hundene er mine bedste venner!!! {{forumTopicSubject}}
dette er en af de tråde som bare har absolut ingen mening nærmest...
Detter min første jul uden min mor, og hele sidste december måned gik med at være på sygehuset med hende til hund døde den 31. dec. så årsdage og minder i det hele taget vælter bare op i denne tid... har ikke andet familie tilbage men har heldigvis mange mange mange fantastiske venner der holder mig oppe... og alligevel er det ikke dem som giver mig grunden til at stå op hver morgen... det er nemlig de 2 guldklumper på 4 ben. jeg aner ikke hvordan de formår at gøre alt det sm ingen mennesker kan gøre ved mig... Jalte er trøstehunden der ligger op af mig dagen lang. læer sig ind til mig og giver tryghed og kærlighed som ingen andre kan... og Liva er den lille klovn som vælter rundt hele dagen jeg er næsten i den tro at hun laver alle de shows netop for min skyld, det virker ihvertfald og mange gange dagligt får hun smilet frem hos mig... hver eneste nat ligger de under min dyne og snorker og ingen som dem gør mig mere tryg.. tak i skønne småkræ
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Lige pt er min pølse også min daglige redning mod tåre og "ked af det"-hed - De er nu skønne de vovser !
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.536
Hvor er det trist! D:
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 248
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.576
Dejligt de kan hjælpe dig i en svær tid.
Og hold op hvor jeg kender den følelse.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
Mistede min mormor for nogen år siden. Hun har fødselsdag den 23 dec.. Så når den tid nærmer sig er jeg som regl nede i kuld kælnderen..
Men i år har jeg fået hund, så tror det bliver bedere i år, han har i hvertfald alleredet hjulpet mig meget
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 248
hundene er mine bedste venner!!!