1.448 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Kender i knødel? Kender i knødel?
Altså sådan en kartoffeldumpling a la kartoffel gnocchi bare stor og tysk i stedet for lille og italiensk?
0 synes godt om
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.489
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 243
Der hvor jeg boede spiste man det i stedet for kartoffler, det er noget kartoffelpulver man rører op sammen med brød og så koger dem lige som melboller (de findes også i en melbolle variant, ved ikke om det hedder det samme) Men de er lidt som en dårlig gang pulver kartoffelmos og så klistre de til kniven, gafflen og hele vejen ned i halsen, uka! Faktisk findes de i mange smagsvarianter, men dem jeg har smagt har altså ikke været noget at råbe hurra for!
Men der i mod spetzlen, det smager rigtig godt en slags pasta.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Hvor er det sjovt, det er da virkelig en spise, der kan dele vande :o)
Jeg har i dag smagt det hos mine naboer. De er tyske og de har købt deres i Tyskland. Det var sådan nogle instant-nogle, som bare skulle koges og trække i vand.
Nå - men - det er jo lavet af kartofler, men lige det vi fik i dag, smagte ikke så meget af kartofler.
Så jeg har luret rundt - jeg tror de er bedre når man laver dem selv (selvom det virker lidt dobbelt at gøre en masse ved kartofler så de kommer til at smage af .- kartofler - .....
Det, jeg tror de er rigtig gode til, det er når man har en rigtig super sovs. Så kan det suge endnu mere sovs til sig end kartofler kan.
Kender i knødel?