1.029 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gode og PÆNE sko? Gode og PÆNE sko?

jeg skal til Beijing til Januar med arbejdet, og der skal vi have helt sort tøj på, og 17 timer oprejst, kræver gode sko!
Men de skal også være pæne og jeg så gerne der var en lille smule hæl på, så de kunne bæres til nederdele.

Jeg har kigget på ecco, men jeg synes ikke at der var nogen der lige faldt i min smag.
De skal helst være så enkle så mulig, og så SKAL de være sorte.
Derudover skal de kunne bæres til bukser og nederdele, det må gerne være støvler.

Der må også gerne være noget anti schock i, så det ikke går ud over min ryg.
Jeg håber I kan hjælpe! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode og PÆNE sko?
  • #1   10. nov 2011 Hmm ved at ecco har lavet nogen med en ekstra blød sål, de er lette og gode at gå i.. Kan ikke huske hvad de kalder dem, det er en hel serie af sko, og hvis du går ind i en sko butik og fremsætter dine krav/ønsker burde fe kunne hjælpe dig med at finde hvad du søger

• #2   10. nov 2011 Gabor laver også supergode sko og støvler. Og rigtig god tur :o)

• #3   11. nov 2011 Meget af det der er i Ecco's efterår/vinter collection er med ret høje hæle på. Og der er altid stød absorbering i ecco, nogle mere end andre selvfølgelig.
    Men ja, Gabor har lavet nogle der er knapt så konet i denne sæson, og de er ret lækre at have på.

• #6   11. nov 2011 Mange tak for hjælpen alle sammen.

Ulla: Jeg tror nu ikke jeg får lov til at se så pokkers meget af Beijing, desværre, da jeg skal arbejde end hvis legemsdel ud af buksen smiley

• #7   11. nov 2011 Jeg ville nok gå efter Gabor - jeg har dem som arbejdssko (bruger uniform som kræver pæne sko) de er rare at have på selv på 12-timers vagter smiley rigtig god tur smiley

Kommentér på:
Gode og PÆNE sko?

Annonce