403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Kvinder og multitasking. XD Kvinder og multitasking. XD

Ja, vi kender jo alle til den der med at kvinder er bedre til at multitaske..
Dette har jeg så lige erfaret at jeg bestemt ikke altid kan..

Har lige spist, da der er lidt sovs tilbage. Tager derfor lidt af Chico's tørfoder og blander sammen med sovsen, dybt optaget af tv'et, sidder jeg og rører rundt i sovs og foder, da jeg uden at tænke nærmere over det, får taget en mundfuld..
Er sikker på at jeg har set ret sjov ud i ansigtet da jeg fandt ud af hvad jeg egentlig havde proppet i kæften smiley
Og Chico sad da bare og gloede dumt på mig, som om jeg var åndssvag. XD

Kan i multitaske? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvinder og multitasking. XD
  • #1   29. sep 2011 Eeeuuuw :D. Hmm, jeg KAN godt, men resultatet bliver som regel derefter og af og til går det også lidt galt. Desværre hader jeg at være huslig og når jeg endelig tager mig sammen, vil jeg gerne nå det hele på den halve tid. Jeg har dog aldrig spist hundemad, men ofte brændt eller skåret mig eller tabt noget, som man så kan bruge ekstra tid på at ligge og tørre op

• #2   29. sep 2011 Ha Ha.. kunne lige se det for mig..
    har HELDIGVIS ikke selv prøvet det...
    hmmm... kunne det være fordi vi ikke har TV ville jo aldrig læse bog og lave mamsemad til vuffer...

• #3   29. sep 2011 Det smagte bestemt heller IKKE godt!! Forstår egentlig godt at visse hunde ikke er synderligt vilde med det smiley
    Jeg kan for det meste også godt multitaske, men denne gang gik det knap så godt.. XD

• #4   29. sep 2011 pøj pøj siger jeg og sprøjtede kaffen på computeren, da jeg læste din tekst, fyddeføj, bvrdk

• #5   29. sep 2011 Jeg kom engang til at sutte på fingeren efter at have fodret en kat med vådfoder...... Behøver jeg at sige jeg havde en ordentlig klat på fingeren..... Fy da føj, godt jeg ikke er født som kat smiley

• #6   29. sep 2011 Hahaha, føj ! ;D

• #7   29. sep 2011
    Mig med den plettede pølse .
    ej altså det jo værre og værre det her, griner

okay forleden da jeg stod og skulle stege bøffer, så havde jeg af en eller anden grund sat det flydende magarine ved siden af opvaskemiddelet, så efter jeg havde smidt bøfferne på panden, så ville jeg vaske fingrene og gæt hvilken flaske jeg fik fat i?
    ganske rigtigt, det flydende magarine som jeg havde trykket ud i hånden, nøj jeg grinte af mig selv, mens kærsten rystede på hovedet og gik

• #8   29. sep 2011 Mig og den plettede pølse: Kunne heller ikke forestille mig det smagte specielt godt smiley Dog tror jeg det smager bedre end tørfoder smiley
    Snakkede faktisk engang med en kammerat om hvis man varmede en dåse kattemad, om det mon så smagte næsten som forloren skildpadde? smiley

Smølfen: Det må også ha været et kønt syn smiley Altid noget at du ikke fik stegt bøfferne i opvaskemiddlet smiley

• #9   29. sep 2011
    *Tattoo Tazz* ©
    ha ha sådan havde jeg ikke lige tænkt, lool

det der med vådfoder har jeg så hørt flere gange at pensionister køber stort ind af dåsefoder og varmer det, føj da PUHHHHAAA

• #10   29. sep 2011 Smølfen: Ja, det har jeg også hørt en del gange snart.. Kunne være det skulle prøves en dag.. Haha.. Om ikke andet kan katten da få det når det er kølet ned igen.. (:
    Bare lige en tur i en gryde, og så lidt flütes, æg og en GOD sjat sherry til XD

• #11   29. sep 2011 nej nej sikke noget madsvineri, du skal ikke invitere mig på mad, lool bvrdk føj føj

• #12   29. sep 2011 Hahah AD!

Har ikke prøvet, dog da jeg var lille var jeg med mine forældre på besøg hos nogle som havde en schæfer. Jeg fik så en vanilijekrans småkage og gav så hunden den fordi jeg troede det var en hundekiks smiley

Havde dog været værrere omvendt . .

• #13   29. sep 2011 Men det værste var jeg kun var 5-6 åt gammel og jeg blev SÅ flov fordi de voksne grinte ! smiley

• #14   29. sep 2011 Smølfen: Du skulle ellers være velkommen smiley Så købte jeg da bare en dåse kattemad ekstra smiley Haha..

