462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Er det en god julegave? Er det en god julegave?

Ja jeg er altså meget i tvivl.
Jeg ved ikke om det bare fordi at jeg gerne vil give så meget.
Men altså, sagen er, at vi altså ikke har så vildt mange penge. Og derfor kan vi jo ikke lige give de helt vilde gaver i år. Og bliver nød til at tænke lidt uden for boksen. Og så tænkte jeg jo altså, at mig og min forlovede kunne gå ned og få taget et rigtig godt billed af os og så give til mine forældre, hans forældre og min morfor, evt også hans bedste far.
Men kan ikke finde ud af, er det en ordenlig gave?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det en god julegave?
  • #2   6. nov 2011 For et par år siden fik jeg taget et billede af pina og miig. Gav min far et og min mor et i ramme netop fordi jeg også havde få penge at gøre med. De blev vildt glade, og min mormor brokkede sig over hun ikke havde fået et smiley Så derfor synes jeg det er en fin gave, og jeg er sikke på de vil blive glade for det.

• #3   6. nov 2011 Det jeg glad for i synes smiley
    Tænkte også på at finde nogle rammer. Og havde nu også tænkt tanken at Sam skulle være med smiley Han er jo min lille baby smiley

• #4   6. nov 2011 Det er da en meget fin gave, det gjorde vi til mine forældre sidste år, det var så bare alle os søskemde alene samt et hvor vores familier er med.

• #6   6. nov 2011 Det gav vi også sidste år - et med mig og daniel og et med mig og min bror, men vi kom af med langt over 3000 det er ret dyrt desværre smiley

• #7   6. nov 2011 Lille My

Jahh, det måske bare sån lige lidt over vores budget smiley

• #8   6. nov 2011 Min søster og jeg gav vores forældre et stort billede, sådan en collage af os to gennem tiderne... en masse billeder op gennem årene... De blev vildt glade for det...
    Min mor fik også et billede i fødselsdagsgave af min søster, mig, min hund og vores forældres hund.... Alle deres "børn" og et "barnebarn" hehe.... Blev hun også rigtig glad for... Billedet tog vi med eget kamera og printede ud på printeren og rammen købte vi for en 10'er i Tigeren.... Hun blev stadig vildt glad for det...

Så det kan man altså sagtens smiley

• #9   6. nov 2011 MGMGB: Det var da sindssygt.... Det er da godt nok en vanvittig fotograf du har... Kan ikke huske hvad jeg gav for at få lavet det store i A3 størrelse, men vi på ingen måde over 1000 kr.... Tor det kostede 4-500 kr vist... 2000 kr for 4 billeder i alm størrelse er da helt hen i vejret...

• #10   6. nov 2011 MGMGB: Det lyder godt nok vanvittigt... Det er der jo ikke nogle normale mennesker der vil/kan betale for... Kan du ikke tage dem selv og printe ud?

• #11   6. nov 2011 anne & tonny H prøv at søge efter en amatør fotograf der er mange af dem herinde og på baboom de vil ofte gøre det gratis eller tæt på, hvis de selv må bruge foto selv.
    og i kan få lavet a4 størelser i bilka eller lingene steder for mellm 5-15 kr per stk.

Kommentér på:
Er det en god julegave?

Annonce