{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres julegave budget?
  • #3   22. sep 2011 nær familie 500 kr, min veninde og hendes unger 200 hver..

    kæresten og jeg giver som sådan ikke julegaver; vi køber det vi skal bruge.. I år bliver det ny seng og maling... Meget romantisk, ikk *GG*


  • #4   22. sep 2011 Vi er over 50 personer i familien så jeg har overhovedet ikke budget til at skulle købe til alle! Vi holder endda jul både d. 23. og den 24. Værtinde/vært får en gave ala en blomst/chokolade. Ellers giver jeg min mor/stedfar for omkring 200 hver, min lillesøster får for omkring 250, kæresten får for ca. 300, så er der "kun" de resterende børn der får og der er nu alligevel en del - 10 stk. - de får for ca. 150 kr. smiley

  • #5   22. sep 2011 Okay tak for jeres svar..

    winnie hehe det tror jeg min kæreste kan nikke genkendelse til..sidste år stressede han så meget så han glemte at købe til hans far og jeg fik en porcelens julegris med 500 kr i, købt i den eneste havebutik der var åben i miles omkreds..godt jeg skal styre gaverne i år:) haha.

    jeg tror vores til hinanden ligger på 500+..men nok 500..
    så har vi snakket om at forældre får for 250kr hver..
    par (morfar+mormor, storebror+kæreste) får for 300 kr.
    søskende får for 300kr
    søskendes kærester får for 150 kr ca.
    min nevø får for 200 kr..

    håber det passende..men det hele er plus minus beløb..jeg tror ikke vi vil stresse os selv for at finde noget til lige de priser..


  • #6   22. sep 2011 jeg ved heller ikke om vi giver hinanden i år eller om vi bare køber noget vi mangler til vores nye hus:)

  • #7   22. sep 2011 jeg ved ALDRIG hvordan jeg har fået tingene til at hænge sammen, er på SU og det er først for nyligt at jeg fik mig et job, men det er jo gået - dog er der ingen penge tilbage til mig selv smiley

  • #8   22. sep 2011 Her er aftalen max 50 pr niece og nevø ellers giver vi kun gaver til dem vi holder jul med....

    Mine egne børn får som regel en ting de virkelig ønsker sig og så en masse små ting som er billige så der er mere under træet... smiley

    Budgettet er ikke så stort til sådanne ting, desværre for jeg elsker at give.... Bare at se folk åbne en gave og så blive glade... smiley


  • #9   22. sep 2011 anika f - ja men heldigvis kan lidt også have ret og glæden er det samme:)

  • #10   22. sep 2011 ChristinaW H >>> Ja heldigvis.... smiley Og min familie er heldigvis meget taknemmelige og glade for bare lidt....

  • #11   22. sep 2011 christina k - ja jeg tror også at vi aftaler et beløb indbyrdes mig og mine søskende i år og kærestens søster.

  • #12   22. sep 2011 christina k - ja det kan jeg godt forstå, julen skal være hygge ikke dårlig samvittighed:)

    i vores familie har vores forældre altid kun givet til vores fætre og kusiner for 100-150 kr og kun indtil de blev 18 år..efter 18 år er det slut..så vi giver heller ikke til kusiner, fætre mostre og onkler kun den nærmeste familie som forældre, søskende nevøer og morfar og mormødre...vi er 13 børnebørn og oldebørn som min mormor og morfar giver for 300 kr hver..+ de giver til deres 4 børn(inkl min mor) ..så de får også af os voksne børnebørn:)


  • #13   22. sep 2011 Det er meget forskelligt. Jeg køber det, som de ønsker sig, og som jeg samtidig synes jeg kan betale for, men noget decideret fast beløb er der ikke.

    For nære familiemedlemmer (eks. mor, far, kæreste etc.) er det ca. 500,- og for de resterende er det nok ca 300,-

    Jeg skal give til 8-10 stykker fra min familie. Vi gør det sådan, at jeg køber gaverne til min familie og min kæreste køber gaverne til hans - og så skriver vi bare hinanden på, da vi jo naturligvis giver gaverne fra os begge.


  • #14   22. sep 2011 danielle - sådan har vi også altid gjort med at skrive hinanden på fordi vi købte hver for sig..men nu har vi fælles økonomi (braarh)

  • #15   22. sep 2011 har ikke så meget penge til julegaver osv , men har fundet en internet side jeg kan handle billig . her fandt jeg en lue til rundt 22 nok og det er med et fodbold logo som min vennindes dreng er vild med , så han får den... er også smykker og div ting til børn så jeg sparer meget ved at handle der smiley

    http://www.dealextreme.com/p/football-team-logo-knitting-hat-cap-barcelona-red-blue-68963



  • #16   22. sep 2011 Aner ikke hvad det koster.......

    Tjaaa.... så lad os da tage hele familien......jeg har 4 børn....på 48 - 47 - 40 - 35 År.... og 2 bonus børn...på 50 - 48 År
    Så har jeg 8 børnebørn .. på 30 - 24 - 18 - 15 - 13 - 7 - 6 - 2 år... og 3 bonus børnebørn... på 26 - 16 - 11 År..... og så lige et par bonus oldebørn...på 4 og 1½ År

    Stakkels mig...... ha ha ha ha ha


  • #17   22. sep 2011 Niiitib ja STAKKELS DIG:)

  • #18   22. sep 2011 Her giver vi vores børn for ca. 1000 kr. til hver.

    Så er der to niecer og to nevøer, de får for ca. 250 kr. hver, også over 18 år, men når de selv stifter familie er det slut.

    Så er der mine svigerforældre, de får for sammenlagt ca. 300 kr.

    Til hinanden giver vi kun en lille gave.

