{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mortens aften
  • #2   9. nov 2011 Jeg er inviteret hjem til mor til and og hygge.

    Men vi har det ikke som en tradition smiley


  • #3   9. nov 2011 vi er også inviteret hjem til mor og far , vi skal selvfølgelig have and smiley .. og det er da lidt en tradition , jeg lavede dog selv and sidste år til eksen og en veninde smiley

  • #4   9. nov 2011 Da jeg boede hjemme holdte vi altid Mortens aften, det var super hyggeligt, men efter jeg flyttede hjemmefra har jeg ikke holdt det.

  • #5   9. nov 2011 AND, AND, AND, AND, AND, og mere AND!!!!
    Man kan ikke få for meget and, og mortensaften er den perfekte undskyldning for at hive denne skønne spise frem på bordet! smiley Jeg ville ikke undvære det!


  • #6   9. nov 2011 Holder altid Mortens aften, det er jeg vandt til hjemmefra, og det har jeg ført vidre da jeg flyttede hjemmefra....

    + så får man liiige testet ande opskriften af en ekstra gang, inden det går rigtig løs juleaften :o)) Det gør ikke så meget at det går galt den aften, men juleaften skal den sidde lige i skabet :o))

    Men 7-9-13 har det været til UG indtil vidre :o))


  • #7   9. nov 2011 min familie har aldrig haft tradition for at holde noget....

  • #8   9. nov 2011 Vi, eller jeg gør:) Syntes det er en super hyggelig anledning til at spise and og hygge ekstra med familien. Indførte det efter jeg fik børn, og det virker til at være kommet for at blive. Har endnu ikke hørt folk sige "Ejj, vi magter/gider ALTSÅ ikke komme og spise and hos jer", gg..
    I år er det dog blevet skubbet til i næste uge. Skal sige farvel til et familiemedlem der gik bort i weekenden, og i sådan et tilfælde kan and og mortensaften altså vente, så er det heller ikke mere vigtigt..


  • #10   9. nov 2011 Ikke lide and????????????? Er du et rumvæsen eller hvad, Maj-Britt??

    Aldrig har jeg hørt noget så sært!!

    Nå - nej, vi holder ikke Mortens aften, men vi har en gruppe venner, hvor vi har en tradition for at spise andesteg her hos mig en gang i løbet af efteråret.

    Det var så i lørdags denne gang....

    Da jeg boede i nærheden af min familie havde vi traditioner omkring Mortens aften, men det dur ikke, når vi er så langt væk.


  • #11   9. nov 2011 OMG MB :OOO

    Det er SÅ meget en fejl !

    Du kan godt regne med at dine børnebørn ELSKER and !! for deres mor kommer til at overfodre dem med det i alle vintermånederne ! smiley


  • #12   9. nov 2011 Kender heller ikke morten men det er en anledning til at få and så jo vi skal da have and... :)))

  • #14   9. nov 2011 ha ha Mai-britt er du sikker på du ikke bare trænger til et kursus i madlavning? smiley

  • #15   9. nov 2011 Jeg skal holde mortens aften for første gang nogen sinde i morgen med min kæreste smiley

    Jeg har ikke mod på at lave en hel and så vi skal have andebryst, rødkål, brune kartofler, brunt sovs og ribsgele - jeg glæder mig smiley


  • #16   9. nov 2011 Maj-Britt - du har da DRÆBT den and der.... Det er jo normalt. Selvfølgelig kan børn lide andesteg..

    FREJA - Send hende på kursus NU!! Og få da lige din kæreste rettet ind, tænk hvis han slægter sin mor på.


Kommentér på:
mortens aften

Annonce