Nu som medløber: Haha, den har jeg også prøvet, dog så hunden bare ud til at den smagte utrolig godt, og ville gerne have flere smiley
    Og kan så sige, at som lille, hjalp jeg tit min morfar med aviser, han havde altid hundekiks med, den ene dag skulle jeg da så lige smage en, og ved du hvad? Den smagte faktisk som en mariekiks, efter den dag holdt hans hundekiks kun halvt så lang tid som normalt, for jeg spiste flere end han fik givet til hundene XD Det stoppede så efter et par mdr, da han begyndte at gemme dem væk..
    DOG vil jeg ikke anbefale at spise dem med marv i, de er ikke særlig gode smiley

• #15   29. sep 2011 Hahaha smiley :D AD ulækkert . .Dog tror jeg det ret normalt børn tit smager på underlige ting smiley

• #16   29. sep 2011 Nu som medløber: Ja, det er jeg også ret sikker på smiley
    Jeg har altid lært fra min morfar at dyrene ikke skulle have noget som man ikke selv kunne finde på at smage på.. XD
    Derfor prøvesmagte jeg da også engang en af de der tyggestænger med oksekød som man kan få til hunde, dem der er helt bløde..
    Disse kan heller ikke anbefales, men de fleste hunde elsker dem jo smiley

Og vil så sige at jeg ALDRIG nogensinde i min vildeste fantasi kunne drømme om at smage på min gamle tæves yndlings guf.. (Tørret okse penis) Føj da..

• #17   29. sep 2011
    *Tattoo Tazz* ©
    jeg springer over smiley

til gengæld kan jeg også bistå dig, med jeg også spiste hundekiks som barn hos min mormor morfor og ja de smagte af mariekiks, ha ha
    altså min ene bror præstere at spise eddekopper som barn og min anden bror åd læbestift i lange baner

• #18   29. sep 2011 jeg har en datter på snart 4 år, 2 hunde og 2 heste, så jeg er toptunet med det der multitaske;-) og jeg har heldigvis aldrig nogensinde spist hundenes mad.. føj for den da..
    til gengæld var jeg engang til hundetræning med min veninde og vi havde taget en pose slik med for hyggens skyld plus vores pose med frolic'er.. min veninde står og kigger på hunden og snakker med mig og rækker ud efter slikket, stadig mens hun kigger på hunden, snupper et stykke og putter i munden... og hoster og hakker og spytter det noget så hurtigt ud igen.. den ellers så lækre frolic;-)

• #19   29. sep 2011 Smølfen: Ja, hundekiks er faktisk ikke det værste smiley Kan den dag idag stadig godt finde på at smage en enkelt engang imellem, dog synes jeg ikke de smager som i "de gode gamle dage" XD

Jeg kender også mange børn der har spist de mærkeligste ting.. Og det har jeg helt sikkert også selv smiley
    Min ene fætter drak engang ½ liter saftevand, der IKKE var blandet.. Han gik og hostede i 3-4 dage efter..

• #20   29. sep 2011 BamBam: Haha.. Det må ha været et kønt syn smiley Nogengange bør man måske være lidt mere opmærksom på hvad man propper i munden smiley

• #21   29. sep 2011 min datter havde forresten af en eller anden grund fået sneget nogle hundegodbidder med i børnehave og gik og "trænede" de andre børn og når de var dygtige fik de lige en godbid... som de jo i den alder tygger i sig uden tøven.. behøver jeg at sige at min datter og sluttede af med et "dygtiiiiig" hver gang hun gav en godbid;-)

• #22   29. sep 2011 tattoo tazz: jep det var simpelthen et syn for guder.. det er os blevet til en joke at hver gang der blir delt slik rundt, får hun lige en frolic, for vi ved jo hva hun helst vil ha;-)

• #23   29. sep 2011 BamBam: LOL hvor godt.. Det ville jeg gerne ha stået på sidelinjen og set XD
    Kan være man skal overveje at begynde og opdrage børn på den måde.. smiley

• #24   29. sep 2011 lige sådan en pose haribo og dit bedste "dygtiiiig" så er du godt igang med børneopdragelse;-) hehe..

• #25   29. sep 2011 BamBam: Nej nej, børn har ikke godt af slik smiley Så tror jeg vil gøre som din datter smiley Hmm, en pose Frolic, og så er det ellers igang med opdragelsen smiley
    Hmm... Tror nu ikke man kan blive pædagog på den måde..

• #26   29. sep 2011 jow jow da.. er sikker på pædagog studiet er overvuderet.. så længe man ved hvor man har sine frolic'er så er man så godt som uddannet pædagog;-)

• #27   29. sep 2011 Yep, det tror jeg også smiley

• #28   29. sep 2011 Har kun læst første indlæg, kan ikke mere.. Havde nær kastet op af grin ;-D

• #29   30. sep 2011 Yiaks, jeg ville da laaaangt hellere spise hundenes tørfoder end vådfoder til katte. Har i prøvet at lugte til det? Det lugter SÅ skidt. Den med forloren skildpadde kan jeg nu godt tilslutte mig, synes også altid, det har lugtet (og smagt) af kattemad :D.

Hundekiks: Yumyum, det er ikke kun små børn, der spiser dem. Som teenager havde jeg en veninde, hvis hund fik de lækreste Bob's kiks. Dem gik vi da og spiste af, når vi var ude med hunden smiley

Kommentér på:
Kvinder og multitasking. XD

Annonce