    Så er der selvfølgelig lige adventsgaverne, og der er så nogle stykker, da vi har fire børn. - Det var et mareridt, da de fik kalendergaver, så det droppede vi får nogle år siden smiley



  • #19   22. sep 2011 her hedder der som ca beløb -

    mine 5 børn - mellem 800-1200kr
    kæreste ca 500
    mor ca 300
    bror + kæreste ca 300
    niece ca 200
    ungernes farmor ca 200
    ungernes farfar + kærste ca 200
    ungernes farfars papsøn ca 200
    oldeforældre ca 200

    det er vist dem jeg plejer at købe til om året.
    + mine ene søn os lige bliver 11år den 10 dec, så har altid svært ed at finde på gaver til både jul og fødselsdag.


  • #20   22. sep 2011 vi er i min familie min mor og far og mig og søskende på 28. 25 og 11 år...

    Min lillebror på 11 år får for ca 500 kr...altså ialt 2500 fra os alle når det er fælles gaver....

    resten af os får ikke noget...til gengæld lægger vi alle 6 ca. 500 kr i en pulje hvor en eller to af os så går ud og køber pakkelegs pakker... i de pakker kan være alt fra gave kort, til dfds krydstogt, køkken ting, spil og helt ned til sjove små ting...så hvert år har vi ca 40-50 pakker på bordet vi rafler om :-)....


  • #21   22. sep 2011 og mellem min kæreste og jeg giver vi enten en gace til 500 kr ca eller går ud og køber noget sammen som vi mangler ... smiley

  • #22   22. sep 2011 digogmig - skide smart ide:)

    jeg har fødselsdag den 28 december så da jeg var mindre var julen altid hægtisk og min mor havde stress.

    jul den 24. julefrokost for fars familie den 25..for mors familie den 26(vi mødes hos en fra familien og medbringer alle noget mad)..den 27 er det slå mave dag den 28 min fødselsdag hvor fars og mors familie også var delt op også det nytår..haha..det heldigvis ikk så slemt nu jeg er blevet ældre..nu insistere jeg ikke på at holde min fødselsdag på præcist den 28:D


  • #23   22. sep 2011 Mine forældre betaler til hende, altså vi får 1000-1200 kr af min mor til at købe gave for til min far og omvendt.
    Mine 3 søskende får for 800 kr hver.
    Min moster, 2 kusiner, og 3 fætre får for 200 kr hver.
    Hundene får det de mangler og så noget lækkert at spise smiley


  • #24   22. sep 2011 Ja det er faktisk nemt at købe gaver på den mådeog så har vi mange sjove timers hygge med det smiley og faktisk ingen sure miner selvom nogen render med de federe gaver....

    men hold da op, godt nok en hektisk jul... synes det er nok med juleaften og julefrokost 1 og 2 jule dag smiley godt jeg har fødselsdag i juli....


  • #25   22. sep 2011 Mine forældre betaler til HINANDEN skulle der stå.

  • #26   22. sep 2011 hehe ja, der faldet lidt mere ro på julen efter man er blevet ældre:) men det var godt nok gaveregn da man var lille:)

  • #27   22. sep 2011 christina k jaa også mig..jeg er sku stadig et pattebarn, jeg har været inde og lure hvad dr.1 og tv2 sender i julekalender..

  • #29   22. sep 2011 førhen har beløbende heller ikke betydet så meget her:) der havde man bar pengene og vi boede kun i lejlighed og det var ikk særligt dyr så vi købte hvad folk ønskede sig..men nu vi flyttet i hus tænker vi lidt mere over det og frem i tiden, der kommer jo nok flere og flere børn til..
    rikke aka - smiler.. det også en rigtig hyggeligt ting


  • #30   22. sep 2011 Får intet, giver intet... Til jul...

    Spontane gaver i hverdagen er meget sjovere:-)


  • #31   22. sep 2011 min søn får for ca 2000kr i julegave ,han har så osse fødselsdag den 23 dec der får han for ca det samme,men ellers gir vi kun julegaver til dem vi holder jul med,bruger ca 6000kr på julegaver.

  • #32   22. sep 2011 he he rikke,har jeg mon råd til det:O)) min søn blir 25 år lille juleaften og er igang med at arangere noget med hans venner,de skal kidnappe ham og så skal de ud og spise og i byen og jeg betaler det hele,plus han skal have gave,så har ikke råd til at være din mor i år,men prøv næste år :O))))))))))))))))))))))

  • #33   22. sep 2011 Maks en 50'er. Helst mindre. Det er hvad der er råd til.

  • #34   22. sep 2011 mange tak rikke,kan kun sige det samme om dig søde,jeg elsker at være mor og elsker at give gaver,min søn får tit noget og hundene osse:O))

  • #35   22. sep 2011 Vi skal købe ca. 30 gaver hvert år, så vi køber altid ting og sager i januarudsalget, min far købte fx. lego til 50 kroner og 100 kroner! KATJING! Så er gaven til de fleste børn i familien købt.
    Men jeg regner ikke med at holde jul i år sååå...


  • #36   22. sep 2011 hos os er det kun mine 2 søstre og min bror + svigerinde jeg køber gaver til..
    til min mormor, morfar, mor og stedfar plejer jeg at finde min ekstremt kreative side frem og maler dem et maleri hver som afspejler den de er og de ting vi har været igenem det sidste år..


    skulle alle have gaver skulle der købes til søstre, bror, svigerinde, mor, far stedfar, stedmor, mormor, morfar, farmor, kusiner, fætre, nevøer og niece.. og det er kun dem i familien jeg snakker med.
    Så små 24 personer og det har jeg dælmer ikke råd til på overførselsinkomst..


Kommentér på:
Jeres julegave budget?

Annonce