{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor har du købt din hund?
  • #1   27. jun 2006 hehe tog ham da han ellers skulle have været aflivet, og havde intet valg da han kiggede mig dybt i øjnene

  • #2   27. jun 2006 hmm...jago var bare så dejlig... da jeg så et billede af racen og senere fandt en som jago tænkte jeg at ham måtte jeg ha.. hans "tidligere far" sagde at han bare skulle af med dem for det havde været nogle upsére hvalpe.. kan ikke forstille mig hva der ellers ville ha sket ham

  • #3   27. jun 2006 Jeg har altid haft hund og så ville have en igen. Og så har jeg passet rottweiler for mange år siden og altid forelsket i denne rase. så jeg og min kæreste stod mellem 2 raser. og så blev det rottweiler.
    og en blev til 2. han skulle jo have en legekamerat!


  • #4   27. jun 2006 Bella var på et dyreinternat sammen med sine tre søskende og da jeg første gang gik ind til dem kom Bella løbende og lagde forsigt poterne op i ansigtet på mig og var bare så kærlig.. Og så var hun bare fandens charmerende.. Bare ved første besøg kunne jeg se hendespersonlighed og hun var bare lige mig..Og så var vi så heldige at få hende selvom oddsene var imod os.. smiley

  • #5   27. jun 2006 Sabrina: Hvad fik dig til at vælge en Coton?

  • #6   27. jun 2006 dagmar fordi jeg havde ønsket mig en mops i 17 år, og endelig fik råd og fandt en som jeg ville have.
    lucky fordi min gamle rotte ikke var længere og da jeg havde sørget et halvt år måtte jeg have en ny.
    liegh så hende i en hvalpeannonce her på hg og faldt for hende.
    tessa fik hende tilbudt og sagde ja til hende ubeset pga mit positive indtryk af racen gennem liegh og hendes forældre.


  • #7   27. jun 2006 Vi har haft langhårede gravhunde siden jeg blev født, så de er en stor del af mit liv. Derfor blev det også en gravhund min kæreste og jeg skulle have, da vi besluttede os for en hund (mere eller mindre fordi jeg savnede min gamle graver SÅ frygtelig meget efter et år hun blev aflivet). Men kæresten fortryder ikke, den dag i dag, at det blev en gravhund smiley
    Det er helt sikkert, vi skal have en ny efter Rasmus engang om mange mange år smiley


  • #8   27. jun 2006 Lucky - Vi har altid haft Golden, så det faldt li' som naturligt for mig, at jeg også skulle have en! :o) Trixie - Jeg var i praktik på en hundekennel...hvor hun havde chihuahua, og kunne også tænke mig en, inden jeg tog i praktik....men der faldt jeg fuldstændig for dem, da jeg stod der med 3 små hunde i favnen :o)

  • #9   27. jun 2006 coci blev valgt ud fra billedet i annoncen på dba.
    der stod en lille pige med favnen fuld af bomuldstotter og dem kunne jeg bare ikke stå for så det var ind i bilen og afsted efter coci vi kom :o)
    så det var slet ikke racen men et billede af hende vi gik efter,,,


  • #10   27. jun 2006 Er førstegangs ejer og havde et par racer jeg gerne ville have, deriblandt lab som jeg har nu.

    Et par af racerne turde jeg dog ikke binde an med som førstegangs ejer og derfor endte jeg med en labrador.

    Hos "opdrætter" var der en brun og så Fie som er gul at vælge mellem, vi snakkede en del og de valgte så at Fie ville passe bedst til mig ud fra det de kendte til hvalpen og det som hvalpetesten viste.


  • #11   27. jun 2006 Mine er valgt ud fra racen , og så er de valgt fordi de kommer fra gode kenneler , som gør meget ud af at hunde er sunde og raske , samt har gode psyker :o)) og så spiller deres stamtavler jo også en rolle , når de skal bruges til avl. hvis det bliver aktuelt ;o)

  • #12   27. jun 2006 Mine børn havde i mange år ønsket sig en hund og fik alle mulige - store og små, med og uden lyd, men nej, de ville ha en levende.......gode råd var dyre, for hvor finder man en hund der kan det hele og som elsker børn?? tænke tænke..........tænkte SÅ længe at den ældste flyttede hjemmefra og købte en lille chi/papi.........eej hvor dejlig........MEEEGA pres fra de 2 hjemmeboende........okay...en chihuahua kan da ikke være så slem at opdrage........blå avis -blå chihuahuahvalp........den købte vi......nu er de 2 piger også flyttet og har selv købt hund......så nu skal Maxie have en legekammerat.....pom/papi.........en lille størrelse.....Maxie forhåbentlig bliver lige så glad for som mopshvalpen Lajka..............sådan fik jeg hund.......smil

  • #13   27. jun 2006 Da min datter og jeg skulle flytte i hus , blev vi hurtigt enige om at så skulle vi også ha en hund .
    Jeg havde dog haft hund selv før .
    Nå.... men det skulle være en hund der ville være mega børneglad og samtidig kunne passe på , derfor valgte vi en Leonberger , de så så dejlige ud på billede og der stod en masse gode ting om dem.......også at det er en hund der aldrig gør , hvilket i hvert fald passer på Amanda .
    Har aldrig mødt så dejlig , kærlig og alligevel vagtsom hundebasse som hende .
    Vi skulle så ud og se en Leonberger først før vi var 100% sikker .
    Vi fandt nogle i Silkeborg , som også var de eneste der havde hvalpe på det tidspunkt , af hvad vi kunne se på nettet altså .
    Der var deres skønne mor og 10 vildt søde hvalpe......hold da op hvor var de kære , vi fik også hurtigt valgt en ud.......jeg tog en bette tæve på armen som lagde sig helt ind til min hals og snork sov........det blev vores Amanda , og det har vi helt sikkert aldrig fortrudt smiley


  • #14   28. jun 2006 Tja min mand var vild med huskyen gulp og selvom jeg syntes, at det er en smuk hund, så ved jeg, at den er alt for krævende til det vi kan tilbyde den.
    Så kiggede vi på hyrdehunde og fandt den hvide som vi faldt for, vi var helt færdige over disse smukke hvide langhårede hunde og vi var vilde med temperamentsbeskrivelsen, så det skulle være sådan en og jeg har ikke fortrudt det et sekund.
    Men vi vil nu gerne have én mere, enten en ruhåret gravhund eller en hvid mere.


Kommentér på:
hvorfor har du købt din hund?

Annonce