeg kunen aldrig være væk 2 uger, højest en uge, det er rigeligt for mig.
    Vi holder så altid ferie med hundene, min mand vil ikke have dem i pension.

• #3   28. aug 2011 ja har det ligedan de gange jeg har rejst udenlands i mit 62 årige liv kan tælles på en hånd nemlig to gange til Hartzen og to gange til Ibiza.
    jeg synes Danmark er et dejligt land og kommer aldrig udenlands mere.
    Ferie herhjemme er da bare dejlig. Ane

• #4   28. aug 2011 jeg er så P*sse træt af at være hjemme i l**** DK sammen med mine forældre! Jeg hader at være hjemme hele tiden, der findes ikke noget mere kedeligt! Alle andre er på ferie, jeg sidder alene hjemme hver evig eneste dag mens mine forældre er på kursus og arbejde og alt muligt andet l****
    Jeg hungrer efter ferie, og jeg GLÆDER mig til at komme væk hjemmefra og spendere tid og penge i rom til næste år!!! JA TAK TIL FERIE
    Gerne rejse UDEN forældre!!!!

Selv en rejse til nordpolen lyder fristende!

• #5   28. aug 2011 Min kærestes familie er på den samme campingplads år efter år efter år!
    min motivation til at spare op for at kunne slappe af i 2 uger uden mine hunde er der bare slet slet ikke
    det koster os omkring 6000+lommepenge hver for at være der i 2 uger- i min verdenen ville jeg meget hellere bruge de penge på noget andet...

bare det at skulle sende hundene i pension i 2 uger giver mig næsten tårer i øjne .. De fortjener da ikke at bliver "sat til side" fordi vi ikke skal være hjemme!

i min barndom var vi altid ud og se verden, hele vores sommerferie brugte vi i thailand, usa eller andre steder , 2 måneder af gangen + vi altid var væk 3 uger i december. Tror det er det der skyldtes at min lyst til at være hjemme er blevet så stor!

Jeg har det så enormt dårligt med at jeg ikke er så begejstret for det som han er..

Men glad for jeg ikke er den eneste der ikke har det behov!!

HVad siger jeres kærster / mænd til at i har det sådan ?

• #6   28. aug 2011 Eneste rejse jeg har været på, var studietur til Berlin i gymnasiet og jeg savner ikke at komme ud at rejse heller...

• #7   28. aug 2011 Altså tror bare mig og min kæreste har forskellige meninger om hvad ferie er:)
    For ham er ferie at komme væk, uden hunde, uden forstyrrelser osv osv.
    For mig er ferie at gøre det jeg har lyst til, til til vandet med hundene , besøge famile og ikke at skulle bruge 10.000 surt opsparede penge på 14 dage smiley

• #8   28. aug 2011 Jeg elsker at rejse... og er sikker på, at selvom det var slemt at rejse fra Elmo dengang han levede, så var han lige så glad der hvor han var, som hvis jeg var hos ham.... jeg vil altid tage ud og rejse, også når jeg får hund igen... min hund vil aldrig komme i pension, men blive passet hos en den kender.

Jeg har familie i Canada, så der har jeg været mange gange... tager også en uge til syden hvert år og daser på stranden..
    Jeg er pt. 5 mdr. i Grønland... og det er en af de bedste oplevelser i livet.

Ja Danmark er fint, men jeg ville aldrig droppe at rejse lidt pga en hund.. aldrig.

• #9   28. aug 2011 og jeg ville så også rejse med hunden... ikke noget problem der.

• #10   28. aug 2011 Det er ikke pga af hunden jeg ikke rejser smiley
    Det siger mig bare INTET !!!

• #12   28. aug 2011 ja men det er jo fint.. så kan du spare de penge.. jeg elsker at opleve nye omgivelser.. og komme væk fra dk... men eller uden hund..

• #13   28. aug 2011 Jeg vil heller leve knap så begrænset i 11 måneder , for så at fyre det hele af på 2 uger smiley
    holder af spontane tyr ud og spise, i tivoli, til KBH, i biografen, uden at skulle tænke over et ferie budget året efter smiley

• #14   28. aug 2011 Camilla:
    Vil din kæreste selv tage afsted så?

• #16   28. aug 2011 Men ok jeg lever så heller ikke begrændset i mange måneder for at komme ud og rejse.. ikke at jeg tjener ret meget, men jeg tager ofte på en uges afbudsrejse... bor gratis hos familien i Canada.. osv...

• #17   28. aug 2011 Ville egentlig gerne rejse noget mere, og elsker at komme til udlandet - holder mest af de billige ferier, hvor jeg bare kører afsted Sydpå og så finder campingpladser efterhånden...

Imidlertid rejser jeg ikke meget, for selvom jeg har nogle gode dyrepassere (mine forældre), der gerne gør det, så har jeg det elendigt over at være væk fra dem, og er nødt til at smsé hver aften, for at høre om de har det godt... - imidlertid er jeg dog overbevist om at hun synes det er skønt at komme på feriekoloni på landet, med en anden hund - det er KUN mig, der har det dårligt:-/

Endnu værre er det blevet efter jeg også har fået katte - de kan ikke være ved mine forældre, og må nøjes med et dagligt besøg

• #18   28. aug 2011 tager også med til italien næste år, men puha.. orker det slet ikke lige nu ! smiley
    altså ikke fordi vi er fattige smiley - men med benzin for at køre, lommepenge, mad og plads dernede er det let 1000 kr om måneden man skal ligge fra- hvilket for mig er en del penge jeg kunne bruge på noget andet smiley

• #20   28. aug 2011 RIe:
    sådanne ferie hvor man bare pakker bilen, og kører- man er ikke begrænset af tid, så er det dårligt vejr, eller andet , ja så kører man bare hjem igen.. Ville rigtig gerne den slags ferie! men sådan er min kæreste slet ikke.. deres camping plads gennem 10 år, er det eneste der dur, og 2 uger.. hver mere eller mindre. Føler mig så låst på sådan en ferie !!

Kommentér på:
andre som mig?!

Annonce