{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Så lad dog hunden blive hjemme! {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld mig..

Men istedet for løsninger som derfremgår i artiklen, ville det nok være en del bedre for hunden at blive hjemme.

Sorry, men hos os er der en hund der nærmest skriger hver gang de sidder uden foran mens ejeren handler.
Bliver så hidsig!

http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=37432&click_origin=article_related_article_3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så lad dog hunden blive hjemme!
  • #1   31. aug 2011 jeg er fuldstændigt enig.

    jeg tænker det kun kan være dovenskab at man slår lufte-tur og handle-tur sammen.....?


  • #2   31. aug 2011 jeg forstår dog slet ikke hvordan man kan gå fra sin hund? alle og enhver kan komme og stjæle ens hund... det ville jeg aldrig nogensinde gøre.-

  • #3   31. aug 2011 Min hund står ALDRIG udenfor en butik alene, og kommer heller aldrig til det. Hvis handle og gå tur bliver slået sammen, venter den ene af os altid udenfor. Ellers lader vi hunden være hjemme

  • #4   31. aug 2011 Enig....

  • #5   31. aug 2011 Det tænker jeg nu også lidt. Kan godt være at det virker praktisk at man lige får mæken, smøger, rugbrød osv. med hjem.

    Men går jeg tur med hunden er det altså for hans skyld, så skal han ikke sidde bundet til en krog om så det kun er ''et øjeblik''.


  • #6   31. aug 2011 jeg ser intet galt i og tage hunden med ud og handle det burde en hund kunne håndtere men er enig i som artiklen skriver at har man hunde som kan finde på og bide mennesker som passere tæt på eller lign så sæt hundene et stykke væk når man har dem med

    når jeg har xaro med og jubi eller havde xaro med så bandt jeg dem altid af længere væk hvor ingen folk gik op af ned af dem da xaro var skarp på det punkt i nogle situationer det handler om at kende sin hunds adfærd


  • #7   31. aug 2011 Helt enig.


  • #8   31. aug 2011 *mælken

  • #9   31. aug 2011 Kan også være hunden splitter hjemmet ad i den halve time man handler.
    Eller man synes det er synd den skal være alene.
    Eller det er mest praktisk at gå ind og handle på vej hjem fra xxx hvor hunden har været med.

    Min hund står ude foran bageren hvis jeg skal have brød med på arbejde.. ( har hunden med på arbejde ) men ellers er han hjemme eller i bilen når jeg handler


  • #10   31. aug 2011 Nu tænker jeg på de hundeejere der ikke er i stand til at vudere om hunden burde stå der eller ej.

    De tænker jo ikke så kritisk som os.

    For eksempel hede kvinden der gang på gang stiller sin hund ude foran butikken mens den hyler så folk må holde sig for ørene når de går forbi.


  • #11   31. aug 2011 Jeg tager KUN hunden med hvis det er cigaretter eller andet der maks tager 30 sekunder. Er der kø går jeg ikke ind. Min hund er nemlig en råber, og det kan jeg ikke byde folk.

    Bure vil jeg mene løser "problemet" for de handlende, men ikke for hundene.


  • #12   31. aug 2011 Jeg tager også kun Vaks med, hvis jeg fx. er ude og gå med ham, og lige vil have en flaske vand eller lignende. Han gør nemlig, når han står udenfor, og det kan jeg heller ikke tillade mig at byde ham eller folk.

  • #13   31. aug 2011 jago og balou har aldrig stået foran en butik.. kan jeg slet ikke få mig selv til.. er bange for nogen tager dem

  • #14   31. aug 2011 vi havde et par som når de aflevere deres barn i vuggestue stod deres store muskelhund og gøede og gøede udenfor belastende og høre på samt så stillede de hunden på et hjørne så hvis nogen skyndte sig om hjørnet med sit barn eller nogen kom løbende stod den her store aggresive hund som bestemt ikke var venlig og slet ikke hvis der feks kom en forbi eller om hjørnet med en hund så havde den røget lige i hovedet på den .

    de fik af vide af naboer som boede omkring at hvis de ikke holdt op med at tage det larmende kræ med ville det blive politianmedlt så stoppede det heldigvis


  • #15   31. aug 2011 Min er en af de hunde, der bider når krogene er for tæt på indgangen, menneskerne der passer er alt for tætte på, og gør hunden utryk. men vælger du at binde den længre væk, frk til en lygtepæl, har du ikke overholdt reglerne, ved at ikke bruge krogene der er beregnet til at sætte hunden ved, det delemma har jeg også været i...

    sys det er rigtig svært, og syntes da ikke at man skal lade hunden være hjemme bare fordi man skal handle, hvorfor ikk lufte og handle på sammetid.


  • #16   31. aug 2011 mette

    det har jeg også og hvor jeg synes folk er så emsige blander sig i alt hvad der ikke vedkommer dem
    kan simpelthen ikke se hvad problemet er hvis man binder hunden væk til en pæl feks og de bare sidder stille
    gud fader bevares hvor har folk ondt i røven med alting efterhånden jeg tænker bare kig den anden vej og pas dit eget


  • #18   31. aug 2011 Nu fremtidig akita ejer.


    Årh det må du slet ikke skrive.

    Tankerne køre nu ):


  • #19   31. aug 2011 Tænk at nogen kan finde på at stjæle en hund.. Hva er det for en verden vi lever i..

  • #22   31. aug 2011 Enig, jeg har ALDRIG Rico med....... Men det er nok fordi han er verdensmester i at bide hundesnoren over hurtigst muligt *ggg*

    Ej, jeg bryder mig heller ikke om hunde der sidder foran butikker....


Kommentér på:
Så lad dog hunden blive hjemme!

Annonce